Novinky z In creative a dění okolo marketingu

Visačka za Marketing Festivalu 2017

Co všechno jsme stihli na letošním Marketing Festivalu?

Z Marketing Festivalu se za 5 let jeho existence staly takové druhé Vánoce každého markeťáka. Stejně jako v předchozích letech nám jeho zakladatel…
Pokračovat ve čtení

Případová studie: Jak jsme jednomu dealerovi Mazdy přinesli 900% výkon

Tento příběh jasně demonstruje, jak je v online marketingu důležitá komplexní strategie a individuální nastavení nástrojů podle potřeb klienta. Takže i v tak…
Pokračovat ve čtení
Konference PPC Restart 2017 – náhled

7 pecek z PPC restartu 2017

V pátek 20. 10. se v konferenčním centru City v Praze konala historicky první konference PPC restart. Hned v úvodu musíme konstatovat, že…
Pokračovat ve čtení

Převedení webu na HTTPS? Není čas ztrácet čas

Odkládáte přechod vašeho webu nebo e-shopu na protokol HTTPS? Riskujete mnohem víc, než jste si doposud mysleli. Podívejte se na hlavní důvody, kvůli…
Pokračovat ve čtení

Reportáž ze slovenských hvozdů aneb Jak jsme přednášeli na eCommerce Conference 2017

Minulé úterý jsme se vydali přednášet na slovenskou eCommerce Conference. A to přímo do ráje turistů – Štrbského plesa. Jaké to bylo? Co…
Pokračovat ve čtení

Případová studie: Jak rozhýbat Facebook cestovní kanceláře

Máte Facebook? A potřebovali byste s ním trochu pohnout? Podívejte se na praktické tipy, konkrétní čísla a výsledky několikaměsíční práce našich specialistů, které…
Pokračovat ve čtení

Jaký je recept na tajná přání personalistů? OnlineHR!

Kolegové personalisté, kdybyste si mohli nechat splnit jakékoli profesionální přání, co by to bylo? Aby se vám ozývalo více zájemců samo od sebe?…
Pokračovat ve čtení

Hurá do Tater! Přednášíme na eCommerce Conference 2017

Tak. Nastal čas přispět také svou troškou do mlýna. V úterý 12. 9. vystoupí náš copywriter Ivan se svou přednáškou na akci eCommerce Conference…
Pokračovat ve čtení

Zacilte své FB reklamy na publikum z Instagramu (a jeden další zlepšovák)

Vývojáři z Facebooku nikdy nespí. To je prokázaná věc. Místo toho se totiž usilovně snaží pomoct firmám dostat jejich produkt či službu k…
Pokračovat ve čtení

6 novinek, které vylepší váš firemní Facebook

Svět sociálních sítí se mění stejně rychle jako příspěvky na facebookové zdi. Objevují se nové trendy a formáty, jiné mizí v pomyslných černých…
Pokračovat ve čtení

Poměr sil na trhu práce se mění. Změňte se taky!

Role na trhu práce se rychle obrací. Dříve soupeřili kandidáti o pozice, dnes se společnosti přetahují o uchazeče. Zaměstnavatelé už nejsou těmi, kdo…
Pokračovat ve čtení

SEO Restart 2017: jaké to letos bylo?

Návštěva konference SEO Restart je každoroční radostnou povinností pro všechny specialisty, kteří to s prací na webu myslí alespoň trochu vážně. Za tým…
Pokračovat ve čtení

Záchranka pomáhá už rok. A my pomáháme Záchrance

Nejlepší nápady bývají ty nejjednodušší. Mobilní aplikace Záchranka, která vám pomůže jedním stisknutím zavolat záchrannou službu, ohlásí vaši polohu dispečinku nebo vám pohotově…
Pokračovat ve čtení

Ne/přesná shoda klíčových slov v AdWords

V systému Google AdWords se od začátku dubna mění pravidla pro práci s přesnou shodou klíčových slov. Nebude totiž už tak přesná jako…
Pokračovat ve čtení

Kde se skrývá Chytré SEO? V Nuslích u Pavla Ungra

Fenomén SEO se neustále vyvíjí. Schopnost internetových vyhledávačů rozpoznat kvalitu obsahu webů je stále sofistikovanější. Vyrazil jsem tudíž srovnat velitelský čas s odborníkem…
Pokračovat ve čtení

TEZYO míří do ČR. A my jsme u toho

Přední prodejce bot a módních doplňků na rumunském trhu TEZYO vstupuje také na český trh. Otevírá nejdříve kamennou pobočku v Brně a spouští…
Pokračovat ve čtení

Online reklamy: zobrazit, či nezobrazit – to je, oč tu běží

Zvolili jste si vybraná klíčová slova, která jsou pro vás důležitá, a chcete, aby vás podle nich potenciální klient našel na Google nebo…
Pokračovat ve čtení

Rok 2016 v In creative s odstupem

Online prostředí se rozvíjí neuvěřitelně rychle. V In creative se o tom přesvědčujeme na vlastní kůži doslova denně. Možnosti, jak oslovit ty správné…
Pokračovat ve čtení

Jak vám šlapou kampaně? Vyhněte se nejčastějším chybám

Zase to nefunguje… A proč je to tak drahé? Vždyť mám super produkt! Patří i tyto otázky do vašeho každodenního života s reklamou…
Pokračovat ve čtení

Videa jsou in!

