Jak rozběhnout úspěšný e‑shop

Na školení se můžeme vypravit přímo k vám do firmy. Nebo máte cestu přes Brno?

Zanechte nám svůj kontakt a vybereme spolu správný termín!

 
 

Co se dozvíte

Řekneme si, jak založit úspěšný e-shop, jaké klíčové funkce jsou pro jeho fungování nezbytné a co přiměje zákazníky, aby u vás nakoupili.

Co si ze školení odnesete?

  • Zjistíte, na co v začátcích v podnikání v e-commerce nezapomenout.

  • Poradíme vám, jaké řešení e-shopu si vybrat, aby vyhovoval vašim potřebám.

  • Dozvíte se, jak se vyhnout chybám při online prodeji.

  • Řekneme vám, jak pracovat s grafikou a obsahem.

  • Dozvíte se, jak zajistit úspěšné spuštění a efektivní chod e-shopu.

  • Vše si ukážeme na praktických úkolech a příkladech z praxe.

Pro koho je školení vhodné

Rozhodně nepropásněte toto školení, jestliže:

  • uvažujete nad tvorbou e-shopu a nevíte, jak začít,

  • máte motivaci a jasný cíl, proč si založit vlastní e-shop,

  • e-shop již máte, ale zjistili jste, že už vám nedostačuje,

  • chcete se vyhnout zbytečným chybám v začátcích vašeho podnikání online,

  • chcete zjistit, jak správně nastavit celý proces od zadání po spuštění e-shopu a jak ho úspěšně vést .

Kdo vás bude školit

Jiří Juhaňák.JPG

Jiří Juhaňák

E-commerce konzultant, PUX s.r.o.

Jiří se ve své praxi zabývá primárně vývojem e-shopů na míru – od vstupní konzultace přes tvorbu zadání, návrhy řešení až po spuštění e-shopu a jeho dlouhodobý rozvoj. Má za sebou přes 100 úspěšných projektů, každý měsíc konzultuje zadání pro 10–20 zcela nových e-shopových řešení. Pracoval např. na projektech Doke.cz, COMFOR.cz, Jetsurf.cz, DrogerieZDE.cz, Carollinum.cz nebo Shanti.cz.

 

Máte zájem?

Školení trvá cca 4 hodiny a je vhodné max pro 10 lidí. Může se uskutečnit v našich brněnských kancelářích, nebo se rádi vypravíme přímo za vámi

Máte-li o školení zájem, zanechte nám prosím kontakt. Doladíme individuální nabídku dle vašich potřeb a přizpůsobíme školení na míru vaší firmě.

Formulář

Co dalšího školíme?

Funkční e-shop je základ. Vyberte si z podzimní nabídky našich školení, která vám pomohou při budování brandu i tvorbě výkonnostních kampaní.

Líbí se návštěvníkům- 100.svg

Brand snadno a rychle a jak jej propsat do sociálních sítí

Na školení se naučíme, jak odlišt svou značku od konkurence a postavit ji tak, aby si vás lidé zapamatovali.

 
 
více
Líbí se návštěvníkům- 100.svg

Brand snadno a rychle a jak jej propsat do sociálních sítí

více
Vidíte jasná čísla100.svg

Jak strategicky přemýšlet nad reklamou

V rámci školení proniknete do světa PPC reklamy ze strategického nadhledu. Tedy tak, jak by měl nad PPC reklamou uvažovat majitel či manažer firmy.

 
více
Vidíte jasná čísla100.svg

Jak strategicky přemýšlet nad reklamou

více
3. linkedin.svg

Úspěšná komunikace na LinkedIn

 V našem kurzu se dozvíte, jak tuto síť může využít vaše firma, aby jí přinášela ovoce.

 
více
3. linkedin.svg

Úspěšná komunikace na LinkedIn

více
Máte přehled100.svg

Jak vyhodnocovat data z kampaní a správně v nich číst

Ukážeme si, jak data správně interpretovat z Google Analytics a jak s nimi pracovat, aby se váš byznys ubíral správným směrem.

 
více
Máte přehled100.svg

Jak vyhodnocovat data z kampaní a správně v nich číst

více
1.brand.svg

[Akademie] Brand není jen logo aneb Jak nastavit marketing, aby přinášel výsledky

Termín přednášky chystáme na podzim.

Stavte se za námi do Brna!

více
1.brand.svg

[Akademie] Brand není jen logo aneb Jak nastavit marketing, aby přinášel výsledky

více
2.krček.svg

Úvod do online marketingové strategie: začátečníci v online světě

Teoreticky i prakticky nahlédneme pod pokličku možností, jak nakopnout vás byznys!

více
2.krček.svg

Úvod do online marketingové strategie: začátečníci v online světě

více
8.ppcI..svg

PPC reklama I.: základy Google Ads a Skliku

Dopodrobna projdeme reklamní systémy Google Ads a Sklik.

 

více
8.ppcI..svg

PPC reklama I.: základy Google Ads a Skliku

více
9.ppcII.svg

PPC reklama II.: Google Ads a Sklik pro pokročilé

Na Google Ads a Sklik nahlédneme z širší perspektivy.

 
více
9.ppcII.svg

PPC reklama II.: Google Ads a Sklik pro pokročilé

více
10.analytika.svg

Vyhodnocování dat v Google Analytics pro začátečníky

Vysvětlíme si základní pojmy v Google Analytics, nastavování jednotlivých metrik i to, jak ze všech dat udělat přehledný report.

 
více
10.analytika.svg

Vyhodnocování dat v Google Analytics pro začátečníky

více
5.contentI..svg

Facebook content a sociální sítě I. pro začátečníky

Dozvíte se, jak tvořit obsah na sociálních sítích, který vaši firmu prokazatelně podpoří.

více
5.contentI..svg

Facebook content a sociální sítě I. pro začátečníky

více
5.contentI..svg

Facebook content a sociální sítě I. pro začátečníky

Dozvíte se, jak tvořit obsah na sociálních sítích, který vaši firmu prokazatelně podpoří.

více
5.contentI..svg

Facebook content a sociální sítě I. pro začátečníky

více
Budete vidět100.svg

Posuňte svůj web na přední příčky vyhledávačů aneb jak začít se SEO

Společně se podíváme na to, jak začít se SEO, a jak na jeho správné reportování a kontrolu.

 

více
Budete vidět100.svg

Posuňte svůj web na přední příčky vyhledávačů aneb jak začít se SEO

více

Naše kompetence