Přilákejte lidi, kteří se nacházejí blízko vaší firmy

Už jsme si řekli, jak pojmout reklamy na Facebooku kreativně a efektivně. Dnes si něco povíme o novém typu reklam tzv Local Ads, které vám pomohou oslovit lidi,  kteří se dostanou do blízkosti vaší firmy. Tento způsob oslovení je vhodný pro malé a střední podniky s kamennou provozovnou.

Jak Local Ads fungují

Local Awareness Ads, tzv. reklamy pro zvýšení místního povědomí, jsou optimalizovány pro dosah, tzn. tak, abyste oslovili co nejvíce lidí, kteří se nacházející ve vymezeném okruhu kolem vaší prodejny. Reklama je zobrazována dané skupině lidí a vy tak můžete snadno a rychle najít nové zákazníky.

Prostřednictvím Power Editoru máte možnost kromě stanovení okruhu zobrazení i možnost blíže specifikovat vlastní publikum, které chcete zasáhnout. V běžném správci reklam je zatím dostupná pouze možnost definovat oblast cílení a samotné publikum, které lze zúžit jen dle věku a pohlaví.

In creative | Power Editor stanovení okruhu zobrazení
Zdroj: Power Editor

Prostřednictvím těchto reklam vám pomůžeme:

  1. Oslovit lidi, kteří se dostanou do blízkosti vaší firmy.
  2. Zvýšit místní povědomí o své značce.
  3. Říct lidem o nově otevřené prodejně.
  4. Dostat správné zákazníky na vaši událost (den otevřených dveří, ochutnávka zdarma, akční výprodej).

Jak se mohou zákazníci s vaší firmou spojit

Je důležité dát lidem důvod k tomu, aby vás navštívili nebo vás kontaktovali po tom, co uvidí vaši reklamu. U reklam na zvýšení povědomí je možné vybrat si z několika tlačítek s „call to action“, tzv. výzva k akci.

  • Poslat zprávu. Uživatel vám může zaslat zprávu přímo z reklamy v kanálu vybraných příspěvků.
  • Zavolat. Potenciální zákazník vás může rovnou kontaktovat.
  • Zobrazit trasu. Nasměrujeme zákazníka přímo k vám.
  • Další informace. Uživatel se dostane na libovolnou stránku na vašem webu, kde najde další potřebné informace.

 

In creative | Facebooková reklama na In creative
Zdroj: In creative

 

Reklamy je možné zobrazovat lidem pomocí jejich IP adresy na PC. Toto cílení je však nepřesné. Může se totiž stát, že dle IP adresy bude uživatel úplně někde jinde a přitom může stát kousek od vaší prodejny a stejně se mu reklama nezobrazí. Spolehlivější způsob pro zobrazení Local Ads je na základě dat z mobilního zařízení (pokud jsou zapnuty služby pro zjišťování polohy).

Tak co, oslovíte spolu s námi své zákazníky prostřednictvím Local Ads?

 

Marie

Social Media Specialist

    Proč píšeme tento blog

    Rádi  se dělíme o dění v In creative a také o své znalosti a zkušenosti. A toto místo je pro to jako stvořené.

    Poslat poptávku

    V tomto blogu najdete mnoho zajímavých informací. Mnohdy však nemusí přesně odpovědět na vaše dotazy. Proto pokud máte nějaké dotazy nebo si chcete objednat nějakou službu od nás, neváhejte se na nás obrátit.

    Chci dostávat emaily!

    Pole označená * jsou povinná

    Další zajímavé příspěvky

    Podívat se na všechny