Workshop: Jak pracovat s GA4

Naučte se, jak zkrotit nový analytický nástroj GA4. Poptejte školení na míru či konzultaci.

 

Na workshopu vás naučíme základní práci v rozhraní GA4 a vysvětlíme si rozdíly v typu měření GA UA vs. GA4 (i když rozhraní vypadá podobně, jde o jiné aplikace s odlišným způsobem měření i jinými výsledky). Ukážeme si, kde jednotlivé metriky najít, jak výsledná data interpretovat a jak je vizualizovat. Řeč přijde i na modelování dat, pokud nemáte consent od uživatelů. A ještě mnohem víc!

Vstupní předpoklady:

  • Orientujete se v základních pojmech webové analytiky (víte, co je to „direct”, „source/medium‘, „bounce-rate“, „CLV“, „cookies“, „cookie-less“, atd.) – pokud se v těchto pojmech ztrácíte můžete před workshopem navštívit naše školení o analytice, kde získáte vhled do základů webové analytiky a naučíte se interpretovat data.

  • Máte alespoň základy GA UA (starých GA) – tj, umíte se tam přihlásit a otevřít si pár základních reportů (není nutné umět nic složitého).

  • Přinesete si vlastní notebook / tablet, na kterém si sami vyzkoušíte naklikat reporty a prozkoumáte rozhraní přímo u svého projektu.

Co se dozvíte?

Hlavním předmětem workshopu budou reporty.

  • Ukážeme si jak se “proklikat” k reportům na které jste zvyklí z GA UA.

  • Vysvětlíme si, proč fungují reporty jinak, proč je složitější je nastavit, a také proč mají mnohem více možností.

  • Naučíme se, kdy a jak používat sekce Explorace a Reporty.

  • Vyzkoušíme si nejčastější vizualizace dat (grafy, tabulky atp.) a naučíme se, jak grafy (koláčový, sloupcový, scatter (matice) a další) správně interpretovat.

  • Vyexportujeme si reporty do Google Sheets a ukážeme si, jak s nimi dále pracovat (ukážeme si např. funkci QUERY, filtraci, podmíněné formátování, grafy atp.)

  • Veškeré reporty si ukážeme na reálných projektech a skutečných situacích.

O čem školení určitě nebude?

  • Nebudeme nic implementovat (nasazovat na web měřící kódy atp.).

  • Nebudeme vytvářet v Looker Studio reporty.

  • Nebudeme se věnovat BigQUERY (pro malé a střední firmy je nedůležité)

  • Nepůjdeme do velkých technických detailů - TOTO NENÍ ŠKOLENÍ PRO PROGRAMÁTORY!

  • Nebudeme si jenom povídat. Více, než polovina workshopu se bude odehrávat přímo v rozhraní GA4.

Školení je pro vás vhodné, pokud:

  • Jste majitel firmy či marketingový manažer a chcete se naučit pracovat s novými GA4 na základní úrovni, nebo chcete umět běžné věci na které jste zvyklí z GA UA. 

  • Zajímáte se o úspěšnost svých kampaní a chcete vědět jak používat GA4 pro vyhodnocování.

  • Jste marketingový specialista (juniorní) z agentury či firmy (e-shopu) a chcete se naučit pro vyhodnocování kampaní používat GA4, stejně tak, jako to umíte ve starých GA UA.

Pro koho školení NENÍ:

  • Pro seniorní webové analytiky, kteří hledají implementační školení – tedy jak implementovat (nasadit měřícího kódy) GA4 na e-shop či web, nebo se jako seniorní analytik zajímají o pokročilejší funkce GA4 (Measurement protocol, atp.). 

  • Školení není pro programátory – nebudeme se zde bavit o technických věcech.

  • Není ani pro seniorní PPC specialisty nebo marketéry, kteří umí s GA4 již pracovat a mají v nich pokročilé znalosti (tedy perfektně umí pracovat s Exploracemi, umí si udělat reporty na míru…).

Jak bude školení probíhat?

  • Bude se jednat spíše o interaktivní školení (workshop) na kterém si ukážeme běžnou (základní) práci s GA4, kterou by měl zvládat manažer marketingu ve firmě nebo přímo majitel dané firmy / e-shopů.

  • K workshopu bude i prezentace – vždy si řekneme nějaké informace a pak se přemístíme přímo do GA4, kde si daný report naklikáme a ukážem.

  • Necháme si čas i na vyzkoušení vyzkoušení i vaše dotazy.

Kdo vás bude školit

Jarda Jakubů.jpeg

Jaroslav Jakubů

Jak na efektivní výkonnostní marketing v e-commerce? Na to je tady Jarda. Má bohaté zkušenosti z marketingu i byznysu, a proto dokáže navrhnout strategii vždy tak, aby plnila obchodní cíle firmy. Pod palcem má milionové rozpočty, konzultuje, školí, organizuje vlastní konferenci E-commerce day a je také garantem PPC Summitu na největším českém e-commerce veletrhu Czech Online Expo. 

Formulář

Co dalšího školíme?

Zajímají vás i další sociální sítě, nebo vás lákají PPC reklamy? Vyberte si z naší nabídky školení podle svého gusta.

Vidíte jasná čísla100.svg

Jak strategicky přemýšlet nad reklamou

V rámci školení proniknete do světa PPC reklamy ze strategického nadhledu. Tedy tak, jak by měl nad PPC reklamou uvažovat majitel či manažer firmy.

 
více
Vidíte jasná čísla100.svg

Jak strategicky přemýšlet nad reklamou

více
Líbí se návštěvníkům- 100.svg

Brand snadno a rychle a jak jej propsat do sociálních sítí

Na školení se naučíme, jak odlišt svou značku od konkurence a postavit ji tak, aby si vás lidé zapamatovali.

 
 
více
Líbí se návštěvníkům- 100.svg

Brand snadno a rychle a jak jej propsat do sociálních sítí

více
Školení na míru.png

Školení na míru vaší firmě

Chcete svůj marketing posunout komplexně nebo vás trápí dílčí věc? My se na to podíváme. Připravíme vám školení na míru, které vás či váš interní tým nakopne k ziskovějším zítřkům.

 
více
Školení na míru.png

Školení na míru vaší firmě

více
Líbí se návštěvníkům- 100.svg

Jak zařadit Pinterest a TikTok do placené propagace a kdy jsou pro vás tyto kanály vhodné

Objevte sílu placené propagace na Pinterestu a TikToku. Ukážeme vám vše od výběru cílové skupiny až po tipy v tvorbě kreativ.

 
více
Líbí se návštěvníkům- 100.svg

Jak zařadit Pinterest a TikTok do placené propagace a kdy jsou pro vás tyto kanály vhodné

více
Kreslicí plátno 22100.svg

Tvořte blog, který zaujme zákazníky i vyhledávače

Nepište blog, protože ho píší všichni okolo. Zjistěte, jak tvořit obsah, který vaše zákazníky skutečně zajímá. A jak na to, aby zajímal i vyhledávače.

více
Kreslicí plátno 22100.svg

Tvořte blog, který zaujme zákazníky i vyhledávače

více
Budete-odlisni.png

Jak na reklamu, aby fungovala a bavila lidi

Zjistěte, jak pracovat s kreativou, aby na vás nikdy nepřišla tvůrčí krize a zákazníci si vaši značku zapamatovali.

více
Budete-odlisni.png

Jak na reklamu, aby fungovala a bavila lidi

více

Naše kompetence