Cx

Zákaznická zkušenost rozhoduje o vítězích a poražených. Pomůžeme vám zmapovat celou cestu zákazníka a zlepšit ji tak, aby vedla k vyšší loajalitě i větším tržbám.

Ještě lepší zákaznická zkušenost

CX začíná dřív než první nákup a nekončí pouhým zaplacením objednávky. Společně se podíváme na všechny klíčové momenty zákaznické cesty. Najdeme slabá místa, nastavíme konkrétní vylepšení a pomůžeme vám proměnit zákazníky v loajální fanoušky.

Analýza
 celé
 zákaznické
 cesty
Zlepšení klíčových
 bodů kontaktu
Vyšší retence
 a spokojenost
Podpora značky
 i obchodu

Jak budeme
postupovat?

01
Poznáme vás i vaše zákazníky.

Pomocí rozhovorů, dat a zkušeností si uděláme jasný obrázek o tom, co lidé reálně při kontaktu se značkou prožívají.

02
Zmapujeme zákaznickou cestu.

Identifikujeme klíčové body kontaktu a zjistíme, kde nejčastěji dochází ke ztrátám nebo frustraci.

03
Navrhneme zlepšení.

Od procesu nákupu po komunikaci – tak, aby CX podpořila vaši značku i obchodní cíle.

04
Předáme doporučení a pomůžeme s implementací.

Ať už jednorázově, nebo dlouhodobě v roli vašeho CX partnera.

Pomáháme skvělým značkám
být ještě lepší

Zní to dobře? napište nám

Vyplňte prosím jméno.
Vyplňte prosím příjmení.
Vyplňte prosím emailovou adresu.
Vyplňte prosím telefonní číslo.
Vyplňte prosím zprávu.