Nové formáty ve Facebook kampaních kreativně!

Víte, jak kreativně pracovat s multiproduktovými reklamami na Facebooku? Zde jsme pro vás zpracovali pár tipů!

Před nějakým časem Facebook spustil nový typ reklamy. Reklama se specializuje na zobrazení vícero produktů, třeba z vašeho e-shopu. Velmi rychle se tuto reklamu naučil využívat každý zdatnější facebookový inzerent a na vaší timeline se postupně stává standardem. Ovšem díky jejím možnostem je při troše kreativity velmi účinná z brandového hlediska, ale také dokáže být velmi konverzní. Pojďme se zamyslet nad tím, jak vaše publikum zaujmout tak trošku jinak pojatým multiproduktem.

Zde jsou dva naše tipy:

1. Propagujeme luxusní značku.

In creative | Reklama na Jaguar maska

   Zdroj: Facebookový profil Jaguar CARTec motor

V případě automobilové značky Jaguar je to jasné. Ukážeme jedinečnost této prémiové značky, kterou podpoříme údernými sděleními.

  • – Fotku rozpracujeme do pěti kroků multiproduktu.
  • – U každé části fotografie vytvoříme brandový claim tak, aby dostatečně zaujal a přitom přiměl publikum kliknout na další.
  • – Poslední, šestou částí multiproduktu je pak logo s výzvou.

– Zobrazení reklamy – co vidí uživatel?

Internetová prezentace marketingové společnosti In creative.
   Zdroj: Facebookový profil Jaguar CARTec motor

První klik

In creative | Jaguar kreativní teaser 2

   Zdroj: Facebookový profil Jaguar CARTec motor

Druhý klik

In creative | Jaguar kreativní teaser 3

   Zdroj: Facebookový profil Jaguar CARTec motor

Třetí klik

In creative | Jaguar kreativní teaser 4

   Zdroj: Facebookový profil Jaguar CARTec motor

Čtvrtý klik

In creative | Jaguar kreativní teaser 5

   Zdroj: Facebookový profil Jaguar CARTec motor

 

2. Kreativně prodáváme

In creative | Reklama - Facebookový teaser AZPneu

Zdroj: Facebookový profil AZ Pneu

Zde je zásadní zamyslet se nad tím, jakým způsobem již s publikem komunikujete. V případě AZ Pneu je to spojení ženské krásy a pneumatik. Každý event AZ Pneu zdobí krásné hostesky, které rozdávají skvělou náladu, zásobují zákazníky prospekty a podporují tak prodej. Contentová komunikace na FB je v podobném duchu, tak proč toho nevyužít v multiproduktové reklamě? ☺

        • – Zde hlavní fotografii rozpracujeme na tři kroky multiproduktu tak, aby nohy zasahovaly přes dva celé a jednu třetinu třetího kroku.
        • – Dvě třetiny třetího kroku obsahují vtipný text.
        • – Text u každého kroku napíšeme tak, aby podpořil fotografii.
        • – Čtvrtá část je prodejní a nabídne produkt a výhody nákupu.
        • – Poslední část je opět vyhrazena pro logo.

Zobrazení reklamy

In creative |AZ Pneu kreativní teaser

Zdroj: Facebookový profil AZ Pneu

První klik

In creative |AZ Pneu kreativní teaser 2

Zdroj: Facebookový profil AZ Pneu

Druhý klik

In creative |AZ Pneu kreativní teaser 3

Zdroj: Facebookový profil AZ Pneu

Třetí klik

In creative |AZ Pneu kreativní teaser 4

Zdroj: Facebookový profil AZ Pneu

 

Nebojte se pustit do experimentů a podpořte svůj business nápaditými reklamami! S reklamami na Facebooku i mimo něj vám rádi pomůžeme. Kontaktujte nás na hello@increative.cz!

 

Alf

Social Media Specialist

    Proč píšeme tento blog

    Rádi  se dělíme o dění v In creative a také o své znalosti a zkušenosti. A toto místo je pro to jako stvořené.

    Poslat poptávku

    V tomto blogu najdete mnoho zajímavých informací. Mnohdy však nemusí přesně odpovědět na vaše dotazy. Proto pokud máte nějaké dotazy nebo si chcete objednat nějakou službu od nás, neváhejte se na nás obrátit.

    Chci dostávat emaily!

    Požadované pole * jsou povinné

     

    Další zajímavé příspěvky

    Podívat se na všechny