Pro více informací o nových školeních se přihlašte k odběru našeho newsletter v patičce webu. Pokud chcete školení přesně na toto téma, neváhejte nás kontaktovat ve formuláři níže a společně najdeme vhodné datum.
Budování značky je dlouhodobý proces. Jak ale začít, aby vše dávalo smysl? Na školení se podíváme na základní principy brandingu, jak jej uchopit a propsat do sociálních sítí. Odlište svou značku od konkurence a postavte ji tak, aby si vás lidé zapamatovali.
Jak poznat poznat svou firmu a uvažovat nad svou značkou,
jak se vymezit oproti konkurenci,
jak sjednotit komunikaci,
jak přistoupit ke komunikaci na sociálních sítích – Facebook a Instagram,
vše si ukážeme na praktických ukázkách a tipech.
Rozhodně nepropásněte toto školení, jestliže:
Plánujete marketing pro svou nebo svěřenou značku,
jste se dosud nad směřováním vlastní značky moc nezamýšleli,
nevíte, jak se odlišit od konkurence,
chcete zjistit, co všichni na tom brandu mají a jak ho efektivně budovat,
jste fanoušky marketingu, máte oblíbené značky a chcete zjistit, jak to úspěšné firmy vlastně dělají.
Ideamaker & obsahový specialista
Zkušený praktik, který si poradí se zábavným obsahem o dámské módě i s ryze technickými tématy. Ukáže vám, jak přistupovat k obsahu na sociálních sítích tak, aby to bavilo nejen vás, ale hlavně vaše publikum. Bojíte se, že váš produkt na sítích neuspěje? Zkuste to říct Michalovi.
Termín: 24. listopadu 2022
Jak dlouho bude školení trvat: 9:00 – 12:00
Místo konání: kanceláře In creative, Bratislavská 22, Brno
Počet účastníků: max. 8
Cena: 2 100 Kč + DPH, sleva 15 % pro klienty a členy RHK
Co je v ceně: prezentace, pracovní listy a skvělý catering
Nevyhovuje vám datum školení? I tak se nám ozvěte, navrhneme vám jinou alternativu.
Zajímají vás i další sociální sítě, nebo vás lákají PPC reklamy? Vyberte si z naší nabídky školení podle svého gusta.
Chcete svůj marketing posunout komplexně nebo vás trápí dílčí věc? My se na to podíváme. Připravíme vám školení na míru, které vás či váš interní tým nakopne k ziskovějším zítřkům.
V rámci školení proniknete do světa PPC reklamy ze strategického nadhledu. Tedy tak, jak by měl nad PPC reklamou uvažovat majitel či manažer firmy.
Ukážeme si, jak data správně interpretovat z Google Analytics a jak s nimi pracovat, aby se váš byznys ubíral správným směrem.
Naučíme vás, jak ovládat základní nástroje pro správu reklam, pracovat s rozpočtem i analytikou.
více
Vysvětlíme si základní pojmy v Google Analytics, nastavování jednotlivých metrik i to, jak ze všech dat udělat přehledný report.
Společně se podíváme na to, jak začít se SEO, a jak na jeho správné reportování a kontrolu.
více