Účast In creative na E‑shop víkendu ve Vodňanech

Dne 3. 8. 2015

V termínu 31. 7. – 2. 8. 2015 se v jihočeských Vodňanech uskutečnil první ročník E-shop víkendu a my z In creative jsme u toho nesměli chybět. Přibližně 233 kilometrů z Brna směrem tam a asi 289 kilometrů směrem zpět do Brna nebyla zdaleka nejdelší trasa, kterou jsme jako jedni ze stovek účastníků #esv15 absolvovali. Přijeli totiž i markeťáci ze Slovenska a vzdálenějších krajů ČR.

Pátek byl vyhrazený pro tříhodinové workshopy, které byly placené, avšak 600 Kč byla opravdu zanedbatelná a spíše symbolická cena za množství informací a novinek, které jsme se dozvěděli. V ranním bloku jsme se účastnili neskutečně zajímavého a přínosného workshopu Filipa Podstavce na téma měření customer score za pomoci Google Tag Manageru. S Filipem, marketingovým profíkem a (prý) příležitostným workoholikem, jsme si ukázali, jak přínosné může být měření customer score na webu a jeho přidělování jednotlivým uživatelům podle aktivit, které na webu učiní, ať už se jedná o zobrazení detailu produktu, fotogalerie či vložení do košíku atd. Tyto a mnoho dalších žádoucích aktivit navyšují prostřednictvím GTM a vhodně vytvořené strategie score uživatele/návštěvníka webu. To však není samoúčelné. Lidem s konkrétním score je pak možné zobrazovat různé unikátní marketingové nabídky, přizpůsobit jim newslettery či oslovit tyto zajímavé uživatele prostřednictvím remarketingových kampaní.

V rámci odpoledního bloku jsme se pak zúčasnili workshopu tandemu Jakub Křenek + Honza Randus s názvem Sociální sítě vs. data. O tom někdy příště v rámci jednoho z článků na téma sociální sítě.

 

Sobotu jsme začali výtečnou snídaní, po které následovaly přednášky. My mezi nejzajímavější z obou dnů (sobota + neděle) řadíme tyto:

Právní minimum provozovatele internetového obchodu (by Ondřej Špulák)
Enhanced Ecommerce (by Jan Tichý @jantichy)
10 CRO mýtů (by Michal Mrskoč @m_a_s_c_h_a)
Jak efektivně dělat uživatelské testování (by Jan Kali Kalianko @eshopkonzultant)
Moderní SEO pro internetový obchod (by Jakub Kašparů @JKasparu)

Nejen tyto přednášky byly velmi přínosné jak pro samotné eshopáře, tak i pro specialisty z agentur. Díky coffee breakům a večerní volné zábavě se také naplnila přání všech, kteří chtěli networkovat a případně se pobavit v jednom z vodňanských barů. Celkově nelze hodnotit první ročník E-shop víkendu jinak, než nad míru úspěšný. Případné připomínky a nedostatky jsou tak zanedbatelné, že je tu nemá smysl ani zmiňovat a napíšeme je rovnou Kalimu. Těšíme se na příští rok!

PS: Přemýšlíte, proč cesta z Brna byla delší než zpět do Brna? Cestou zpět do Brna se s námi totiž svezla specialistka z konkurenční agentury a nám celých 276 km trvalo, než jsme si předali všechny supertajné agenturní důležitosti. No a taky byly na D1 kolony, tak jsme to museli objet.

 

Michal Baturko Olbert

ZPĚT NA VÝPIS BLOGU chci nezávaznou konzultaci

Naše kompetence