Pro více informací o nových školeních se přihlašte k odběru našeho newsletter v patičce webu. Pokud chcete školení přesně na toto téma, neváhejte nás kontaktovat ve formuláři níže a společně najdeme vhodné datum.
Na školení projdete nástrahami vyhodnocování kampaní, a to bez zbytečných technikálií, ale s manažerským nadhledem. Ukážeme si, jak data správně interpretovat a jak s nimi pracovat, aby se váš byznys ubíral správným směrem. Čekají vás Google Analytics a spousta praktických ukázek.
Zjistíte, jaká data v kampaních sledovat a jak je interpretovat,
naučíte se orientovat v nových Google Analytics 4,
seznámíte se s nejdůležitějšími pojmy webové analytiky,
ukážeme si přehledný reporting získaných dat,
uvidíte praktické ukázky na reálných příkladech.
Rozhodně nepropásněte toto školení, jestliže:
Jste majitel firmy či marketingový manažer a chcete znát všechny souvislosti,
zajímáte se o úspěšnost svých kampaní a chcete vědět, kudy se vydat,
chcete proniknout do tajů dat a analytiky,
chcete svůj marketing budovat strategicky a ne podle pocitů,
hledáte inspiraci u úspěšných e-commerce projektů.
Jak na efektivní výkonnostní marketing v e-commerce? Na to je tady Jarda. Má bohaté zkušenosti z marketingu i byznysu, a proto dokáže navrhnout strategii vždy tak, aby plnila obchodní cíle firmy. Pod palcem má milionové rozpočty, konzultuje, školí, organizuje vlastní konferenci E-commerce day a je také garantem PPC Summitu na největším českém e-commerce veletrhu Czech Online Expo.
Termín: 9. února 2023
Jak dlouho bude školení trvat: 9:00 – 15:00
Místo konání: kanceláře In creative, Bratislavská 22, Brno
Počet účastníků: max. 10
Cena: 2 600 Kč + DPH, sleva 15 % pro klienty a členy RHK
Co je v ceně: prezentace a skvělý catering
Nevyhovuje vám datum školení? I tak se nám ozvěte, navrhneme vám jinou alternativu.
Zajímají vás i další sociální sítě, nebo vás lákají PPC reklamy? Vyberte si z naší nabídky školení podle svého gusta.
Chcete svůj marketing posunout komplexně nebo vás trápí dílčí věc? My se na to podíváme. Připravíme vám školení na míru, které vás či váš interní tým nakopne k ziskovějším zítřkům.
Na školení se naučíme, jak odlišt svou značku od konkurence a postavit ji tak, aby si vás lidé zapamatovali.
V rámci školení proniknete do světa PPC reklamy ze strategického nadhledu. Tedy tak, jak by měl nad PPC reklamou uvažovat majitel či manažer firmy.
Naučíme vás, jak ovládat základní nástroje pro správu reklam, pracovat s rozpočtem i analytikou.
více
Vysvětlíme si základní pojmy v Google Analytics, nastavování jednotlivých metrik i to, jak ze všech dat udělat přehledný report.
Společně se podíváme na to, jak začít se SEO, a jak na jeho správné reportování a kontrolu.
více