Shrnutí přednášky na Czech On‑line Expo

Dne 20. 2. 2023 publikoval In creative Konference

Pokud jste se proklikli přes QR kód z naší prezentace, pak vás vítáme na webu In creative a zdravíme na Czech On-line Expo!

Na této stránce najdete nejen shrnutí toho, o čem byla dnešní prezentace, ale také bonus ve formě souborů ke stažení.

náhledovka na přednášku.jpg

Řídíte vaši marketingovou agenturu, nebo řídí ona vás?

Naše přednáška na COE 2023 se nesla v duchu spolupráce mezi agenturou a klientem. Měla za cíl nastínit různé úhly pohledu a ukázat, jak se může lišit přemýšlení klienta a přemýšlení agentury. 

Šlo o to upozornit na nejčastější chyby, kterým se dá snadno vyvarovat a na konkrétních příkladech prakticky ukázat, kde si můžete snadno vylámat zuby. Na obou stranách.

Došlo na praktické tipy i reálné fuckupy.

Přednáškou vás provedli

Tomáš Košut je náš projektový manažer, který má na starost řadu projektů a klientů, včetně klienta IZOMAT. V marketingu je kovaný už od studií. Poté praxi sbíral v cestovním ruchu, outdooru, při organizaci různých eventů i v práci v SAAS.

O své postřehy z projektového řízení se s vámi podělí i na svém Linkedinu.

Veronika Fialová je marketingová manažerka v IZOMAT stavebniny s.r.o., kde zajišťuje kompletní rozvoj a dohled nad procesy online nakupování. Podílí se na marketingové strategii skrze řízení online komunikace a digitálního marketingu.

Navazující dotazy na přednášku můžete směřovat i na Veroniku skrze její LinkedIn

Osnova přednášky:

  1. Jak poznat odborníky, když toho o marketingu moc nevím?

  2. Hledáte dodavatele? Potřebujete partnera!

  3. Co očekávat bez očekávání?

  4. Jde to bez cíle?

  5. Opravdu trváte na výstupu, nebo chcete výsledek?

  6. K čemu má agentura projektového manažera? 

  7. Proč mít marketingového manažera ve firmě?

  8. Jak se neztratit v záplavě podnětů?

  9. Čím více zkratek, tím lepší report.

  10. Je rychlokvaška cílem?

  11. Jak na provozní slepotu?

  12. Po nás potopa? Jak tomu předejít.

Celou prezentaci si můžete stáhnout na následujícím odkazu:

 

Kampaňový brief

Jako dárek od nás máte kampaňový brief.

Tento dokument slouží jako výchozí bod projektu pro vedení komunikačních kampaní online/offline. Slouží k ujasnění základních informací nezbytných k jakékoli další činnosti.

Dokument může vyplnit klient ve spolupráci s projekťákem a měl by obsahovat všechny potřebné informace ke strategickému plánování projektu.

Správně vyplněný brief oběma stranám říká:

  • Co budeme komunikovat,

  • ke komu komunikujeme,

  • jaké jsou měřitelné cíle projektu,

  • další relevantní informace…

Celý soubor si můžete stáhnout na následujícím odkazu:

 

Nezávazná konzultace zdarma

A to nejdůležitější na konec. Rádi vašemu byznysu pomůžeme s čímkoliv, co bude v našich silách. I kdyby šlo jen o pár dobře mířených rad během konzultace. 30 minutovou nezávaznou konzultaci s naším CEO Jakubem Horáčkem, která může vaše podnikání posunout, máte ZDARMA

Jakub 1080.jpg

Jakub Horáček

Business consultant & digitální stratég, CEO In creative

Jakub Horáček je majitel marketingové agentury In creative, šéf jejího obchodního týmu a business konzultant. Na denní bázi klientům ukazuje cestu v záplavě novinek, možností a nástrah online marketingu. Z vlastní zkušenosti ví, že nejsladší ovoce přinese citlivě nastavený komplexní mix činností. Online marketing je však pouze jedním z ozubených kol v soukolí byznysu, které Jakub denně konzultuje se svými klienty. Individuální přístup ke klientovi je pro něj klíčový a vždy jde rovnou k jádru věci.

Těšíme se na vás na dalších konferencích

Pokud se od nás chcete dozvědět další dávku know-how i z dalších okruhů digitálního marketingu, navštivte 25. března 2023 konferenci E-commerce Day v Brně. 

Tématem „Jak přemýšlet nad značkou, aby si vás zákazníci zapamatovali?” vás provede náš kreativec a copywriter Michal Šíma.

Přednášku „Krize jako příležitost pro strategickou změnu” odprezentuje náš stretég David Pokorný

ZPĚT NA VÝPIS BLOGU chci nezávaznou konzultaci

Naše kompetence