Jak vyhodnocovat data z kampaní a správně v nich číst

Školení proběhlo 9. února

Pro více informací o nových školeních se přihlašte k odběru našeho newsletter v patičce webu. Pokud chcete školení přesně na toto téma, neváhejte nás kontaktovat ve formuláři níže a společně najdeme vhodné datum.

Co se dozvíte

Na školení projdete nástrahami vyhodnocování kampaní, a to bez zbytečných technikálií, ale s manažerským nadhledem. Ukážeme si, jak data správně interpretovat a jak s nimi pracovat, aby se váš byznys ubíral správným směrem. Čekají vás Google Analytics a spousta praktických ukázek.

Obsah školení

  • Zjistíte, jaká data v kampaních sledovat a jak je interpretovat,

  • naučíte se orientovat v nových Google Analytics 4,

  • seznámíte se s nejdůležitějšími pojmy webové analytiky,

  • ukážeme si přehledný reporting získaných dat,

  • uvidíte praktické ukázky na reálných příkladech.

Pro koho je školení vhodné

Rozhodně nepropásněte toto školení, jestliže:

  • Jste majitel firmy či marketingový manažer a chcete znát všechny souvislosti,

  • zajímáte se o úspěšnost svých kampaní a chcete vědět, kudy se vydat,

  • chcete proniknout do tajů dat a analytiky,

  • chcete svůj marketing budovat strategicky a ne podle pocitů,

  • hledáte inspiraci u úspěšných e-commerce projektů.

Kdo vás bude školit

Jarda Jakubů.jpeg

Jaroslav Jakubů

Jak na efektivní výkonnostní marketing v e-commerce? Na to je tady Jarda. Má bohaté zkušenosti z marketingu i byznysu, a proto dokáže navrhnout strategii vždy tak, aby plnila obchodní cíle firmy. Pod palcem má milionové rozpočty, konzultuje, školí, organizuje vlastní konferenci E-commerce day a je také garantem PPC Summitu na největším českém e-commerce veletrhu Czech Online Expo. 

Přihlaste se

Termín: 9. února 2023

Jak dlouho bude školení trvat: 9:00 – 15:00

Místo konání: kanceláře In creative, Bratislavská 22, Brno

Počet účastníků: max. 10

Cena: 2 600 Kč + DPH, sleva 15 % pro klienty a členy RHK

Co je v ceně: prezentace a skvělý catering

 

Nevyhovuje vám datum školení? I tak se nám ozvěte, navrhneme vám jinou alternativu.

Formulář

Co dalšího školíme?

Zajímají vás i další sociální sítě, nebo vás lákají PPC reklamy? Vyberte si z naší nabídky školení podle svého gusta.

Školení na míru.png

Školení na míru vaší firmě

Chcete svůj marketing posunout komplexně nebo vás trápí dílčí věc? My se na to podíváme. Připravíme vám školení na míru, které vás či váš interní tým nakopne k ziskovějším zítřkům.

 
více
Školení na míru.png

Školení na míru vaší firmě

více
Líbí se návštěvníkům- 100.svg

Brand snadno a rychle a jak jej propsat do sociálních sítí

Na školení se naučíme, jak odlišt svou značku od konkurence a postavit ji tak, aby si vás lidé zapamatovali.

 
 
více
Líbí se návštěvníkům- 100.svg

Brand snadno a rychle a jak jej propsat do sociálních sítí

více
Vidíte jasná čísla100.svg

Jak strategicky přemýšlet nad reklamou

V rámci školení proniknete do světa PPC reklamy ze strategického nadhledu. Tedy tak, jak by měl nad PPC reklamou uvažovat majitel či manažer firmy.

 
více
Vidíte jasná čísla100.svg

Jak strategicky přemýšlet nad reklamou

více
6.fbads.svg

Základy reklamy na Facebooku a Instagramu

Naučíme vás, jak ovládat základní nástroje pro správu reklam, pracovat s rozpočtem i analytikou.

 

více
6.fbads.svg

Základy reklamy na Facebooku a Instagramu

více
10.analytika.svg

Vyhodnocování dat v Google Analytics pro začátečníky

Vysvětlíme si základní pojmy v Google Analytics, nastavování jednotlivých metrik i to, jak ze všech dat udělat přehledný report.

 
více
10.analytika.svg

Vyhodnocování dat v Google Analytics pro začátečníky

více
Budete vidět100.svg

Posuňte svůj web na přední příčky vyhledávačů aneb jak začít se SEO

Společně se podíváme na to, jak začít se SEO, a jak na jeho správné reportování a kontrolu.

 

více
Budete vidět100.svg

Posuňte svůj web na přední příčky vyhledávačů aneb jak začít se SEO

více

Naše kompetence