Poslední dobou se k propagaci v online marketingu čím dál častěji využívají videa a tento trend bude v roce 2017 rozhodně pokračovat. Proč…
Pokračovat ve čtení

Testujte své reklamy – nyní ještě efektivněji

K tomu, abyste své zákazníky na Facebooku poznali co nejlépe, musíte testovat. Klasické A/B testování představuje testování dvou či více sad reklam, u…
Pokračovat ve čtení

Nebojte se sociálních sítí

Zviditelněte se v oblíbeném světě sociálních sítí! Jak na to? Začátek je jednoduchý. Pomůže vám v tom pár našich rad a tipů. Facebook,…
Pokračovat ve čtení

Google Tag Manager pro fajnšmekry: jak jsme si užili školení?

Na konci loňského roku u nás probíhalo školení pro Digisemestr a abychom neusnuli na vavřínech, rozhodli jsme se i my rozšířit naše znalosti.…
Pokračovat ve čtení

ETA už dorazila i do Skliku

STA už není v módě Od minulého týdne již můžeme i na Skliku využívat rozšířené formáty reklam neboli ETA (Expanded Text Ads). Neznamená…
Pokračovat ve čtení

Výkon Skliku – Konverze a jak na ně

Analýza, tvorba a optimalizace klíčových slov, o kterých jsme psali v našem minulém článku, jsou velmi důležité. Samy o sobě jsou však bezpředmětné, protože…
Pokračovat ve čtení

Povinné EET pro e-shopy od 1. 3. 2017! Poradíme, jak to obejít

Elektronická evidence tržeb (EET) je v médiích intenzivně propírané téma už pár měsíců. Celý proces náběhu je rozdělený do 4 fází podle toho,…
Pokračovat ve čtení

Proč jsou klíčová slova tak klíčová? Poraďte si s nimi i na Skliku

Klíčové slovo (dále jen KW - keyword), vyhledávací dotaz, optimalizace. Spousta z vás se s těmito termíny setkává každý den; ale víte co…
Pokračovat ve čtení

10 let Google Street View: In creative slaví už dnes!

Psal se rok 2007 a Google v USA začal snímat ulice několika málo měst novou technologií pořizující panoramatické snímky. Kolemjdoucí zvědavě zírali na…
Pokračovat ve čtení

Zpět do školních let aneb jak jsme vyučovali

Listopad se v In creative nesl ve znamení spolupráce na projektu, který je naprosto jedinečný. Je to totiž Digisemestr – jediný studijní program…
Pokračovat ve čtení

Zbavte se duchů aneb jak filtrovat data v Google Analytics

Stalo se vám někdy, že jste v Google Analytics viděli, že vaše stránky navštěvují uživatelé z Ruska či Ameriky? Možná jste se začali…
Pokračovat ve čtení

Nabídněte své produkty přímo na Facebooku!

Chtěli byste ještě více podpořit prodeje vašich produktů? Před časem nám Facebook přinesl další novinku. Firemní stránky jsou nyní obohaceny o sekci Obchod,…
Pokračovat ve čtení

Jak vyladit e-shopové reklamy na Vánoce?

Vánoce jsou za rohem a to znamená, že pro většinu e-shopů nastává nejvytíženější a z hlediska obratu nejdůležitější období v roce. Aby byl…
Pokračovat ve čtení

Klíč k úspěchu vašeho webu? Hladké přistání

Máte web. Nebo e-shop. Pravidelně přispíváte na svůj Facebook a poradíte si i s tvorbou cílených kampaní. Vedete si skvěle! Ale jak vypadá…
Pokračovat ve čtení

Rozdíl ve výsledcích v Google Analytics a ostatních nástrojích

Proč se liší výsledky v Google Analytics a ostatních nástrojích? Určitě se vám již stalo, že jste si prohlíželi výsledky v některém z…
Pokračovat ve čtení

Dynamický retargeting Sklik

Seznam se zase o kousek přiblížil Google   Sklik spustil v druhé polovině září dlouho očekávané reklamy dynamického retargetingu, který bývá mnohdy nazýván…
Pokračovat ve čtení

Facebook remarketing v praxi – 3. díl

V minulém díle našeho miniseriálu o remarketingu na Facebooku jste se již dozvěděli, jak využívat e-mailovou databázi a jak vytvářet remarketingová publika díky…
Pokračovat ve čtení

