Kreativně z krize: Koronavirus mi ničí firmu, co s tím?

Dne 12. 4. 2020

Krize, mortalita, restrikce… Není snadné se v dnešní době usmívat, zvlášť pokud i vám opatření proti koronaviru ničí byznys. Usedáte s planou nadějí ke každé vládní tiskovce? Kdepak, stát vám z krize nepomůže a vy už určitě tušíte, že cestu ven budete muset najít sami. Schválně, která z těchto možností vám přijde jako ideální řešení?

     •    Vzdát to (To by byla škoda, ne?)

     •    Čekat a doufat, že to odezní (Kdy a s jakou ztrátou?)

     •    Změnit svůj byznys a i v krizi vydělat!

Co je k tomu potřeba? Jednoznačně odvaha, ale tu jste projevili už ve chvíli, kdy jste s podnikáním vůbec začali. Tak si na to vzpomeňte, určitě to ve vás pořád je

A pak pořádná dávka kreativity, na kterou jsme zase experti my. Jen za minulý rok jsme analyzovali byznys desítkám malých i velkých firem a připravili pro ně spoustu návrhů na vylepšení. Máme v ruce velké množství dat a situací, ze kterých můžeme vycházet a společně najít nový směr i pro vás.

 

Ukážeme vám správný směr.

Najít správnou cestu z krize není snadné. My vám ukážeme, jak dostat svůj byznys i v současné situaci zpět do černých čísel.

Zdroj: Depositphotos.com

Kudy cesta nevede?

Zavřená provozovna, zkolaboval mi dodavatel nebo odběratel, zaměstnanci v karanténě, nebo pro ně není práce… Ať už vás potkalo cokoli, co vás omezuje, utahování opasků je určitě na místě.

Jděte na to ale s rozmyslem. Propouštění, razantní snižování platů či odstřihávání nepotřebného” marketingu nemusí být ideálním řešením. Minimálně z toho důvodu, že následný restart vám bude bez kvalitního týmu či nadupané propagace trvat bolestně dlouho.

 

Kde hledat aktuální příležitosti?

Vy však na konec krize nechcete čekat. Zefektivněte svou práci vzhledem k dané situaci, nebo zkuste změnit nabídku. Jak? My vám poradíme, zkušeností s tím máme habaděj. 

Zavřeli vám prodejnu? Co třeba přesun do onlinu? Zavřená provozovna může zabodovat s výdejním okénkem či rozvozem. Válcuje vás konkurence? Vymyslete zajímavý barter. Potřebujete zachovat cashflow? Nabídněte lidem předplatné. Chcete být ready, až se vše zase rozjede? Šlápněte do kvalitního obsahu a přimějte zákazníky, ať se na vás o to víc těší. Možností pro mírnou či pořádnou transformaci byznysu je spousta, stačí být kreativní.

 

Buďte ready na další krize

Nezapomeňte, nejde jenom o současnou koronavirovou krizi. Za chvíli tu může být krize jaderná, hospodářská, naftová, nebo třeba mimozemská, vy ale už budete připraveni. 

Sledujte náš blog, všechny předchozí tipy vám dopodrobna rozepíšeme a dodáme další inspiraci, jak se postavit k aktuálním problémům kreativně a vyjít z koronakrize jako vítěz. Anebo víte co? Rovnou se nám ozvěte, společně to zvládneme.

ZPĚT NA VÝPIS BLOGU chci nezávaznou konzultaci

Naše kompetence