Kreativně z krize: Koronavirus mi ničí firmu, co s tím?

Kreativně z krize: Koronavirus mi ničí firmu, co s tím?

Jak vyjít z koronavirové krize jako vítěz? Neobejdete se bez odvahy a kreativity. Poradíme vám, jak transformovat váš byznys a jak to společně zvládnout.

Krize, mortalita, restrikce… Není snadné se v dnešní době usmívat, zvlášť pokud i vám opatření proti koronaviru ničí byznys. Usedáte s planou nadějí ke každé vládní tiskovce? Kdepak, stát vám z krize nepomůže a vy už určitě tušíte, že cestu ven budete muset najít sami. Schválně, která z těchto možností vám přijde jako ideální řešení?

     •    Vzdát to (To by byla škoda, ne?)

     •    Čekat a doufat, že to odezní (Kdy a s jakou ztrátou?)

     •    Změnit svůj byznys a i v krizi vydělat!

Co je k tomu potřeba? Jednoznačně odvaha, ale tu jste projevili už ve chvíli, kdy jste s podnikáním vůbec začali. Tak si na to vzpomeňte, určitě to ve vás pořád je

A pak pořádná dávka kreativity, na kterou jsme zase experti my. Jen za minulý rok jsme analyzovali byznys desítkám malých i velkých firem a připravili pro ně spoustu návrhů na vylepšení. Máme v ruce velké množství dat a situací, ze kterých můžeme vycházet a společně najít nový směr i pro vás.

Ukážeme vám správný směr.
Najít správnou cestu z krize není snadné. My vám ukážeme, jak dostat svůj byznys i v současné situaci zpět do černých čísel.Zdroj: Depositphotos.com

Kudy cesta nevede?

Zavřená provozovna, zkolaboval mi dodavatel nebo odběratel, zaměstnanci v karanténě, nebo pro ně není práce… Ať už vás potkalo cokoli, co vás omezuje, utahování opasků je určitě na místě.

Jděte na to ale s rozmyslem. Propouštění, razantní snižování platů či odstřihávání nepotřebného” marketingu nemusí být ideálním řešením. Minimálně z toho důvodu, že následný restart vámbude bez kvalitního týmu či nadupané propagace trvat bolestně dlouho.

 

Kde hledat aktuální příležitosti?

Vy však na konec krize nechcete čekat. Zefektivněte svou práci vzhledem k dané situaci, nebo zkuste změnit nabídku. Jak? My vám poradíme, zkušeností s tím máme habaděj. 

Zavřeli vám prodejnu? Co třeba přesun do onlinu? Zavřená provozovna může zabodovat s výdejním okénkem či rozvozem. Válcuje vás konkurence? Vymyslete zajímavý barter. Potřebujete zachovat cashflow? Nabídněte lidem předplatné. Chcete být ready, až se vše zase rozjede? Šlápněte do kvalitního obsahu a přimějte zákazníky, ať se na vás o to víc těší. Možností pro mírnou či pořádnou transformaci byznysu je spousta, stačí být kreativní.

 

Buďte ready na další krize

Nezapomeňte, nejde jenom o současnou koronavirovou krizi. Za chvíli tu může být krize jaderná, hospodářská, naftová, nebo třeba mimozemská, vy ale už budete připraveni. 

Sledujte náš blog, všechny předchozí tipy vám dopodrobna rozepíšeme a dodáme další inspiraci, jak se postavit k aktuálním problémům kreativně a vyjít z koronakrize jako vítěz. Anebo víte co? Rovnou se nám ozvěte, společně to zvládneme.