Jsi nositelem tajemné moudrosti grafů a čísel a umíš zařídit, aby data neskončila v jiném hrníčku? Pak jsi možná náš člověk.
Na rovinu – potřebujeme někoho, kdo je pořádně otrkaný a zvládne samostatně spolupracovat na našich nejnáročnějších klientech. Na druhou stranu si spoustu věcí budeš moct nastavit přesně tak, aby ti vyhovovaly, a práce ti šla dobře od ruky.
A děláme online marketing. Od toho výkonnostního přes sociální sítě až po obsah webů. U každého klienta tudíž jdeme pořádně do hloubky, abychom pro něj z rozlehlých planin internetu vytáhli maximum. Kombinujeme, propojujeme, ladíme.
Jsme certifikovaným partnerem Google, máme stabilní klienty, poladěné produktové portfolio i procesy. Práce nás baví, proto (nebo spíš protože?) se v ní neustále zlepšujeme a vzděláváme.
Neomezený home office – pokud upřednostňuješ práci z domu, většinu času můžeš pracovat na dálku (samozřejmě s výjimkou klíčových meetingů, kde zkrátka tvoje fyzická přítomnost bude potřeba).
Flexibilní pracovní doba – máme sice část dne, kdy opravdu musíš být na příjmu, ale jinak si začátek i konec svého pracovního dne můžeš poladit přesně podle svých potřeb.
Full time/Part time/Fakturace – jsme otevření lecčemu, na konkrétní formě spolupráce se s tebou rádi domluvíme.
Fajn kanceláře se stolním fotbálkem, šipkami a playstationem, které jsou navíc dog friendly.
Spousta teambuildingů, kterých se můžeš i nemusíš účastnit. Jestli tě akce tohohle typu neberou, nikdo ti to zazlívat nebude.
A pokud tě na cukrbliky příliš neužije, tu je vše stručně a přehledně:
Schopnost analyzovat a vhodně interpretovat data
Schopnost identifikovat potřeby klienta a najít vhodné řešení
Kreativní přístup k řešení problémů
Zkušenost s komplexními datovými analýzami
Pojmy korelační analýza, dekompozice časových řad, atribuční modelování, customer lifetime value, k-means clustering, RFM ti nejsou neznámé
Znalost R a/nebo Python
Znalost SQL výhodou
Orientace v marketingových metrikách výhodou
Zpracování dat našich klientů v rámci onlinu i offlinu
Statistické modelování
Budování Data Warehouse
Uplatnění ETL zkušeností
Vymýšlení vlastní pozice a role ve stále rostoucí firmě – jak si zvládneš přizpůsobit pozici záleží jen na tobě, prostor je nekonečný
Novinky o naší práci najdeš na našem blogu. Na dění u nás v In creative neformálně můžeš kouknout na Facebooku a na Instagramu.
Pokud jsi dočetl/a až sem, s vysokou pravděpodobností (89,6 %) se hodíš na tuto pozici i k nám do firmy. Takže nám rovnou pošli svoje CV a napiš i pár slov o tom, proč bys chtěl/a dělat analytika zrovna u nás. Pokud budou naše představy podobné, domluvíme se na osobní schůzce.