Jsme In creative

Naše poslání je jednoduché: poctivé budování vaší značky. Najdeme vám zákazníky. Přivedeme vám zaměstnance. A poradíme vám, jak to udělat, aby se k vám návštěvníci vraceli. Na váš web, na sociální sítě i na vaši pobočku.

Starat se o vás bude tým 25 specialistů. Toto jsou ti z nás, které nejspíš potkáte jako první.

Michal Olbert.jpg

Michal Baturko Olbert

Marketingový ředitel
Jakub Horáček.jpg

Jakub Horáček

Obchodní ředitel

Žijeme pro to, co děláme

zajímá nás váš celý příběh100.svg

Zajímá nás celý váš příběh

Nestavíme na jedné disciplíně nebo metrice. Tvoříme mix činností s největším přínosem právě pro vaši firmu.

Máme dobře zásobený tým100.svg

Máme dobře zásobený tým

Pomůžeme vám s celým online marketingem. Ať už jde o PPC reklamu, sociální sítě, obsah, nebo třeba HR.

Vidíte jasná čísla100.svg

Vidíte čísla a výsledky

Komunikujeme s vámi. Přesně víte, jak se vám online daří, kolik to stálo a co se bude dít dál.

Říkáme věci na rovinu_1100.svg

Říkáme věci na rovinu

Pokud v něčem nevidíme přínos pro vaši věc, řekneme vám to. A navrhneme vám vhodnější variantu.
 

Google Partner.png

Google nám věří

A pomáhá nám pracovat pro váš úspěch online. Jsme Google Partner a rádi využijeme výhod tohoto partnerství pro úspěšnou propagaci vaší značky.

Takto žijeme na Instagramu

Tým, jehož jméno nesmíme prozradit. Tak se sice vítězové increativního kvízu nejmenují, jejich název je však na sociálních sítích a jiných internetech nepublikovatelný. Nedá se říci, že by během kvízu nějak zvlášť zazářili, měli jen při tipování uber-hyper-totál-mega obtížných otázek to největší…
Průměrný měsíc nepřestupného roku má 30,4167 dní. To je přesně 30,4167 využitých příležitostí, kterými nám naše Kristýna zlepšuje dny. Navařit na firemní snídani spravovací česnečku pro 28 lidí, protože den předtím byla party? Maličkost. Zorganizovat firemní kvíz a vytvořit vlastní otázky s…
Máme nový web. Proces jeho vznikání lze směle přirovnat k těhotenství. Prvotní myšlenka pořízení nového webu nadchla všechny a každý na tom začal entuziasticky hned pracovat. Chystali jsme si bannýrky, ladili barvičky na sociálech a nemohli se nového webu dočkat. Všechno peklo na pozadí tvorby webu…
Principem ochutnávkového dopoledne bylo uvařit, upéct, umíchat nebo koupit něco z našich oblíbených jídel. Každá dobrota byla zaregistrována a následně dána do pléna k anonymnímu hlasování. Na prvním místě ve sladké kategorii se umístily makronky našeho Kuby. A jelikož byly tak gargantuovsky chutné…
Jakub je v increativní mytologii podle zakladatelských listin obchodního rejstříku jednou z prvotních bytostí In creative. Je místním bohem obchodu a patronem našich klientů. Vládne perfektní argumentací a svůj hluboký hlas by mohl používat jako ultimátní zbraň. Jedná se o vzácného dvojjediného…
Ty nejlepší věci jsou zadarmo.
Ty druhé nejlepší věci se dají sníst (nebo vypít). A proto pěstujeme chilli! 
#interiordecoration #chilli #jsmeincreative #zivotic #brno #lifeinbrno #onlinemarketing #digitalmarketer #marketingdigital #marketing #marketingagency
Fyzicky jsou na fotce čtyři osoby, duševně jich je 5. Počet energií nám zde očividně rozhazují dvojací blíženci. Co člověk, to hádanka, ale increativní astrologické okénko se nyní pokusí o nemožné –  najít spojující prvek těchto neopakovatelných individualit vržených do světa v pátém měsíci, však…
Seznamte se s Eduardem I., rodinou a přáteli zvaným Edison či Ediš. Má sedm měsíců, dva zuby, čtyři brady a patka je mu služebnictvem česána na pravou stranu. V plenkové kategorii sice dosáhl velikostního levelu 4, kvůli pohybové hyperaktivitě však často dochází k úniku “produktu”, takže oblast od…
Alfovou specialitou je jasné vymezování pracovních postupů. Pro infiltraci našeho sexy a čistě feminního projektového řízení měl tedy jasně určenou taktiku, kterou dnes přinášíme odběratelům increativního obsahu:
1️⃣ Oblíct se stylově.
2️⃣ Na chlup přesně vyhladit účes. 
3️⃣ Pít Piña Coladu.
4️⃣…

Pojďme do toho společně

Naše kompetence