Jak vyhodnocovat data z kampaní a správně v nich číst

Brzy vypíšeme další termín školení. Zanechte nám svůj kontakt, abyste nepřišli o novinky. 

 

 

Na školení vás provedeme nástrahami vyhodnocování kampaní, a to bez zbytečných technikálií, ale s manažerským nadhledem. Ukážeme si, jak data správně interpretovat a jak s nimi pracovat, aby se váš byznys ubíral správným směrem. Sice si ukážeme pár praktických ukázek v Google Analytics, ale většina školení bude zaměřena na celkový význam webové analytiky a její teoretický základ.

Vstupní předpoklady:

  • Chcete získat základní povědomí o tom, co je to webová analytika a jaký je její význam.
  • Máte pouze povrchní znalost základních pojmů a chcete se dozvědět více.
  • Jste manažer/majitel e-shopu a potřebujete se vyznat ve čtení reportů.
  • Chcete získat teoretický základ před naším workshopem Jak pracovat s GA4 (který proběhne 30. května).

Co se dozvíte?

Cílem školení je, abyste se jako manažeři nebo majitelé e-shopu dokázali vyznat ve webové analytice a uměli správně číst reporty.

  • Naučíte se, jak nad analytikou přemýšlet. 

  • Seznámíte se s nejdůležitějšími pojmy webové analytiky.

  • Zjistíte, jaká data v kampaních sledovat a jak je interpretovat.

  • Získáte znalosti, díky kterým dokážete rozpoznat, jestli analytika neměří správně.

  • Školení vás dokonale připraví na navazující praktický workshop věnující se GA4.

Pro koho je školení vhodné

Rozhodně nepropásněte toto školení, jestliže:

  • Jste majitel firmy či marketingový manažer a chcete znát všechny souvislosti.

  • Zajímáte se o úspěšnost svých kampaní a chcete vědět, kudy se vydat.

  • Chcete proniknout do tajů dat a analytiky.

  • Chcete svůj marketing budovat strategicky a ne podle pocitů.

  • Hledáte inspiraci u úspěšných e-commerce projektů.

Kdo vás bude školit

Jarda Jakubů.jpeg

Jaroslav Jakubů

Jak na efektivní výkonnostní marketing v e-commerce? Na to je tady Jarda. Má bohaté zkušenosti z marketingu i byznysu, a proto dokáže navrhnout strategii vždy tak, aby plnila obchodní cíle firmy. Pod palcem má milionové rozpočty, konzultuje, školí, organizuje vlastní konferenci E-commerce day a je také garantem PPC Summitu na největším českém e-commerce veletrhu Czech Online Expo. 

Přihlaste se

Jak dlouho bude školení trvat: 9:00 – 15:00

Místo konání: kanceláře In creative, Bratislavská 22, Brno

Počet účastníků: max. 10

Cena: 2 600 Kč + DPH, sleva 15 % pro klienty a členy RHK

Co je v ceně: prezentace a skvělý catering

 

 

Formulář

Co dalšího školíme?

Zajímají vás i další sociální sítě, nebo vás lákají PPC reklamy? Vyberte si z naší nabídky školení podle svého gusta.

Školení na míru.png

Školení na míru vaší firmě

Chcete svůj marketing posunout komplexně nebo vás trápí dílčí věc? My se na to podíváme. Připravíme vám školení na míru, které vás či váš interní tým nakopne k ziskovějším zítřkům.

 
více
Školení na míru.png

Školení na míru vaší firmě

více
Máte přehled100.svg

Workshop: Jak pracovat s GA4

Interaktivní workshop, na kterém si ukážeme běžnou (základní) práci s GA4, kterou by měl zvládat manažer marketingu i majitel firmy / e-shopu. 

více
Máte přehled100.svg

Workshop: Jak pracovat s GA4

více
Líbí se návštěvníkům- 100.svg

Brand snadno a rychle a jak jej propsat do sociálních sítí

Na školení se naučíme, jak odlišt svou značku od konkurence a postavit ji tak, aby si vás lidé zapamatovali.

 
 
více
Líbí se návštěvníkům- 100.svg

Brand snadno a rychle a jak jej propsat do sociálních sítí

více
Vidíte jasná čísla100.svg

Jak strategicky přemýšlet nad reklamou

V rámci školení proniknete do světa PPC reklamy ze strategického nadhledu. Tedy tak, jak by měl nad PPC reklamou uvažovat majitel či manažer firmy.

 
více
Vidíte jasná čísla100.svg

Jak strategicky přemýšlet nad reklamou

více
6.fbads.svg

Základy reklamy na Facebooku a Instagramu

Naučíme vás, jak ovládat základní nástroje pro správu reklam, pracovat s rozpočtem i analytikou.

 

více
6.fbads.svg

Základy reklamy na Facebooku a Instagramu

více
Budete vidět100.svg

Posuňte svůj web na přední příčky vyhledávačů aneb jak začít se SEO

Společně se podíváme na to, jak začít se SEO, a jak na jeho správné reportování a kontrolu.

 

více
Budete vidět100.svg

Posuňte svůj web na přední příčky vyhledávačů aneb jak začít se SEO

více

Naše kompetence