Víte, jak kreativně pracovat s multiproduktovými reklamami na Facebooku? Zde jsme pro vás zpracovali pár tipů!
Před nějakým časem Facebook spustil nový typ reklamy. Reklama se specializuje na zobrazení vícero produktů, třeba z vašeho e-shopu. Velmi rychle se tuto reklamu naučil využívat každý zdatnější facebookový inzerent a na vaší timeline se postupně stává standardem. Ovšem díky jejím možnostem je při troše kreativity velmi účinná z brandového hlediska, ale také dokáže být velmi konverzní. Pojďme se zamyslet nad tím, jak vaše publikum zaujmout tak trošku jinak pojatým multiproduktem.
Zde jsou dva naše tipy:
1. Propagujeme luxusní značku

V případě automobilové značky Jaguar je to jasné. Ukážeme jedinečnost této prémiové značky, kterou podpoříme údernými sděleními.
- Fotku rozpracujeme do pěti kroků multiproduktu.
- U každé části fotografie vytvoříme brandový claim tak, aby dostatečně zaujal a přitom přiměl publikum kliknout na další.
- Poslední, šestou částí multiproduktu je pak logo s výzvou.
Zobrazení reklamy – co vidí uživatel?

První klik

Druhý klik

Třetí klik

Čtvrtý klik

2. Kreativně prodáváme

Zde je zásadní zamyslet se nad tím, jakým způsobem již s publikem komunikujete. V případě AZ Pneu je to spojení ženské krásy a pneumatik. Každý event AZ Pneu zdobí krásné hostesky, které rozdávají skvělou náladu, zásobují zákazníky prospekty a podporují tak prodej. Contentová komunikace na FB je v podobném duchu, tak proč toho nevyužít v multiproduktové reklamě? ☺
- Zde hlavní fotografii rozpracujeme na tři kroky multiproduktu tak, aby nohy zasahovaly přes dva celé a jednu třetinu třetího kroku.
- Dvě třetiny třetího kroku obsahují vtipný text.
- Text u každého kroku napíšeme tak, aby podpořil fotografii.
- Čtvrtá část je prodejní a nabídne produkt a výhody nákupu.
- Poslední část je opět vyhrazena pro logo.
Zobrazení reklamy

Nebojte se pustit do experimentů a podpořte svůj business nápaditými reklamami! S reklamami na Facebooku i mimo něj vám rádi pomůžeme. Kontaktujte nás na hello@increative.cz!