By In creative
17.12.2018
Staráte se o svoje webové stránky, optimalizujete je pro organické vyhledávání a vše šlape, jak má. Návštěvnost roste jako z vody a tržby…
By In creative
27.11.2018
30 zaměstnanců, v součtu okolo 2 700 klientů, 50 000 hodin práce ročně a obrat v desítkách milionů korun. Taková jsou čísla prvních…
By In creative
26.11.2018
Nebojte, o občerstvení jsme se nepřetahovali. To si jen uvědomujeme, že sociální sítě jsou hlavně o lidech. O klientech, o publiku, o slečně…
By In creative
12.11.2018
Časopis Forbes označil Web Summit za “nejlepší technologickou konferenci na planetě”. Schází se na ní zakladatelé a CEO známých firem, raketově rostoucí start-upy,…
By In creative
7.11.2018
On je ve čtvrtek PPC Restart? Tak to jedem! Nějak tak vznikl nápad jet do Prahy na PPC Restart, který se konal den…
By In creative
31.10.2018
S našimi klienty se vidíme vždy rádi, a to nejen na obchodních či organizačních schůzkách, ale i při neformálních příležitostech. A ve čtvrtek…
By Petr
11.10.2018
Jedním z velkých témat současné doby je neutěšený stav na pracovním trhu. Minimální nezaměstnanost a nástup generace Z mění dosavadní zaběhnuté zvyky. Kdo…
By In creative
26.9.2018
Co má společného sushi a úspěch v online marketingu? Musíte si je vybojovat. CopyCamp 2018 byl totiž především o tom, že nestačí jen…
By In creative
28.6.2018
Po roce jsme opět zavítali na zřejmě největší tuzemskou konferenci týkající se optimalizace pro vyhledávače – SEO restart. A protože toho bylo řečeno…
By In creative
26.6.2018
Zajeté koleje mohou být u PPC kampaní zrádné. Stačí na chvíli zaklimbat a už se vezete. Kampaně „tak nějak jedou” a všechno je…
By In creative
13.6.2018
Může se zdát, že jsme si známé rčení trochu popletli, ale není tomu tak. Za tímto výrokem si stojíme, tedy alespoň co se…
By In creative
30.5.2018
„To je skvělý produkt/služba/nápad! Nabídni to v Rakousku/Polsku/Maďarsku! Bude to výborně fungovat, uvidíš.” Takto nějak začíná snaha prorazit s vlastním businessem na zahraničním…
By In creative
27.4.2018
Pavel Šenkapoun pro české copywritery navařil pořádně hustou písmenkovou polévku. Ta měla podobu školení Copywriting pro copywritery a jim podobné existence. Degustace byla…
By In creative
12.4.2018
Copy guru Otto Bohuš připravil prima školení. Celé se to jmenovalo Pište jako pornomagnát. Pozval nás na nádherné místo. Vedl sladké řeči o…
By In creative
21.3.2018
Pokud se pohybujete v online marketingu, jistě pro vás nejsou žádnou novinkou UTM parametry, kterými zdobíte každý link, abyste věděli, odkud návštěvníci na…
By In creative
28.2.2018
Věděli jste, že 4 % nových zaměstnanců opustí práci hned první den? A že prvních 45 dní v nové práci je pro udržení…
By In creative
21.2.2018
Z mojí dosavadní zkušenosti vím, že personalisté analyzují a vyhodnocují efektivitu různých kanálů jen velmi sporadicky, případně nepřesně. Nejčastěji se setkávám s modelem…
By In creative
21.2.2018
Řešíte na svém YouTube kanálu SEO? Že vás to zatím nenapadlo? Možná právě teď nastal čas to změnit. Existuje totiž řada možností, jak…
By In creative
8.2.2018
I když se “soušly” dneska snaží dělat kdekdo, stále je to disciplína vyžadující profesionální přístup – tedy pokud chcete konkrétní měřitelné výsledky. Proto…
