Hledáme zkušeného projekťáka

Reprezentant, diplomat, parťák? Jednoduše hledáme zkušeného projekťáka, který dohlédne na to, aby vše šlapalo, jak má. Budeš k ruce obchodu, specialistům i klientovi. Všechny je propojíš a budeš hlavou celého projektu

Jsme In creative

Děláme online marketing. Od toho výkonnostního až po kreativní brandové kampaně nebo vyladěné sociální sítě. Protože máme tým plný nadšených profíků a 10 let zkušeností, tak nám skvělých projektů přibývá. A potřebujeme posilu. Budeš se s námi podílet na rozvoji klientů jako je LOMAX, IZOMAT, Rudolf Jelínek, KitchenAid nebo třeba Skinners?

Koho hledáme?

Zapáleného, odpovědného a férového dotahovače, který dokáže ukočírovat každý svěřený projekt. Jednoduše projekťáka, se kterým nám bude fungovat týmová chemie. Je pro nás důležité, že:

  • Umíš komunikovat a vycházet s lidmi. Budeš denně mluvit s klienty i specialisty.

  • Umíš reprezentovat. Klient si při rozhovoru s tebou potvrzuje, že udělal správně, když se rozhodl s námi spolupracovat.

  • Máš zkušenosti s řízením projektů v marketingu aspoň 2 roky. Ať už v agentuře, nebo na straně klienta. Umíš rozlišit priority, plánovat, organizovat práci a dohlížet na to, že je vše hotové v termínu. Máš ve věcech pořádek.

  • Máš energické vystupování. Umíš nadchnout klienta pro naše nápady i motivovat tým.

Co budeš dělat?

Neboj, projekťáci u nás nemají dvacet projektů, aby si na konci dne nepamatovali, co dělali ráno. Klientům poskytujeme stoprocentní servis a ty dostaneš prostor jít u každého projektu pěkně do hloubky.

  • Dostaneš na starosti koordinaci týmu specialistů (brand, výkon, analytika, obsah, grafika), strategické řízení a rozvoj projektu.

  • Budeš propojovat klienty, obchodníky a marketingové specialisty a dohlížet na hladký průběh prací.

  • Budeš se starat o dlouhodobou spokojenost našich klientů, reprezentovat firmu na schůzkách a pečovat o naše dobré jméno.

Tvůj den může začít kontrolou vývoje zadaných tasků a pak se přesuneš na prezentaci nové kampaně ke klientovi. Po obědě tě čeká call, kde budeš reportovat uplynulý měsíc, a poté si dáš pravidelnou schůzku se specialisty k jinému projektu. Zakončit to můžeš třeba na pivu s kolegy. Jednoduše se nudit nebudeš.

Co za to?

  • Férové ohodnocení podle zkušeností a typu úvazku – 40–70 tis. Kč

  • 4denní pracovní týden. Ano, pokud ti nic nehoří pod rukama, v pátek je volno. 

  • Dostaneš taky firemní Macbook a telefon.

  • Příležitost pracovat na sobě. K dispozici ti bude vzdělávací budget 10 000 Kč na rok, lekce angličtiny, bohatá databáze interních i externích školení, workshopů a kurzů, knihovna a pravidelný sharing z oddělení.

  • Flexibilní pracovní doba a home office. V kanclu tě ale potřebujeme aspoň 2 dny v týdnu.

  • Lednička plná občerstvení a kávy kolik k výkonu potřebuješ.

  • In creative je neformální živoucí organismus, do jehož podoby můžeš zasáhnout. Máš nápad? Sem s ním! Něco nefunguje? Vyřešíme to.

  • Firemní akce – 2x ročně vyjedeme pryč a necháme práci v kanclu.

Zní to dobře? Omrkni naše reference nebo třeba se podívej na Facebook nebo Instagram a ozvi se.

 

 

Zajímá mě tato pozice

Naše kompetence