Účast In creative na zlínské konferenci PM

Dne 27. 5. 2016

To, že se letos konal již 9. ročník konference projektového managementu, značí úspěšnost a také oblíbenost této akce. Není divu, během dvou plně nabitých dnů plných workshopů a přednášek, se o účastníky kvalitně staraly cateringové společnosti, které dbaly především na dostatečný přísun dobrého jídla i kvalitní kávy. Kde jinde by se měla konference takového charakteru konat, než v Baťově areálu ve Zlíně.

Středeční i čtvrteční přednášky i workshopy byly na téma minulost versus budoucnost a tak jsme si mohli vyzkoušet simulaci projektu Pacifická dráha, tedy výstavbu železniční trati z východu na západ USA či představit si realizaci stavby pyramid v Gíze.

 

zlínská konference.png

Zdroj: In creative

Již dávno neurčuje úspěšnost projektu pouze čas, náklady a rozsah. Metlou mnoha projektů (a to i marketingových) je to, že není dostatečně specifikována jejich vize. Realizátor projektu pak není schopen naplnit jeho cíle, protože mu nejsou zadavatelem dostatečně určeny. Pokud u projektu vize je, tak často postrádá cílovou skupinu lidí, kterou chce prostřednictvím daného projektu zasáhnout a posléze i ovlivnit. Před začátkem projektu je třeba si ujasnit jak jeho vizi/cíle, tak i cílovou skupinu zákazníků. Tyto prvky je nezbytné sloučit ještě s prvkem stálosti a až poté může projekt garantovat úspěch.

Nevíte si rady se svými cíli či vizemi u svých marketingových projektů? Obraťte se na nás a my vám pomůžeme je sestavit a také jich dosáhnout.

 

Karolína Mičunková 

ZPĚT NA VÝPIS BLOGU chci nezávaznou konzultaci

Naše kompetence