Hledáme zkušeného analytika

Jsi nositelem tajemné moudrosti grafů a čísel a umíš zařídit, aby data neskončila v jiném hrníčku? Pak jsi možná náš člověk.

 

Na rovinu – potřebujeme někoho, kdo je pořádně otrkaný a zvládne samostatně spolupracovat na našich nejnáročnějších klientech. Na druhou stranu si spoustu věcí budeš moct nastavit přesně tak, aby ti vyhovovaly, a práce ti šla dobře od ruky.

Jsme In creative

A děláme online marketing. Od toho výkonnostního přes sociální sítě až po obsah webů. U každého klienta tudíž jdeme pořádně do hloubky, abychom pro něj z rozlehlých planin internetu vytáhli maximum. Kombinujeme, propojujeme, ladíme.

Jsme certifikovaným partnerem Google, máme stabilní klienty, poladěné produktové portfolio i procesy. Práce nás baví, proto (nebo spíš protože?) se v ní neustále zlepšujeme a vzděláváme.

 

A na co dalšího se můžeš těšit?

  • Neomezený home office – pokud upřednostňuješ práci z domu, většinu času můžeš pracovat na dálku (samozřejmě s výjimkou klíčových meetingů, kde zkrátka tvoje fyzická přítomnost bude potřeba).

  • Flexibilní pracovní doba – máme sice část dne, kdy opravdu musíš být na příjmu, ale jinak si začátek i konec svého pracovního dne můžeš poladit přesně podle svých potřeb.

  • Full time/Part time/Fakturace – jsme otevření lecčemu, na konkrétní formě spolupráce se s tebou rádi domluvíme.

  • Fajn kanceláře se stolním fotbálkem, šipkami a playstationem, které jsou navíc dog friendly.

  • Spousta teambuildingů, kterých se můžeš i nemusíš účastnit. Jestli tě akce tohohle typu neberou, nikdo ti to zazlívat nebude.

A pokud tě na cukrbliky příliš neužije, tu je vše stručně a přehledně:

 

Co by náš vysněný analytik měl mít a znát?

(Neboj se nám ozvat i pokud neovládáš vše uvedené.)

  • Schopnost analyzovat a vhodně interpretovat data

  • Schopnost identifikovat potřeby klienta a najít vhodné řešení

  • Kreativní přístup k řešení problémů

  • Zkušenost s komplexními datovými analýzami

  • Pojmy korelační analýza, dekompozice časových řad, atribuční modelování, customer lifetime value, k-means clustering, RFM ti nejsou neznámé

  • Znalost R a/nebo Python

  • Znalost SQL výhodou

  • Orientace v marketingových metrikách výhodou

 

Co tě u nás čeká?

  • Zpracování dat našich klientů v rámci onlinu i offlinu

  • Statistické modelování

  • Budování Data Warehouse

  • Uplatnění ETL zkušeností

  • Vymýšlení vlastní pozice a role ve stále rostoucí firmě – jak si zvládneš přizpůsobit pozici záleží jen na tobě, prostor je nekonečný

 

Novinky o naší práci najdeš na našem blogu. Na dění u nás v In creative neformálně můžeš kouknout na Facebooku a na Instagramu

Pokud jsi dočetl/a až sem, s vysokou pravděpodobností (89,6 %) se hodíš na tuto pozici i k nám do firmy. Takže nám rovnou pošli svoje CV a napiš i pár slov o tom, proč bys chtěl/a dělat analytika zrovna u nás. Pokud budou naše představy podobné, domluvíme se na osobní schůzce.

Zajímá mě tato nabídka

Naše kompetence