LOMAX: Od výběrka po zahraniční expanzi a ještě dál

Dne 20. 11. 2022 publikoval Michal Šíma Případové studie Byznys

Můžete mít obyčejná garážová vrata. A pak můžete mít garážová vrata LOMAX. Ten rozdíl je pořádně znát, a proto jsme moc rádi, že tuhle skvělou značku provázíme onlinem právě my. Známe se už delší dobu, spolupracovali jsme na dílčím focení, a v Bořeticích, kde LOMAX sídlí, to máme moc rádi. Když se tedy klient rozhodl, že chce pro svůj marketing strategického partnera, který zaštítí prakticky vše, účast ve výběrku jsme s radostí přijali.

1200x628

Papírovou skládačku jsme přinesli na poslední kolo výběrového řízení i s nůžkami a červeným obrandovaným lepidlem

Výběr agentury: Zaujmout nápadem i strategií

Značku LOMAX zná skoro každý. Špičková garážová vrata, dveře, okna, rolety či žaluzie mají silný brand s jasně danými charakteristickými kódy. Ve výběrovém řízení jsme tedy vsadili na kreativu, která přednosti brandu vtipně podtrhne a třeba na Instagramu posune do trochu odvázanější roviny. 


To ale nebylo zdaleka vše. Klient hledal především strategického partnera, který všechny nejen online kanály smysluplně prováže a bude značku rozvíjet komplexně. Proto jsme pro LOMAX připravili dlouhodobou strategii výkonu, obsahová témata a navrhli i kampaň k výročí 30 let firmy. A LOMAX řekl ano!

Obrázky z výběrka.png

Někdy je méně více. Překopávat silný brand by byl nesmysl, proto jsme se rozhodli mu jen přidat trochu jiskry.

Co můžeš spustit hned, neodkládej

Září – vyhrané výběrko, říjen – spuštění pravidelných činností. Šibeniční termín? Pro nás žádný problém. Jistě, komplexní stavba brandu vyžaduje podrobnější diagnózu, nastavení strategie a poté lze jít do taktiky najisto. Trh ale nečeká, takže jsme spoustu věcí spustili okamžitě:

  • Sociální sítě – tam vítězí rychlost a kreativita. A LOMAX to vzhledem ke své silné pozici měl o dost snazší než například zcela nová značka.

  • Po získání přístupů do Google Ads, Skliku a FB Ads jsme přebrali stávající kampaně a optimalizovali je dle nově rodící se strategie.

  • Postupné seznamování se s klientem mělo za výsledek brandovou analýzu, identifikaci slabších míst a návrhy na doladění.

A to vše s vědomím, že se brzy bude spouštět nový web, což je pro každou firmu velký krok a pro digitální agenturu klíčový moment, který je nutné podchytit ze všech stran

Lomax Měřín.png

Dostatek materiálu z dřívějších dílčích spoluprací nám usnadnil rychlé přebrání základních marketingových kanálů. A jak dostat emoce ke garážovým vratům? Třeba takhle.

Brand: Výročí i postupný rozvoj

Na rovinu, výrobky LOMAX nejsou úplně pro každého. A co rozhoduje v takovém segmentu více, než kde jinde? Správně, silný brand! Už od výběrového řízení jsme věděli, že výročí 30 let od založení bude stěžejním tématem roku 2022. Proto jsme navrhli a napsali mimo jiné rádiové spoty nebo vytvořili náměty a scénáře pro videa, která natočili externí kolegové. Součástí samozřejmě byla i produkce pro náš pravidelný obsah, který je strategický rozplánovaný na půl roku dopředu, ať už jde o sociální sítě či blog.

Jak to vypadá na natáčení videa k výročí 30 let na trhu? Kluci z MadMenMedia zkrátka vědí, jak na to. 

Finální video naleznete na youtubovém kanále LOMAX:

LOMAX: Alles gute

LOMAX je klient, se kterým je radost pracovat. Nejenže je do práce stejně zapálený jako my, ale chce s námi růst, neustále se vzdělávat a hledat nové cesty, jak ještě posílit svou pozici. Od jara proto běží už čistě námi navržené kampaně vedoucí na redesignovaný web, kde jsme se poprali se všemi technickými výzvami, kterých nebylo málo.

 

Marketingové kanály pod naší správou se rozšiřují o e-mailing, navrhujeme témata pro PR a rozšiřujeme povědomí o značce na sociálních sítích a webu na německy mluvící trhy.

 

A co na spolupráci říká klient?

"S agenturou In creative nás pojí první rok spolupráce a dnes mohu s jistotou říci, že jsme vybrali dobře. Profesionální práce specialistů, servis, individuální přístup a komplexní pohled nás v online marketingu posunul zase o kus dál. Těším se na další rozvoj."

Petr Přichystal, manažer marketingu, LOMAX

Podchytit digitál a celý brand od A do Z, to chce pořádnou dávku kreativity a především strategie. A to my máme. Nechte se inspirovat úspěšnými značkami, které provázíme ke splněným cílům a někdy i snům. Stačí se se ozvat

ZPĚT NA VÝPIS BLOGU chci nezávaznou konzultaci

Naše kompetence