Reprezentant, diplomat, parťák? Jednoduše hledáme zkušeného projekťáka, který dohlédne na to, aby vše šlapalo, jak má. Budeš k ruce obchodu, specialistům i klientovi. Všechny je propojíš a budeš hlavou celého projektu
Děláme online marketing. Od toho výkonnostního až po kreativní brandové kampaně nebo vyladěné sociální sítě. Protože máme tým plný nadšených profíků a 10 let zkušeností, tak nám skvělých projektů přibývá. A potřebujeme posilu. Budeš se s námi podílet na rozvoji klientů jako je LOMAX, IZOMAT, Rudolf Jelínek, KitchenAid nebo třeba Skinners?
Zapáleného, odpovědného a férového dotahovače, který dokáže ukočírovat každý svěřený projekt. Jednoduše projekťáka, se kterým nám bude fungovat týmová chemie. Je pro nás důležité, že:
Umíš komunikovat a vycházet s lidmi. Budeš denně mluvit s klienty i specialisty.
Umíš reprezentovat. Klient si při rozhovoru s tebou potvrzuje, že udělal správně, když se rozhodl s námi spolupracovat.
Máš zkušenosti s řízením projektů v marketingu aspoň 2 roky. Ať už v agentuře, nebo na straně klienta. Umíš rozlišit priority, plánovat, organizovat práci a dohlížet na to, že je vše hotové v termínu. Máš ve věcech pořádek.
Máš energické vystupování. Umíš nadchnout klienta pro naše nápady i motivovat tým.
Neboj, projekťáci u nás nemají dvacet projektů, aby si na konci dne nepamatovali, co dělali ráno. Klientům poskytujeme stoprocentní servis a ty dostaneš prostor jít u každého projektu pěkně do hloubky.
Dostaneš na starosti koordinaci týmu specialistů (brand, výkon, analytika, obsah, grafika), strategické řízení a rozvoj projektu.
Budeš propojovat klienty, obchodníky a marketingové specialisty a dohlížet na hladký průběh prací.
Budeš se starat o dlouhodobou spokojenost našich klientů, reprezentovat firmu na schůzkách a pečovat o naše dobré jméno.
Tvůj den může začít kontrolou vývoje zadaných tasků a pak se přesuneš na prezentaci nové kampaně ke klientovi. Po obědě tě čeká call, kde budeš reportovat uplynulý měsíc, a poté si dáš pravidelnou schůzku se specialisty k jinému projektu. Zakončit to můžeš třeba na pivu s kolegy. Jednoduše se nudit nebudeš.
Férové ohodnocení podle zkušeností a typu úvazku – 40–70 tis. Kč
4denní pracovní týden. Ano, pokud ti nic nehoří pod rukama, v pátek je volno.
Dostaneš taky firemní Macbook a telefon.
Příležitost pracovat na sobě. K dispozici ti bude vzdělávací budget 10 000 Kč na rok, lekce angličtiny, bohatá databáze interních i externích školení, workshopů a kurzů, knihovna a pravidelný sharing z oddělení.
Flexibilní pracovní doba a home office. V kanclu tě ale potřebujeme aspoň 2 dny v týdnu.
Lednička plná občerstvení a kávy kolik k výkonu potřebuješ.
In creative je neformální živoucí organismus, do jehož podoby můžeš zasáhnout. Máš nápad? Sem s ním! Něco nefunguje? Vyřešíme to.
Firemní akce – 2x ročně vyjedeme pryč a necháme práci v kanclu.
Zní to dobře? Omrkni naše reference nebo třeba se podívej na Facebook nebo Instagram a ozvi se.