Jak strategicky přemýšlet nad reklamou

Termín školení:

1. prosince od 9 do 16 hodin

Co se dozvíte

V rámci školení proniknete do světa PPC reklamy. Od teorie fungování tohoto marketingového kanálu až po praktické ukázky, jak na efektivní výkonnostní marketing. To vše ze strategického nadhledu, jak by měl nad PPC reklamou uvažovat majitel či manažer firmy.

Obsah školení:

  • Jaké jsou principy PPC reklamy,

  • jak na efektivní výkonnostní marketing,

  • jak uvažovat nad PPC reklamou strategicky a dlouhodobě,

  • jak navrhnout konkrétní strategii od nastavení po vyhodnocení,

  • praktické ukázky na reálných příkladech klientů.

Pro koho je školení vhodné

Rozhodně nepropásněte toto školení, jestliže:

  • Jste majitel firmy či marketingový manažer a chcete znát všechny souvislosti,

  • zajímáte se o e-commerce a chcete své projekty posunout dále,

  • chcete proniknout do tajů PPC reklamy,

  • chcete svůj marketing budovat strategicky a ne podle pocitů,

  • hledáte inspiraci u úspěšných e-commerce projektů.

Kdo vás bude školit

Jarda Jakubů.jpeg

Jaroslav Jakubů

Jak na efektivní výkonnostní marketing v e-commerce? Na to je tady Jarda. Má bohaté zkušenosti z marketingu i byznysu, a proto dokáže navrhnout strategii vždy tak, aby plnila obchodní cíle firmy. Pod palcem má milionové rozpočty, konzultuje, školí, organizuje vlastní konferenci E-commerce day a je také garantem PPC Summitu na největším českém e-commerce veletrhu Czech Online Expo. 

Přihlaste se

Termín: 1. prosince 2022

Jak dlouho bude školení trvat: 9:00 – 16:00 

Místo konání: kanceláře In creative, Bratislavská 22, Brno

Počet účastníků: max. 10

Cena: 2 800 Kč + DPH, sleva 15 % pro klienty a členy RHK

Co je v ceně: prezentace a skvělý catering

 

Nevyhovuje vám datum školení? I tak se nám ozvěte, navrhneme vám jinou alternativu.

Formulář

Co dalšího školíme?

Zajímají vás i další sociální sítě, nebo vás lákají PPC reklamy? Vyberte si z naší nabídky školení podle svého gusta.

Máte přehled100.svg

Jak vyhodnocovat data z kampaní a správně v nich číst

Ukážeme si, jak data správně interpretovat z Google Analytics a jak s nimi pracovat, aby se váš byznys ubíral správným směrem.

 
více
Máte přehled100.svg

Jak vyhodnocovat data z kampaní a správně v nich číst

více
Líbí se návštěvníkům- 100.svg

Brand snadno a rychle a jak jej propsat do sociálních sítí

Na školení se naučíme, jak odlišt svou značku od konkurence a postavit ji tak, aby si vás lidé zapamatovali.

 
 
více
Líbí se návštěvníkům- 100.svg

Brand snadno a rychle a jak jej propsat do sociálních sítí

více
3. linkedin.svg

Úspěšná komunikace na LinkedIn

 V našem kurzu se dozvíte, jak tuto síť může využít vaše firma, aby jí přinášela ovoce.

 
více
3. linkedin.svg

Úspěšná komunikace na LinkedIn

více
10.analytika.svg

Vyhodnocování dat v Google Analytics pro začátečníky

Vysvětlíme si základní pojmy v Google Analytics, nastavování jednotlivých metrik i to, jak ze všech dat udělat přehledný report.

 
více
10.analytika.svg

Vyhodnocování dat v Google Analytics pro začátečníky

více
statistics (2).png

Využijte data o vaší konkurenci a zvyšte prodeje

Co vaši firmu brzdí v online prostoru? A jak se daří vaší konkurenci? Ukážeme vám nástroje a naučíme vás metody analýzy konkrutence, díky kterým budete o krok napřed.

více
statistics (2).png

Využijte data o vaší konkurenci a zvyšte prodeje

více
8.ppcI..svg

PPC reklama I.: základy Google Ads a Skliku

Dopodrobna projdeme reklamní systémy Google Ads a Sklik.

 

více
8.ppcI..svg

PPC reklama I.: základy Google Ads a Skliku

více
2.krček.svg

Úvod do online marketingové strategie: začátečníci v online světě

Teoreticky i prakticky nahlédneme pod pokličku možností, jak nakopnout vás byznys!

více
2.krček.svg

Úvod do online marketingové strategie: začátečníci v online světě

více
5.contentI..svg

Facebook content a sociální sítě I. pro začátečníky

Dozvíte se, jak tvořit obsah na sociálních sítích, který vaši firmu prokazatelně podpoří.

více
5.contentI..svg

Facebook content a sociální sítě I. pro začátečníky

více
6.fbads.svg

Základy reklamy na Facebooku a Instagramu

Naučíme vás, jak ovládat základní nástroje pro správu reklam, pracovat s rozpočtem i analytikou.

 

více
6.fbads.svg

Základy reklamy na Facebooku a Instagramu

více
7.contentII.svg

Facebook content a sociální sítě II. pro pokročilé

Příspěvky na vašich sociálních sítích dostanou novou tvůrčí jiskru. Naučíte se uvažovat nad obsahem komplexně.

 
více
7.contentII.svg

Facebook content a sociální sítě II. pro pokročilé

více
1.brand.svg

[Akademie] Brand není jen logo aneb Jak nastavit marketing, aby přinášel výsledky

Termín přednášky chystáme na podzim.

Stavte se za námi do Brna!

více
1.brand.svg

[Akademie] Brand není jen logo aneb Jak nastavit marketing, aby přinášel výsledky

více

Naše kompetence