Svoje know-how rozdáváme na konferencích Czech On-line Expo a E-commerce Day. Přečtěte si, co se od nás můžete dozvědět.

V následujících týdnech nás můžete potkat na dvou velkých e-commerce akcích. Kde? Na Czech On-line Expo, největším českém on-line business veletrhu v Praze zastřešujeme program na dvou různých stagích a zároveň vedeme i samotné přednášky.
Poslechnout si nás ale můžete i v Brně. Na březnovém E-commerce day máme stejně jako loni dvě přednášky.
In creative a Czech On-line Expo
Největší český e-commerce a online business veletrh bez nás? To by snad ani nešlo! A letos máme tu čest zastřešit program hned dvou tematických konferencí.
Naše hlavní projekťačka Jitka má na starost Project Management Summit a výkonnostní mág Jarda vzal odpovědnost za program PPC summitu. Těšíme se a držíme palce

A kdo se od nás objeví přímo na prknech, která znamenají marketing?
Doporučujeme nepropásnout přednášku našeho projekťáka Tomáše Košuta, kterou ukáže společně s klientem IZOMAT v zastoupení Veronikou Fialovou. Společně rozeberou s agenturního i klientského pohledu složitou spolupráci mezi externími markeťáky a firmou. Nastavení hladké kooperace totiž nebývá vůbec sranda, takže ať už jste freelancer, agentura, nebo firma, tahle přednáška slibuje hromadu inspirace.
Nenechte si ujít přednášku „Řídíte vaši marketingovou agenturu, nebo řídí ona vás?” na stagi Project Management Summitu.

Jsme náležitě hrdí i na to, že se v řadách speakerů i garantů objevují lidé, kteří naší agenturou prošli, ať už jde o bývalé kolegy nebo klienty. Těšíme se, až opět potkáme známé tváře.
E-commerce Day
Den plný inspirace a know-how primárně pro e-shopaře, ale i všechny ostatní digitální nadšence. To je E-commerce day, celodenní konference v Brně, na které také nebudeme chybět. Stovky účastníků se dočkají desítek přednášek a workshopů a my jsme moc rádi, že i tam budeme mít 2 speakery.

Náš kreativec Michal povede workshop s názvem Jak přemýšlet nad značkou, aby si vás zákazníci zapamatovali? A čekat můžete spoustu praktických příkladů, jak to udělat, aby vaše komunikace a vnímání celého brandu nebyla nuda.

Náš stratég David zase popovídá o krizi jako příležitosti pro strategickou změnu. Jak v době krize uchopit strategii tak, aby značka v těžké době posílila? David se podívá na to, jak o reklamní komunikaci uvažovat jako o investici a ne jako o stroji na pálení peněz.
S kým se uvidíme na Czech On-line Expo a s kým na E-commerce day? Těšíme se na vás, ať už na přednáškách, nebo i při networkingu v mezičase či na afterparty.