V rámci školení proniknete do světa PPC reklamy. Od teorie fungování tohoto marketingového kanálu až po praktické ukázky, jak na efektivní výkonnostní marketing. To vše ze strategického nadhledu, jak by měl nad PPC reklamou uvažovat majitel či manažer firmy.
Jaké jsou principy PPC reklamy,
jak na efektivní výkonnostní marketing,
jak uvažovat nad PPC reklamou strategicky a dlouhodobě,
jak navrhnout konkrétní strategii od nastavení po vyhodnocení,
praktické ukázky na reálných příkladech klientů.
Rozhodně nepropásněte toto školení, jestliže:
Jste majitel firmy či marketingový manažer a chcete znát všechny souvislosti,
zajímáte se o e-commerce a chcete své projekty posunout dále,
chcete proniknout do tajů PPC reklamy,
chcete svůj marketing budovat strategicky a ne podle pocitů,
hledáte inspiraci u úspěšných e-commerce projektů.
Martina se snaží propojovat všechny možnosti, které placené propagace nabízí tak, aby klientovi v rámci stanovených cílů přivedla maximum. Nejen na Facebooku a Instagramu, ale i na TikToku či Pinterestu. Klientům spravuje měsíčně milionové rozpočty v reklamách na sítích, i v rámci Google Ads či Skliku. Mimo to školí juniorní kolegy, mentoruje marketéry, pracuje pro Holky z marketingu či točí vlastní video kurzy.
Zajímají vás i další sociální sítě, nebo vás lákají PPC reklamy? Vyberte si z naší nabídky školení podle svého gusta.
Chcete svůj marketing posunout komplexně nebo vás trápí dílčí věc? My se na to podíváme. Připravíme vám školení na míru, které vás či váš interní tým nakopne k ziskovějším zítřkům.
Interaktivní workshop, na kterém si ukážeme běžnou (základní) práci s GA4, kterou by měl zvládat manažer marketingu i majitel firmy / e-shopu.
víceNa školení se naučíme, jak odlišt svou značku od konkurence a postavit ji tak, aby si vás lidé zapamatovali.
Nepište blog, protože ho píší všichni okolo. Zjistěte, jak tvořit obsah, který vaše zákazníky skutečně zajímá. A jak na to, aby zajímal i vyhledávače.
víceObjevte sílu placené propagace na Pinterestu a TikToku. Ukážeme vám vše od výběru cílové skupiny až po tipy v tvorbě kreativ.
Zjistěte, jak pracovat s kreativou, aby na vás nikdy nepřišla tvůrčí krize a zákazníci si vaši značku zapamatovali.
více