Nové formáty ve Facebook kampaních kreativně!

Dne 3. 9. 2015

Víte, jak kreativně pracovat s multiproduktovými reklamami na Facebooku? Zde jsme pro vás zpracovali pár tipů!

Před nějakým časem Facebook spustil nový typ reklamy. Reklama se specializuje na zobrazení vícero produktů, třeba z vašeho e-shopu. Velmi rychle se tuto reklamu naučil využívat každý zdatnější facebookový inzerent a na vaší timeline se postupně stává standardem. Ovšem díky jejím možnostem je při troše kreativity velmi účinná z brandového hlediska, ale také dokáže být velmi konverzní. Pojďme se zamyslet nad tím, jak vaše publikum zaujmout tak trošku jinak pojatým multiproduktem.

Zde jsou dva naše tipy:

 

1. Propagujeme luxusní značku

blog - Nové formáty ve Facebook kampaních.png

Zdroj: Facebookový profil Jaguar CARTec motor

V případě automobilové značky Jaguar je to jasné. Ukážeme jedinečnost této prémiové značky, kterou podpoříme údernými sděleními.

  • Fotku rozpracujeme do pěti kroků multiproduktu.
  • U každé části fotografie vytvoříme brandový claim tak, aby dostatečně zaujal a přitom přiměl publikum kliknout na další.
  • Poslední, šestou částí multiproduktu je pak logo s výzvou.


Zobrazení reklamy – co vidí uživatel?

 

blog - Nové formáty ve Facebook kampaních 2.jpg

Zdroj: Facebookový profil Jaguar CARTec motor

První klik

blog - Nové formáty ve Facebook kampaních 3.jpg

   Zdroj: Facebookový profil Jaguar CARTec motor

Druhý klik

blog - Nové formáty ve Facebook kampaních 4jpg.jpg

 Zdroj: Facebookový profil Jaguar CARTec motor

Třetí klik

blog - Nové formáty ve Facebook kampaních 5.jpg

Zdroj: Facebookový profil Jaguar CARTec motor

Čtvrtý klik

blog - Nové formáty ve Facebook kampaních 6.jpg

Zdroj: Facebookový profil Jaguar CARTec motor

2. Kreativně prodáváme

blog - Nové formáty ve Facebook kampaních 7jpg.jpg

Zdroj: Facebookový profil AZ Pneu

Zde je zásadní zamyslet se nad tím, jakým způsobem již s publikem komunikujete. V případě AZ Pneu je to spojení ženské krásy a pneumatik. Každý event AZ Pneu zdobí krásné hostesky, které rozdávají skvělou náladu, zásobují zákazníky prospekty a podporují tak prodej. Contentová komunikace na FB je v podobném duchu, tak proč toho nevyužít v multiproduktové reklamě? ☺

  • Zde hlavní fotografii rozpracujeme na tři kroky multiproduktu tak, aby nohy zasahovaly přes dva celé a jednu třetinu třetího kroku.
  • Dvě třetiny třetího kroku obsahují vtipný text.
  • Text u každého kroku napíšeme tak, aby podpořil fotografii.
  • Čtvrtá část je prodejní a nabídne produkt a výhody nákupu.
  • Poslední část je opět vyhrazena pro logo.

Zobrazení reklamy

blog - Nové formáty ve Facebook kampaních 8.jpg

Zdroj: Facebookový profil AZ Pneu

Nebojte se pustit do experimentů a podpořte svůj business nápaditými reklamami! S reklamami na Facebooku i mimo něj vám rádi pomůžeme. Kontaktujte nás na hello@increative.cz!

 

Aleš Skoupý

ZPĚT NA VÝPIS BLOGU

Naše kompetence