E‑commerce day – Podklady z přednášky "Krize jako příležitost..."

Dne 25. 3. 2023 publikoval In creative

Na této stránce najdete bonus ve formě souborů ke stažení.

1679743474799

Kampaňový brief

 OVĚŘTE SI HYPOTÉZU. 
 BUĎTE ODVÁŽNÍ. 
 JDĚTE AŽ NA DŘEŇ. 
 POZNEJTE SVOJI CÍLOVOU SKUPINU. DO DETAILU.


To jsou ve zkratce čtyři základní ponaučení, která jste si mohli odnést z dnešní přednášky David Pokorný na E-commerce day. Tématem bylo využití krize jako příležitost pro strategickou změnu. Téma David rozebral na čtyřech konkrétních příkladech.

Součástí prezentace byla i ukázka strategického plánu (digital marketing canvas), který při svých rozhodováních používáme i v In creative. Pro velký zájem vám ho teď nabízíme ke stažení:

David Pokorný_foto.jpeg

David Pokorný

Marketingový stratég

Mgr. David Pokorný má více než 15 let v pozici CMO ve velkých firmách, kde velel týmům několika desítek marketingových specialistů a řídil rozpočty v řádech desítek milionů Kč. V investiční skupině Petra Borkovce měl na starosti marketing a podílel se například na vybudování značky Sklizeno. Ve volném čase baskytarista v punkové kapele a dnes už vysloužilý horolezec co byl na mnoha expedicích v Himálaji, Karákorámu nebo na Pamíru.

ZPĚT NA VÝPIS BLOGU chci nezávaznou konzultaci

Naše kompetence