AdWords chystá další změny ‑ nová dimenze textových reklam na Google

Dne 29. 6. 2016 PPC

AdWords se neustále snaží inovovat systém zobrazování reklam a to kvůli zvyšujícímu se množství vyhledávání přes mobilní zařízení, které v současnosti tvoří více než polovinu všech přístupů na web. Novinkou, kterou Google chystá, však prolomí staré hranice a dá tak reklamám nový rozměr.

Jistě jste si již všimli, že reklamy ve vyhledávači Google jsou od dubna označeny zeleně namísto žlutě, avšak tahle změna byla jen první vlaštovkou. Největší změnu, kterou chystá v tomto roce, je zvýšení počtu znaků v reklamách.

Nově tak nadpisy reklam budou hned dva a to každý o délce 30 znaků. Nahradí tak jeden nadpis o 25 znacích. A ani popisné řádky nezůstanou beze změny. Tyto řádky se totiž sloučí do jednoho a ten bude mít délku až 80 znaků. Celkově tak budou mít reklamy ve vyhledávači až o 45 znaků více než ty současné.

A co si od toho Google slibuje? Zvýšení množství prokliků. Při prvním testování totiž tyto delší reklamy dosáhly až o 20 % více prokliků oproti těm stávajícím.

Reklamu v této podobě můžeme vidět už v průběhu léta, ale ostrý běh slibuje Google až na konci třetího kvartálu tohoto roku.

Tento rok je prostě plný změn na Google AdWords. Nevíte si s nimi rady a nestíháte je sledovat? Kontaktujte nás, my Vám s Vašimi reklamami rádi pomůžeme.

 

Karolína Mičunková 

ZPĚT NA VÝPIS BLOGU chci nezávaznou konzultaci

Naše kompetence