By In creative
24.1.2018
Ve třetím dílu naší série o GDPR vám přinášíme několik tipů na to, jak co nejjednodušeji přizpůsobit své interní procesy novému evropskému nařízení.…
By In creative
10.1.2018
Pokud vám GDPR dělá vrásky, určitě nejste sami. Toto nařízení se totiž týká prakticky všech firem – a obzvlášť těch pohybujících se v…
By In creative
7.12.2017
Jednu věc vám tedy řekneme. Vstávání ve 4 ráno je peklo! Pokud ovšem zrovna nejedete do Prahy na další ročník konference Social restart.…
By Eva Rudová
6.12.2017
Žádný nový postup ani nástroj neunikne naší pozornosti. Proto jsme se rozhodli vyzkoušet i diskutovanou novinku FB Jobs, která se tváří jako průlomová…
By Eva Rudová
30.11.2017
GDPR – tato čtyři písmena v současnosti budí ze spaní nejednoho markeťáka, právníka nebo majitele firmy. My ovšem věříme, že klidný spánek je…
By Eva Rudová
28.11.2017
HR manažeři, personalisté a ředitelé firem! Jaký byl váš rok 2017 z pohledu recruitingu? Byl plný nadšených potenciálních zaměstnanců? Měli jste e-mailovou schránku…
By Eva Rudová
22.11.2017
Přečtěte si, jak se nám pro mezinárodního prodejce bot TEZYO podařilo vyladit facebookovou soutěž, která mu kromě šťastné výherkyně přinesla spoustu nových fanoušků,…
By Eva Rudová
15.11.2017
Z Marketing Festivalu se za 5 let jeho existence staly takové druhé Vánoce každého markeťáka. Stejně jako v předchozích letech nám jeho zakladatel…
By Eva Rudová
8.11.2017
Tento příběh jasně demonstruje, jak je v online marketingu důležitá komplexní strategie a individuální nastavení nástrojů podle potřeb klienta. Takže i v tak…
By Eva Rudová
31.10.2017
V pátek 20. 10. se v konferenčním centru City v Praze konala historicky první konference PPC restart. Hned v úvodu musíme konstatovat, že…
By Eva Rudová
18.10.2017
Odkládáte přechod vašeho webu nebo e-shopu na protokol HTTPS? Riskujete mnohem víc, než jste si doposud mysleli. Podívejte se na hlavní důvody, kvůli…
By Eva Rudová
21.9.2017
Minulé úterý jsme se vydali přednášet na slovenskou eCommerce Conference. A to přímo do ráje turistů – Štrbského plesa. Jaké to bylo? Co…
By Eva Rudová
14.9.2017
Máte Facebook? A potřebovali byste s ním trochu pohnout? Podívejte se na praktické tipy, konkrétní čísla a výsledky několikaměsíční práce našich specialistů, které…
By Eva Rudová
17.8.2017
Kolegové personalisté, kdybyste si mohli nechat splnit jakékoli profesionální přání, co by to bylo? Aby se vám ozývalo více zájemců samo od sebe?…
By Eva Rudová
14.8.2017
Tak. Nastal čas přispět také svou troškou do mlýna. V úterý 12. 9. vystoupí náš copywriter Ivan se svou přednáškou na akci eCommerce Conference…
By Eva Rudová
7.8.2017
Vývojáři z Facebooku nikdy nespí. To je prokázaná věc. Místo toho se totiž usilovně snaží pomoct firmám dostat jejich produkt či službu k…
By Eva Rudová
3.8.2017
Svět sociálních sítí se mění stejně rychle jako příspěvky na facebookové zdi. Objevují se nové trendy a formáty, jiné mizí v pomyslných černých…
By Eva Rudová
27.7.2017
Role na trhu práce se rychle obrací. Dříve soupeřili kandidáti o pozice, dnes se společnosti přetahují o uchazeče. Zaměstnavatelé už nejsou těmi, kdo…
By martin
4.7.2017
