Proč vám odstřižení marketingu v krizi uškodí?

Dne 16. 4. 2020

Krize? Nejspíš se bude více či méně dotýkat každého z nás, ale nemusí být zdaleka tak tragická. Někteří z ní dokonce vyjdou vítězně. A jestli budete mezi vítězi i vy, záleží jen na vás. Právě teď máte příležitost odskočit o několik délek konkurenci, která udělala tu chybu, že utlumila online marketing a přestala být vidět. Zajímá vás, jak z dnešní situace vytěžit pro sebe co nejvíc? Přinášíme vám pár tipů a rad.

 

Neviditelnost v byznysu není výhoda

Museli jste zavřít prodejny a přišli jste o velkou část příjmů? Podnikáte v oblasti služeb, které kvůli strachu z koronaviru přestaly být vyhledávané? Situace je těžká pro všechny, ale ten, kdo je kreativní, vyjde z krize jako vítěz. Největší chybou by bylo právě teď se úplně stáhnout z online prostoru.

Řada firem v nastalé situaci zpanikaří, vypíná PPC kampaně, přestává zveřejňovat obsah  na sítích i webu, nekomunikuje se zákazníky. Jenže tím si způsobí nenahraditelné škody. Podnikání totiž není hra na schovávačku, kde je neviditelnost výhodou. Většina marketingových autorit naopak radí:

Právě teď musíte být vidět!

Hledejte chytrou cestu z krize a nebojte se kreativních řešení. Protože kdo chvíli stál, už stojí opodál.

 

Zlatou žílu hledejte online

A proč být vidět právě online? Protože teď jsou online všichni. Velká část národa bude ještě dlouhé týdny pracovat v nuceném režimu home office a další obrovský zástup lidí si vzal ošetřovné, aby se doma staral o děti. Výsledek? O to víc času tráví právě online. Ať už na různých webech, nebo na sociálních sítích.

A v tom je vaše šance. Hledejte cesty, jak přesunout maximum obchodních aktivit na internet. Berte tuto situaci i jako příležitost k vymazlení webu a e-shopu, protože teď právě máte prostor pro investice, které se vám v budoucnu vyplatí několikanásobně a posunou vaše podnikání o ligu výš. A vždy bude platit, že k nejlepšímu poměru cena/výkon vám pomůže profesionál.

V In creative máme zkušený tým, který realizoval dlouhou řadu úspěšných kampaní, od těch velkých pro renomované značky až po projekty se skromnějším rozpočtem. Umíme šít kampaně na míru, máme dokonale osahané všechny internetové nástroje, včetně sociálních sítí, a bude nám potěšením probrat s vámi vaše představy a aktuální potřeby.

 

Sociální sítě: kreativitou k vyššímu obratu

Sociální sítě jako Facebook či Instagram vám pomůžou zaujmout stávající klienty a když budete dostatečně chytří a kreativní, také získávat nové zákazníky. Na „sockách” si můžete dovolit být uvolněnější, zábavnější, publikovat atraktivní příspěvky, novinky z oboru. Tak, abyste zaujali publikum, které pak můžete nenásilně směrovat na svůj e-shop či web.

Velká část podnikatelů, zvlášť těch starších, dodnes sociálním sítím nedůvěřuje, protože jim nerozumí. Ale pravdou je, že jsou jedním z nejsilnějších marketingových nástrojů. A stále platí, že i z nejlevnějších, pokud je využíváte s invencí. A ano, i obsah na sociálních sítích můžete nechat na profesionálech.

 

Máte konkrétní příklad? A mohla bych ho vidět?

Chcete konkrétní příklad? Dejme tomu, že jste zavedený prodejce outdoorového oblečení, který s uzavřením kamenných prodejen přišel o obrovskou část příjmů. Nic záviděníhodného. Ale co téhle situace naopak využít a zviditelnit se?

Stačí jen nápad, který brnkne na tu správnou strunu. Lidi jsou přece zavření doma a nemůžou se dočkat, až budou moct vyrazit na výlety, na prázdniny... Začněte na sociálních sítích a v blogu dávat dohromady tipy na výlety po ČR, protože ven nikdo z nás jen tak nevycestuje. Otevírá se vám tím nevyčerpatelná studnice témat, jimiž můžete motivovat lidi k nákupu ve vašem e-shopu.

Kromě šperkování e-shopu točte videa a publikujte PR články, jak se starat o jednotlivé speciální materiály, které oblečení a doplňky jsou dobré do jakého terénu a počasí apod. Prostě se etablujte jako někdo, kdo lidi umí nadchnout a získat pro turistiku a cestování po Česku, jakmile pominou nejpřísnější nouzová opatření.

 

Získejte náskok před konkurencí

Ano, spousta firem se teď z online prostoru neuváženě stáhla. Proto využijte šanci odskočit od pelotonu a nasbírat cenné body. Získaný náskok vám po konci krize přinese ovoce, protože zatímco vaši konkurenti vyklidili bitevní pole, vy jste byli vidět. A být vidět je zlaté pravidlo marketingu, nejvyšší z hodnot, které pomáhají vítězit.

Neprováhejte svou šanci, která se teď pro vás otevírá. Nenechte se předběhnout ostatními a naopak získejte výhodu. Obraťte se na nás, nabídneme vám nezávaznou konzultaci a vymyslíme řešení na míru, které vás v následujících letech nasměruje na cestu k úspěchu.

 

Zdroj fotografií: Depositphotos, In creative

ZPĚT NA VÝPIS BLOGU chci nezávaznou konzultaci

Naše kompetence