STA už není v módě
Od minulého týdne již můžeme i na Skliku využívat rozšířené formáty reklam neboli ETA (Expanded Text Ads). Neznamená to však, že by STA neboli klasické reklamy z Skliku vymizely a vy jste je nemohli tvořit. Sklik vyslechl přání inzerentů a zase se o kousíček přiblížil AdWords, který rozšířené reklamy nabízí už od června minulého roku.
Čím se liší ETA na Skliku a v AdWords?
Dá se říci, že ničím. Počet písmen v titulcích i popisku je stejný.
- První i druhý titulek - 30 znaků
- Popisek - 80 znaků

I Sklik nabízí možnost tzv. migrace reklam STA na ETA reklamy. Migraci reklam můžete provádět i pro více reklam najednou.


K rychlé migraci však můžete použít i nástroje AdWords editor či ppcHit.
Pomocí jednoduchého filtru také můžete rychle zjistit, které reklamy máte v klasickém formátu a které v tom rozšířeném. Tento filtr Vám pomůže v orientaci a vy pak snáze víte, jaké reklamy je ještě nutné upravit.

S převodem reklam však nespěchejte. Seznam doporučuje, aby inzerenti stále používali jak klasické reklamy, tak i rozšířené reklamy. Předpokládaný termín ukončení zobrazování klasických reklam je až v létě tohoto roku.
Co od změny očekává Seznam?
Seznam, stejně jako Google, od změny délky reklam očekává nárůst míry prokliků, zvýšení počtu kliků na web pomocí reklam a to díky tomu, že budou rozšířené reklamy zabírat více prostoru ve výsledcích vyhledávání oproti klasickým reklamám. Navíc se inzerenti mohou v reklamách více rozepsat o nabízených produktech.
Nevíte si s novým nastavením reklam rady? Ozvěte se nám, my vám s nimi rádi pomůžeme.