Návštěva konference SEO Restart je každoroční radostnou povinností pro všechny specialisty, kteří to s prací na webu myslí alespoň trochu vážně. Za tým…
25.5.2017
Nejlepší nápady bývají ty nejjednodušší. Mobilní aplikace Záchranka, která vám pomůže jedním stisknutím zavolat záchrannou službu, ohlásí vaši polohu dispečinku nebo vám pohotově…
11.5.2017
V systému Google AdWords se od začátku dubna mění pravidla pro práci s přesnou shodou klíčových slov. Nebude totiž už tak přesná jako…
4.5.2017
Fenomén SEO se neustále vyvíjí. Schopnost internetových vyhledávačů rozpoznat kvalitu obsahu webů je stále sofistikovanější. Vyrazil jsem tudíž srovnat velitelský čas s odborníkem…
27.4.2017
Přední prodejce bot a módních doplňků na rumunském trhu TEZYO vstupuje také na český trh. Otevírá nejdříve kamennou pobočku v Brně a spouští…
20.4.2017
Zvolili jste si vybraná klíčová slova, která jsou pro vás důležitá, a chcete, aby vás podle nich potenciální klient našel na Google nebo…
By In creative
4.4.2017
Online prostředí se rozvíjí neuvěřitelně rychle. V In creative se o tom přesvědčujeme na vlastní kůži doslova denně. Možnosti, jak oslovit ty správné…
By In creative
30.3.2017
Zase to nefunguje… A proč je to tak drahé? Vždyť mám super produkt! Patří i tyto otázky do vašeho každodenního života s reklamou…
By In creative
16.3.2017
Poslední dobou se k propagaci v online marketingu čím dál častěji využívají videa a tento trend bude v roce 2017 rozhodně pokračovat. Proč…
By In creative
10.3.2017
K tomu, abyste své zákazníky na Facebooku poznali co nejlépe, musíte testovat. Klasické A/B testování představuje testování dvou či více sad reklam, u…
By In creative
28.2.2017
Zviditelněte se v oblíbeném světě sociálních sítí! Jak na to? Začátek je jednoduchý. Pomůže vám v tom pár našich rad a tipů. Facebook,…
By In creative
16.2.2017
Na konci loňského roku u nás probíhalo školení pro Digisemestr a abychom neusnuli na vavřínech, rozhodli jsme se i my rozšířit naše znalosti.…
By In creative
13.2.2017
STA už není v módě Od minulého týdne již můžeme i na Skliku využívat rozšířené formáty reklam neboli ETA (Expanded Text Ads). Neznamená…
By
27.1.2017
Analýza, tvorba a optimalizace klíčových slov, o kterých jsme psali v našem minulém článku, jsou velmi důležité. Samy o sobě jsou však bezpředmětné, protože…
13.1.2017
Elektronická evidence tržeb (EET) je v médiích intenzivně propírané téma už pár měsíců. Celý proces náběhu je rozdělený do 4 fází podle toho,…
By creativity
11.1.2017
Klíčové slovo (dále jen KW - keyword), vyhledávací dotaz, optimalizace. Spousta z vás se s těmito termíny setkává každý den; ale víte co…
By creativity
22.12.2016
Psal se rok 2007 a Google v USA začal snímat ulice několika málo měst novou technologií pořizující panoramatické snímky. Kolemjdoucí zvědavě zírali na…
By
19.12.2016
Listopad se v In creative nesl ve znamení spolupráce na projektu, který je naprosto jedinečný. Je to totiž Digisemestr – jediný studijní program…
By
6.12.2016
Stalo se vám někdy, že jste v Google Analytics viděli, že vaše stránky navštěvují uživatelé z Ruska či Ameriky? Možná jste se začali…
By
22.11.2016
Chtěli byste ještě více podpořit prodeje vašich produktů? Před časem nám Facebook přinesl další novinku. Firemní stránky jsou nyní obohaceny o sekci Obchod,…
By
16.11.2016
