Školíme marketing!

A školíme ho prakticky pořád. O své know-how se rádi dělíme, ať jste náš klient, začínající podnikatel, nebo rozjetá firma. Účastníme se odborných konferencí a pořádáme marketingovou akademii. Vše, co víme, povíme i vám.

 

Proč si vybrat naše školení?

Na našich školeních získáte přehled o marketingových nástrojích i účinné tipy, jak nakopnout váš business. Pozvedněte své marketingové znalosti a buďte o dva kroky před konkurencí!

Ostřílení specialisté

O své know-how se s vámi podělí profesionálové s bohatými zkušenostmi z online marketingu.

Reálné situace a čísla

Každou disciplínu si vyzkoušíte sami na reálných stránkách, profilech, kampaních i textech.

Raketový růst

Po absolvování školení budete vědět, jak efektivně nastartovat svůj byznys k lepším výsledkům.

Dáme vám odpovědi

Jsme připraveni odpovědět na všechny vaše dotazy z oboru, se kterými si lámete hlavu.

Co všechno vás můžeme naučit?

Máte přehled100.svg

Workshop: Jak pracovat s GA4

Interaktivní workshop, na kterém si ukážeme běžnou (základní) práci s GA4, kterou by měl zvládat manažer marketingu i majitel firmy / e-shopu. 

více
Máte přehled100.svg

Workshop: Jak pracovat s GA4

více
Kreslicí plátno 22100.svg

Tvořte blog, který zaujme zákazníky i vyhledávače

Nepište blog, protože ho píší všichni okolo. Zjistěte, jak tvořit obsah, který vaše zákazníky skutečně zajímá. A jak na to, aby zajímal i vyhledávače.

více
Kreslicí plátno 22100.svg

Tvořte blog, který zaujme zákazníky i vyhledávače

více
Líbí se návštěvníkům- 100.svg

Brand snadno a rychle a jak jej propsat do sociálních sítí

Na školení se naučíme, jak odlišt svou značku od konkurence a postavit ji tak, aby si vás lidé zapamatovali.

 
 
více
Líbí se návštěvníkům- 100.svg

Brand snadno a rychle a jak jej propsat do sociálních sítí

více
Vidíte jasná čísla100.svg

Jak strategicky přemýšlet nad reklamou

V rámci školení proniknete do světa PPC reklamy ze strategického nadhledu. Tedy tak, jak by měl nad PPC reklamou uvažovat majitel či manažer firmy.

 
více
Vidíte jasná čísla100.svg

Jak strategicky přemýšlet nad reklamou

více
Budete-odlisni.png

Jak na reklamu, aby fungovala a bavila lidi

Zjistěte, jak pracovat s kreativou, aby na vás nikdy nepřišla tvůrčí krize a zákazníci si vaši značku zapamatovali.

více
Budete-odlisni.png

Jak na reklamu, aby fungovala a bavila lidi

více
Líbí se návštěvníkům- 100.svg

Jak zařadit Pinterest a TikTok do placené propagace a kdy jsou pro vás tyto kanály vhodné

Objevte sílu placené propagace na Pinterestu a TikToku. Ukážeme vám vše od výběru cílové skupiny až po tipy v tvorbě kreativ.

 
více
Líbí se návštěvníkům- 100.svg

Jak zařadit Pinterest a TikTok do placené propagace a kdy jsou pro vás tyto kanály vhodné

více

Nenašli jste workshop který jste hledali?

Nemusíte čekat, až ho vypíšeme. Ozvěte se a my ho pro vás rádi připravíme hned. Stačí, když nám napíšete, které marketingové nástroje vás zajímají a jaké cíle sledujete.

Přednášíme i na konferencích

V In creative máme s přednášením bohaté zkušenosti. O naše know-how se dělíme na konferencich jako je Czech Online Expo a E-commerce day, ale i v menších sálech vysokých škol či RHK Brno. A když zrovna nepřednášíme, neustále se vzděláváme.

Formulář

Na koho se můžete těšit?

Jakub 1080.jpg

Jakub Horáček

Business consultant & digitální stratég, CEO In creative

Jakub Horáček je majitel marketingové agentury In creative, šéf jejího obchodního týmu a business konzultant. Na denní bázi klientům ukazuje cestu v záplavě novinek, možností a nástrah online marketingu. Z vlastní zkušenosti ví, že nejsladší ovoce přinese citlivě nastavený komplexní mix činností. Online marketing je však pouze jedním z ozubených kol v soukolí byznysu, které Jakub denně konzultuje se svými klienty. Individuální přístup ke klientovi je pro něj klíčový a vždy jde rovnou k jádru věci.