Účast In creative na veletrhu Digijobs

Ve čtvrtek 15. září jsme navštívili matičku Prahu a veletrh Digijobs, který se zde v tento den konal. Jak už název napovídá, jednalo…
Pokračovat ve čtení

Facebook remarketing v praxi – 2. díl

V prvním díle článku Facebook remarketing v praxi jste se dozvěděli, co to remarketingová publika jsou, jak vám pomohou, jak vytvořit remarketingová publika s využitím…
Pokračovat ve čtení

Facebook remarketing v praxi – 1. díl

  Remarketing aneb připomínáme Remarketing je marketingový nástroj, díky kterému můžete cílit své reklamy na uživatele, kteří již vaši značku znají a byli…
Pokračovat ve čtení
Google AdWords pokračuje v inovacích svých reklam

Responzivní reklamy jsou tu a zaplní i doposud prázdná místa

Google AdWords pokračuje v inovacích svých reklam. V letošním roce udělala již několik změn v zobrazování reklam především ve vyhledávací síti. Nově dochází…
Pokračovat ve čtení
Efektivní práce v Skliku

Využijte Sklik na maximum

Jestli sledujete náš blog, určitě jste si všimli, že jsme se na přelomu července a srpna zúčastnili E-shop víkendu 2016. Jak se nám tam líbilo,…
Pokračovat ve čtení
Jak jsme si užili E-shop víkend 2016

Jak jsme si užili E-shop víkend 2016

Na přelom července a srpna jsme se v In creative těšili již od května, kdy se spustily registrace na 2. ročník E-shop víkendu,…
Pokračovat ve čtení
Pokémon GO -­ virální marketingový úspěch

Pokémon GO -­ virální marketingový úspěch

  Uplynulo pár let a Pokémoni pobláznili opět celý svět, avšak tentokrát se jim nevyhnuli ani dospělí. Pokémon GO dokázal lidi dostat do ulic…
Pokračovat ve čtení

Svezeme vás kolem světa za 80 dní. Autem na baterky!

Přeháníme opravdu jen trochu. Věc se má tak: jsme partnerem jediného českého týmu unikátního závodu elektromobilů kolem světa. Celý podnik se jmenuje 80edays…
Pokračovat ve čtení

Rozumějte lehce datům z Google Analytics II

V minulém článku jsme si představili, jak správně vyhodnocovat data v Google Analytics a v tomto článku se blíže podíváme, jak přistupovat k „e-shopovým“…
Pokračovat ve čtení

AdWords chystá další změny – nová dimenze textových reklam na Google

AdWords se neustále snaží inovovat systém zobrazování reklam a to kvůli zvyšujícímu se množství vyhledávání přes mobilní zařízení, které v současnosti tvoří více…
Pokračovat ve čtení

Nový facebookový pixel se blíží – nezapomeňte!

Co že to ten Facebook pixel vlastně je? Pokud máte web nebo e-shop, nejspíš jej také používáte ke sbírání remarketingových publik nebo k…
Pokračovat ve čtení
In creative | Google nákupy

Nastartujte své prodeje díky Adwords a Skliku

Reklamy v Nákupech Google a produktové reklamy na Skliku často patří k nejvýdělečnějším kampaním s vysokým objemem nákupů. Na rozdíl od tradičních textových…
Pokračovat ve čtení
In creative | Google Street View Trusted logo

In creative získalo licenci Google Street View Trusted Agency!

O čem je řeč? Jistě znáte Google Street View - tato služba skýtá možnost projít si váš oblíbený park, prohlédnout si předem ulici,…
Pokračovat ve čtení
In creative | ID kartička Konference Projektový managment

Účast In creative na zlínské konferenci PM

To, že se letos konal již 9. ročník konference projektového managementu, značí úspěšnost a také oblíbenost této akce. Není divu, během dvou plně…
Pokračovat ve čtení
In creative I Google partner I Digitální garáž

Digitální garáž: společně s Googlem „pomáháme Česku růst“!

„Pomáháme Česku růst!“, tohle si před rokem řekl tým lidí v Googlu s cílem vzdělávat začínající podnikatele v oblasti digitálních technologií. Za tímto…
Pokračovat ve čtení
In creative | Vůdce mezi kefíry - Kefírer

Kefírer aneb smysl teaserových kampaní

Každý, kdo se alespoň několikrát týdně pohybuje na internetu a na sociálních sítítích, si v posledních dnech nemohl nevšimnout zajímavé teaserové kampaně na…
Pokračovat ve čtení
In creative | Kostka Facebook

Využijte naplno záložky ve firemním profilu na Facebooku

Chtěli byste přidat nové funkce do své facebookové stránky? Trochu oživit svůj profil a potěšit své fanoušky? Usnadnit zákazníkům hledání vaší prodejny, nebo…
Pokračovat ve čtení
In creative | Facebook canvas

Facebook Canvas

  Facebook Ads versus Canvas Všichni, kteří mají svůj profil na Facebooku, jistě znají klasické Facebook Ads, tedy facebookové reklamy. Zobrazují se všem,…
Pokračovat ve čtení
In creative | Zobrazení stránky In creative na mobilu

Jste připraveni na mobilní zařízení?