Vánoce jsou za rohem a to znamená, že pro většinu e-shopů nastává nejvytíženější a z hlediska obratu nejdůležitější období v roce. Aby byl…
By creativity
27.10.2016
Máte web. Nebo e-shop. Pravidelně přispíváte na svůj Facebook a poradíte si i s tvorbou cílených kampaní. Vedete si skvěle! Ale jak vypadá…
By
13.10.2016
Proč se liší výsledky v Google Analytics a ostatních nástrojích? Určitě se vám již stalo, že jste si prohlíželi výsledky v některém z…
By
6.10.2016
Seznam se zase o kousek přiblížil Google Sklik spustil v druhé polovině září dlouho očekávané reklamy dynamického retargetingu, který bývá mnohdy nazýván…
By
27.9.2016
V minulém díle našeho miniseriálu o remarketingu na Facebooku jste se již dozvěděli, jak využívat e-mailovou databázi a jak vytvářet remarketingová publika díky…
By
22.9.2016
Ve čtvrtek 15. září jsme navštívili matičku Prahu a veletrh Digijobs, který se zde v tento den konal. Jak už název napovídá, jednalo…
By
14.9.2016
V prvním díle článku Facebook remarketing v praxi jste se dozvěděli, co to remarketingová publika jsou, jak vám pomohou, jak vytvořit remarketingová publika s využitím…
By
2.9.2016
Remarketing aneb připomínáme Remarketing je marketingový nástroj, díky kterému můžete cílit své reklamy na uživatele, kteří již vaši značku znají a byli…
By creativity
25.8.2016
Google AdWords pokračuje v inovacích svých reklam. V letošním roce udělala již několik změn v zobrazování reklam především ve vyhledávací síti. Nově dochází…
By creativity
15.8.2016
Jestli sledujete náš blog, určitě jste si všimli, že jsme se na přelomu července a srpna zúčastnili E-shop víkendu 2016. Jak se nám tam líbilo,…
By creativity
2.8.2016
Na přelom července a srpna jsme se v In creative těšili již od května, kdy se spustily registrace na 2. ročník E-shop víkendu,…
By creativity
29.7.2016
Uplynulo pár let a Pokémoni pobláznili opět celý svět, avšak tentokrát se jim nevyhnuli ani dospělí. Pokémon GO dokázal lidi dostat do ulic…
By
7.7.2016
Přeháníme opravdu jen trochu. Věc se má tak: jsme partnerem jediného českého týmu unikátního závodu elektromobilů kolem světa. Celý podnik se jmenuje 80edays…
By
1.7.2016
V minulém článku jsme si představili, jak správně vyhodnocovat data v Google Analytics a v tomto článku se blíže podíváme, jak přistupovat k „e-shopovým“…
By
29.6.2016
AdWords se neustále snaží inovovat systém zobrazování reklam a to kvůli zvyšujícímu se množství vyhledávání přes mobilní zařízení, které v současnosti tvoří více…
By
21.6.2016
Co že to ten Facebook pixel vlastně je? Pokud máte web nebo e-shop, nejspíš jej také používáte ke sbírání remarketingových publik nebo k…
By In creative
8.6.2016
Reklamy v Nákupech Google a produktové reklamy na Skliku často patří k nejvýdělečnějším kampaním s vysokým objemem nákupů. Na rozdíl od tradičních textových…
By In creative
1.6.2016
O čem je řeč? Jistě znáte Google Street View - tato služba skýtá možnost projít si váš oblíbený park, prohlédnout si předem ulici,…
By In creative
27.5.2016
To, že se letos konal již 9. ročník konference projektového managementu, značí úspěšnost a také oblíbenost této akce. Není divu, během dvou plně…
By In creative
19.5.2016