David Pokorný_foto.jpeg

David Pokorný

Marketingový stratég

Mgr. David Pokorný má více než 15 let v pozici CMO ve velkých firmách, kde velel týmům několika desítek marketingových specialistů a řídil rozpočty v řádech desítek milionů Kč. V investiční skupině Petra Borkovce měl na starosti marketing a podílel se například na vybudování značky Sklizeno. Ve volném čase baskytarista v punkové kapele a dnes už vysloužilý horolezec co byl na mnoha expedicích v Himálaji, Karákorámu nebo na Pamíru.

Jarda Jakubů.jpeg

Jaroslav Jakubů

PPC konzultant

Jak na efektivní výkonnostní marketing v e-commerce? Na to je tady Jarda. Má bohaté zkušenosti z marketingu i byznysu, a proto dokáže navrhnout strategii vždy tak, aby plnila obchodní cíle firmy. Pod palcem má milionové rozpočty, konzultuje, školí, organizuje vlastní konferenci E-commerce day a je také garantem PPC Summitu na největším českém e-commerce veletrhu Czech Online Expo. 

Michal Šíma.jpg

Michal Šíma

Specialista sociálních médií, copywriter

Když jsem se po žurnalistice rozhodoval, co dál dělat, marketing byl jasná volba. Nastoupil jsem do IC jako sockař, ale brzy jsem přičichl k celému copy. A proč sem chodím rád? Moc mě baví ta práce i to, jak mě inspirují všichni parťáci.  

Jana Skalkova 1.png

Jana Skalková

Social Media Girl & tvůrkyně reklam na sociálních sítích

Jana pomáhá firmám s nastavováním online strategií a reklam pro e-shopy, služby, konference a veletrhy. Když v roce 2014 začínala s online marketingem, byl její náplní především obsahový marketing. Záhy ale pochopila důležitost reklamy na internetu, které se nyní věnuje naplno. Její vysněnou misí je správa reklam pro NASA/ESA.

IMG_4869 (1).JPG

Lukáš Bureš

Marketing research, CEO, Evolution Marketing

Lukášova práce obnáší především strategické poradenství v SEO. Na oboru ho nejvíce baví rozmanitost, nutnost logicky myslet a nacházení nejvhodnějších řešení vzhledem k požadavkům a rozpočtům klientů. Už když v roce 2020 zakládal svou vlastní marketingovou agenturu, věděl, že na vývoji klientů závisí i jeho vlastní úspěch. Proto je nejvíce pyšný na dlouhodobý růst klientů a agentury.

Martina Machalová.jpeg

Martina Machalová

Martina se snaží propojovat všechny možnosti, které placené propagace nabízí tak, aby klientovi v rámci stanovených cílů přivedla maximum. Nejen na Facebooku a Instagramu, ale i na TikToku či Pinterestu. Klientům spravuje měsíčně milionové rozpočty v reklamách na sítích, i v rámci Google Ads či Skliku. Mimo to školí juniorní kolegy, mentoruje marketéry, pracuje pro Holky z marketingu či točí vlastní video kurzy.

Michal Šíma.jpg

Michal Šíma

Specialista sociálních médií, copywriter

Když jsem se po žurnalistice rozhodoval, co dál dělat, marketing byl jasná volba. Nastoupil jsem do IC jako sockař, ale brzy jsem přičichl k celému copy. A proč sem chodím rád? Moc mě baví ta práce i to, jak mě inspirují všichni parťáci.  

Se školením máme zkušenosti

KitchenAid.png

KitchenAid

Kurz mi pomohl zorientovat se ve stále se měnícím prostředí sociálních sítí. Vstřícný lektor nám předal praktické rady a tipy, jak zaujmout a prezentovat naše výrobky tak, abychom oslovili i nové klienty. Pro smysluplnou práci marketéra rozhodně doporučuji navštívit školení od In creative.

Jitka Zlatníková (marketingová manažerka)

LogoColor_01.jpg

RHK Brno

S In creative dlouhodobě spolupracujeme při pořádání odborných seminářů. Posluchači jsou vždy velmi spokojeni s živý výkladem i názornými ukázkami a nápady, které jsou přizpůsobené na míru zúčastněným firmám. Pro řadu z nich jsou nekonečnou studnicí inspirace ke změně firemního marketingu.

Čeněk Absolon (ředitel Regionální hospodářské komory Brno)

TechnodatLog.png

Technodat

Školení od In creative mi dala možnost nahlédnout podrobněji do kýžené problematiky. Jsem schopna lépe pracovat se sociálními sítěmi, vyhodnotit návštěvnost webu a vytvořit malou reklamní kampaň v Google Ads. Profesionální lektoři trpělivě odpovídali na všechny dotazy i následně po školení.

Lenka Štefanová (marketingová a obchodní koordinátorka)

Naše kompetence