Responzivní reklamy jsou tu a zaplní i doposud prázdná místa

Dne 25. 8. 2016 PPC

Google AdWords pokračuje v inovacích svých reklam. V letošním roce udělala již několik změn v zobrazování reklam především ve vyhledávací síti. Nově dochází ke změnám i textových a bannerových reklam v obsahové síti, které dostaly novou fazónu. Ve zkratce jde o to, že se jejich vzhled, velikost a formát automaticky přizpůsobí rozměrům volného reklamního prostoru v obsahové síti Google.

Díky této modifikaci se v obsahové síti společnosti Google otevírá nespočetné množství velikostí a typů reklam. Stačí na začátku vytvořit jednu reklamu, která se bude posléze automaticky přizpůsobovat různým reklamním prostorům. Reklamy se pak budou zobrazovat v různých modifikacích. Například v jedné reklamě bude obsaženo pouze vaše logo, v jiné variantě pak bude pouze vámi nahraný obrázek a u některých se dokonce může objevit kombinace obou předchozích variant včetně popisků. Barvy automaticky generovaných responzivních reklam se přizpůsobí barvám, které používáte v logu či v nahraných obrázcích.

Podívejte se na rozdíl dnešních textových reklam a nových responzivních reklam v obsahové síti.

 

new-responsive-display-ads-vs-old-display-ads-1-1024x550

Zdroj: wordstream.com

A co si od této změny slibuje společnost Google? Větší zásah, zvýšení počtu zobrazení i prokliků na stránky inzerentů a tím i zlepšení dosavadních výsledků reklam v obsahové síti.


Nevíte si s novinkami na Google rady? Kontaktujte nás, my Vám s Vašimi reklamami rádi pomůžeme.

 

Karolína Mičunková 

ZPĚT NA VÝPIS BLOGU chci nezávaznou konzultaci

Naše kompetence