Vyzkoušeli jsme v poslední době tolik skloňované využití volné shody a podpořili tak výkon kampaní pro našeho klienta v Česku, na Slovensku i Rakousku. Přečtěte si, jak se automatické strategii dařilo.
ČístJe to levné, je to milé, je to funkční a z velké části automatizované, co je to? Jasně, e-mailing! Když se dělá dobře a kreativně, můžete mít za málo peněz hodně muziky. V našem případě jsme z pár ingrediencí udělali pořádnou hostinu, na které si smlsne klient KitchenAid i jeho zákazníci. Inspirujte se, jak vyladit svou e-mailingovou strategii tak, abyste z tohoto skvělého kanálu upekli ty nejkřupavější výsledky.
ČístKolik marketingových kanálů máš, tolikrát jsi brandem? Když všechny fungují a doplňují se, tak ano. Přečtěte si, jak je zkrotit komunikačním manuálem.
ČístMůžete mít obyčejná garážová vrata. A pak můžete mít garážová vrata LOMAX. Ten rozdíl je pořádně znát, a proto jsme moc rádi, že tuhle skvělou značku provázíme onlinem právě my. Známe se už delší dobu, spolupracovali jsme na dílčím focení, a v Bořeticích, kde LOMAX sídlí, to máme moc rádi. Když se tedy klient rozhodl, že chce pro svůj marketing strategického partnera, který zaštítí prakticky vše, účast ve výběrku jsme s radostí přijali.
Číst