A školíme ho prakticky pořád. O své know-how se rádi dělíme, ať jste náš klient, začínající podnikatel, nebo rozjetá firma. Účastníme se odborných konferencí a pořádáme marketingovou akademii. Vše, co víme, povíme i vám.
Na našich školeních získáte přehled o marketingových nástrojích i účinné tipy, jak nakopnout váš business. Pozvedněte své marketingové znalosti a buďte o dva kroky před konkurencí!
O své know-how se s vámi podělí profesionálové s bohatými zkušenostmi z online marketingu.
Každou disciplínu si vyzkoušíte sami na reálných stránkách, profilech, kampaních i textech.
Po absolvování školení budete vědět, jak efektivně nastartovat svůj byznys k lepším výsledkům.
Jsme připraveni odpovědět na všechny vaše dotazy z oboru, se kterými si lámete hlavu.
Na školení se naučíme, jak odlišt svou značku od konkurence a postavit ji tak, aby si vás lidé zapamatovali.
V rámci školení proniknete do světa PPC reklamy ze strategického nadhledu. Tedy tak, jak by měl nad PPC reklamou uvažovat majitel či manažer firmy.
V našem kurzu se dozvíte, jak tuto síť může využít vaše firma, aby jí přinášela ovoce.
Ukážeme si, jak data správně interpretovat z Google Analytics a jak s nimi pracovat, aby se váš byznys ubíral správným směrem.
Co vaši firmu brzdí v online prostoru? A jak se daří vaší konkurenci? Ukážeme vám nástroje a naučíme vás metody analýzy konkrutence, díky kterým budete o krok napřed.
víceTeoreticky i prakticky nahlédneme pod pokličku možností, jak nakopnout vás byznys!
víceDozvíte se, jak tvořit obsah na sociálních sítích, který vaši firmu prokazatelně podpoří.
víceNaučíme vás, jak ovládat základní nástroje pro správu reklam, pracovat s rozpočtem i analytikou.
více
Dopodrobna projdeme reklamní systémy Google Ads a Sklik.
více
Vysvětlíme si základní pojmy v Google Analytics, nastavování jednotlivých metrik i to, jak ze všech dat udělat přehledný report.
Společně se podíváme na to, jak začít se SEO, a jak na jeho správné reportování a kontrolu.
více
Termín přednášky chystáme na podzim.
Stavte se za námi do Brna!
víceNemusíte čekat, až ho vypíšeme. Ozvěte se a my ho pro vás rádi připravíme hned. Stačí, když nám napíšete, které marketingové nástroje vás zajímají a jaké cíle sledujete.
Brand manažer
Kreativní mistr slova a brandových kódů Ivan dobře ví, jak vaši značku ukázat lidem, aby si ji zamilovali. Absolvent MBA kurzu věhlasného Marka Ritsona vám prozradí zásadní ingredience i způsob přípravy tohoto nápoje lásky, který nese dlouhodobý zisk.
Team Leader oddělení PPC
Jak vylepšit i to, co šlape fakt dobře? Na to je tady Víťa. Zodpovídá za kampaně našich nejvýznamnějších klientů a se svým týmem dokáže divy. Neunikne mu žádná novinka, vše okamžitě implementuje do svých řešení a klientům se to okamžitě vyplácí. Máte PPC dotaz? Tak to jste u něj správně.
Google Developer Expert & Certified Trainer
Martin se více než 20 let věnuje předávání svých zkušeností z marketingu, obchodu, strategického plánování i softwarových řešení velkým korporacím i rodinným firmám. Implementuje chatboty a hlasové asistenty a neskrývá nadšení pro startupy a jejich potenciál. Je certifikovaným Google trenérem a prvním Google Developer expertem v regionu střední a východní Evropy.
E-commerce konzultant, PUX s.r.o.
Jiří se ve své praxi zabývá primárně vývojem e-shopů na míru – od vstupní konzultace přes tvorbu zadání, návrhy řešení až po spuštění e-shopu a jeho dlouhodobý rozvoj. Má za sebou přes 100 úspěšných projektů, každý měsíc konzultuje zadání pro 10–20 zcela nových e-shopových řešení. Pracoval např. na projektech Doke.cz, COMFOR.cz, Jetsurf.cz, DrogerieZDE.cz, Carollinum.cz nebo Shanti.cz.
Social Media Girl & tvůrkyně reklam na sociálních sítích
Jana pomáhá firmám s nastavováním online strategií a reklam pro e-shopy, služby, konference a veletrhy. Když v roce 2014 začínala s online marketingem, byl její náplní především obsahový marketing. Záhy ale pochopila důležitost reklamy na internetu, které se nyní věnuje naplno. Její vysněnou misí je správa reklam pro NASA/ESA.
Analytik
Žádné pocity a dojmy. Odhalit slabá místa, navrhnout řešení a vše vyladit k dokonalosti lze pouze na základě tvrdých dat. Abyste ze svého marketingového rozpočtu vytěžili maximum, o to se postará Michal, ostřílený analytik a PPC specialista. Chcete taky růst o 130 % ročně jako někteří jeho klienti?
Marketing research, CEO, Evolution Marketing
Lukášova práce obnáší především strategické poradenství v SEO. Na oboru ho nejvíce baví rozmanitost, nutnost logicky myslet a nacházení nejvhodnějších řešení vzhledem k požadavkům a rozpočtům klientů. Už když v roce 2020 zakládal svou vlastní marketingovou agenturu, věděl, že na vývoji klientů závisí i jeho vlastní úspěch. Proto je nejvíce pyšný na dlouhodobý růst klientů a agentury.
Obsahový specialista, Copywriter, Grafik
Po letech praxe v obsahu na volné noze, zasedl v roce 2021 ke klávesnici jako copywriter v reklamní agentuře In creative. Během té doby propadl také vášni grafického designu a začal se podílet na několika klientských projektech. V agentuře se stal nepostradatelným členem jak obsahového, tak grafického oddělení. V minulosti se také věnoval eventové produkci, která mu zaručila spoustu jedinečných zkušeností z rychlého a neustále se měnícího prostředí nejen hudebního průmyslu.
Kurz mi pomohl zorientovat se ve stále se měnícím prostředí sociálních sítí. Vstřícný lektor nám předal praktické rady a tipy, jak zaujmout a prezentovat naše výrobky tak, abychom oslovili i nové klienty. Pro smysluplnou práci marketéra rozhodně doporučuji navštívit školení od In creative.
Jitka Zlatníková (marketingová manažerka)
S In creative dlouhodobě spolupracujeme při pořádání odborných seminářů. Posluchači jsou vždy velmi spokojeni s živý výkladem i názornými ukázkami a nápady, které jsou přizpůsobené na míru zúčastněným firmám. Pro řadu z nich jsou nekonečnou studnicí inspirace ke změně firemního marketingu.
Čeněk Absolon (ředitel Regionální hospodářské komory Brno)
Školení od In creative mi dala možnost nahlédnout podrobněji do kýžené problematiky. Jsem schopna lépe pracovat se sociálními sítěmi, vyhodnotit návštěvnost webu a vytvořit malou reklamní kampaň v Google Ads. Profesionální lektoři trpělivě odpovídali na všechny dotazy i následně po školení.
Lenka Štefanová (marketingová a obchodní koordinátorka)