„Pomáháme Česku růst!“, tohle si před rokem řekl tým lidí v Googlu s cílem vzdělávat začínající podnikatele v oblasti digitálních technologií. Za tímto…
By creativity
11.5.2016
Každý, kdo se alespoň několikrát týdně pohybuje na internetu a na sociálních sítítích, si v posledních dnech nemohl nevšimnout zajímavé teaserové kampaně na…
By In creative
4.5.2016
Chtěli byste přidat nové funkce do své facebookové stránky? Trochu oživit svůj profil a potěšit své fanoušky? Usnadnit zákazníkům hledání vaší prodejny, nebo…
By In creative
29.4.2016
Facebook Ads versus Canvas Všichni, kteří mají svůj profil na Facebooku, jistě znají klasické Facebook Ads, tedy facebookové reklamy. Zobrazují se všem,…
By creativity
21.4.2016
Spotřebitelé tráví stále více času online, přičemž v průběhu dne vystřídají několik zařízení. Stěžejním faktorem úspěchu je optimalizace uživatelského dojmu z firmy pro…
By In creative
12.4.2016
Už jsme si řekli, jak pojmout reklamy na Facebooku kreativně a efektivně. Dnes si něco povíme o novém typu reklam tzv Local Ads, které vám…
By In creative
30.3.2016
LinkedIn má u nás poměrně velký počet uživatelů a v některých kruzích je účast v této síti téměř nutností. Avšak i přesto mu…
By In creative
22.3.2016
Téměř každý, kdo již trochu pracoval s Google Analytics, zná i metriky, které tento nástroj měří. Může to být např. počet návštěv, procento…
By In creative
17.3.2016
Představte si, že Google je oceán. Nekonečný oceán plný ryb, kde je snadné se ztratit, ale při dobré znalosti prostředí vám nabízí možnost…
By In creative
7.3.2016
V dnešním článku se zaměříme na sociální síť, která velí současnosti. Ještě než se však pustíte do samotné správy profilu, je potřeba poznat…
By In creative
23.2.2016
Ti z vás, jenž hojně využívají pro své vyhledávání vyhledávač Google, si již jistě všimli změny ve výsledcích vyhledávání. Netušíte, oč jde? Pak…
By In creative
26.1.2016
Zdroj: In creative V poslední době jsem pročetla velké množství životopisů a motivačních dopisů a účastnila se několika pohovorů s lidmi, kteří se hlásili na…
By creativity
24.9.2015
Již dávno neplatí, že návštěvníci vašeho webu na něj chodí pouze z desktopových zařízení. Pomocí Google Analytics či jiných nástrojů můžete lehce vyčíst,…
By creativity
12.9.2015
V minulém příspěvku jsme vám ukázali, jak kreativně využít nové formáty reklam na Facebooku. Dnes se budeme zabývat čistě obsahem. Máte pocit, že…
By creativity
3.9.2015
Víte, jak kreativně pracovat s multiproduktovými reklamami na Facebooku? Zde jsme pro vás zpracovali pár tipů! Před nějakým časem Facebook spustil nový typ reklamy. Reklama…
By creativity
31.8.2015
Jste vlastníkem internetového obchodu? V tom případě jsme pro vás připravili článek, se kterým si budete moci vypočítat základní statistiky návratnosti investice, tedy…
By creativity
3.8.2015
Ano, řekne si každý. Ale není vyhledávání jako vyhledávání. Určitě se vám někdy stalo, že jste vyhledávali nějaká klíčová slova a ve…
By creativity
3.8.2015
V termínu 31.7.-2.8.2015 se v jihočeských Vodňanech uskutečnil první ročník E-shop víkendu a my z In creative jsme u toho nesměli chybět.…
By creativity
1.8.2015
Je rok 2015 a kovářova kobyla stále chodila bosa. On by bosa nechodila, kdybychom neupřednostňovali klienty před interním laděním a pečováním. Na druhou…