Spotřebitelé tráví stále více času online, přičemž v průběhu dne vystřídají několik zařízení. Stěžejním faktorem úspěchu je optimalizace uživatelského dojmu z firmy pro…
Pokračovat ve čtení

Přilákejte lidi, kteří se nacházejí blízko vaší firmy

Už jsme si řekli, jak pojmout reklamy na Facebooku kreativně a efektivně. Dnes si něco povíme o novém typu reklam tzv Local Ads, které vám…
Pokračovat ve čtení

Jak se prezentovat na LinkedInu jako společnost

LinkedIn má u nás poměrně velký počet uživatelů a v některých kruzích je účast v této síti téměř nutností. Avšak i přesto mu…
Pokračovat ve čtení

Vyhodnocujte data z Google Analytics správně!

Téměř každý, kdo již trochu pracoval s Google Analytics, zná i metriky, které tento nástroj měří. Může to být např. počet návštěv, procento…
Pokračovat ve čtení

Co vám může přinést spolupráce s Google Partnerem?

Představte si, že Google je oceán. Nekonečný oceán plný ryb, kde je snadné se ztratit, ale při dobré znalosti prostředí vám nabízí možnost…
Pokračovat ve čtení

Blesková lekce Twitteru

V dnešním článku se zaměříme na sociální síť, která velí současnosti. Ještě než se však pustíte do samotné správy profilu, je potřeba poznat…
Pokračovat ve čtení
In creative | Google vyhledávač

Konec pravé strany ve vyhledávači Google

Ti z vás, jenž hojně využívají pro své vyhledávání vyhledávač Google, si již jistě všimli změny ve výsledcích vyhledávání. Netušíte, oč jde? Pak…
Pokračovat ve čtení

Stručný návod, jak u nás zaručeně (ne)získat práci

Zdroj: In creative V poslední době jsem pročetla velké množství životopisů a motivačních dopisů a účastnila se několika pohovorů s lidmi, kteří se hlásili na…
Pokračovat ve čtení
Internetová prezentace marketingové společnosti In creative.

Podíl mobilního vyhledávání roste. Jak toho využít?

Již dávno neplatí, že návštěvníci vašeho webu na něj chodí pouze z desktopových zařízení. Pomocí Google Analytics či jiných nástrojů můžete lehce vyčíst,…
Pokračovat ve čtení
Internetová prezentace marketingové společnosti In creative.

Víte, jaký dosah mají vaše příspěvky na Facebooku?

  V minulém příspěvku jsme vám ukázali, jak kreativně využít nové formáty reklam na Facebooku. Dnes se budeme zabývat čistě obsahem. Máte pocit, že…
Pokračovat ve čtení
Internetová prezentace marketingové společnosti In creative.

Nové formáty ve Facebook kampaních kreativně!

Víte, jak kreativně pracovat s multiproduktovými reklamami na Facebooku? Zde jsme pro vás zpracovali pár tipů! Před nějakým časem Facebook spustil nový typ reklamy. Reklama…
Pokračovat ve čtení
Internetová prezentace marketingové společnosti In creative.

Spočítejte si, zda-li se vám vyplatí investovat do marketingu

Jste vlastníkem internetového obchodu? V tom případě jsme pro vás připravili článek, se kterým si budete moci vypočítat základní statistiky návratnosti investice, tedy…
Pokračovat ve čtení
Internetová prezentace marketingové společnosti In creative.

Myslíte si, že umíte vyhledávat na Googlu? Tak čtěte!

  Ano, řekne si každý. Ale není vyhledávání jako vyhledávání. Určitě se vám někdy stalo, že jste vyhledávali nějaká klíčová slova a ve…
Pokračovat ve čtení
Internetová prezentace marketingové společnosti In creative.

Účast In creative na E-shop víkendu ve Vodňanech

  V termínu 31.7.-2.8.2015 se v jihočeských Vodňanech uskutečnil první ročník E-shop víkendu a my z In creative jsme u toho nesměli chybět.…
Pokračovat ve čtení
Internetová prezentace marketingové společnosti In creative.

In creative je nově na Twitteru

Je rok 2015 a kovářova kobyla stále chodila bosa. On by bosa nechodila, kdybychom neupřednostňovali klienty před interním laděním a pečováním. Na druhou…
Pokračovat ve čtení