Jste připraveni na mobilní zařízení?

Spotřebitelé tráví stále více času online, přičemž v průběhu dne vystřídají několik zařízení. Stěžejním faktorem úspěchu je optimalizace uživatelského dojmu z firmy pro jednotlivá zařízení. Celosvětově roste také míra používání chytrých telefonů a mobilní marketing se tak stává novou výzvou. PPC inzerentům však stále chybí dostatek povědomí o důležitosti mobilních zařízení a kvalitní mobilní strategie.

 

Mobilní spotřebitel

Je potřeba si uvědomit, že chytrý telefon umožňuje uživateli být online téměř vždy a všude. Množství konverzních cest začíná právě na mobilním zařízení. Spotřebitel totiž využívá mobil jako pomoc při nákupním rozhodování. Potřebné informace hledá proto přímo „on the go“ – tedy na cestě do práce, nebo v okamžiku vzniku potřeby –  při nákupu v obchodě, kdy srovnává ceny zboží a hledá recenze a také v práci, kde se odehraje až polovina mobilních vyhledávání.

In creative | Statistika používání chytrých telefonů
Zdroj: Google, Our Mobile Planet

 

Být na správném místě

Jestli nemáte webové stránky optimalizovány pro mobily, poskytujete konkurenci velký náskok. Až 40 % spotřebitelů přechází ke konkurenci díky špatné zkušenosti s mobilním webem. Jestli jsou vaše stránky optimalizovány pro mobily, můžete jednoduše zjistit pomocí nástroje od Google – Test vhodnosti pro mobilní zařízení.

Při tvorbě mobilních webových stránek byste měli mít na paměti, že dojem ze vstupních stránek musí být co nejlepší:

–          Landing page se musí rychle načítat a musí byt jednoduše zapamatovatelná

–          Buďte struční a výstižní

–          Používejte velká tlačítka, velké písmo

–          Ve formulářích používejte co nejméně polí

–          Vyzývejte uživatele k akci

–          Dejte spotřebitelům možnost kontaktovat vás (telefonní číslo, adresa)

In creative | Zobrazení stránky In creative na mobilu
Zdroj: In creative

 

Stačí jenom jeden klik

Co všechno vám přinese mobilní reklamní strategie, se můžete dočíst i v příspěvku Jak na mobilní reklamu. Potenciální zákazníci využívají vyhledávaní na mobilu často v okamžiku vzniku dané potřeby (hledání restaurace, hotelu, autoservisu), je proto důležité co nejvíce jim toto hledání zjednodušit a umožnit jim jedním proklikem najít adresu vaší provozovny, nebo vám přímo zavolat.

Každé třetí mobilní vyhledávání se týká konkrétního místa a až 70 % uživatelů kontaktuje firmu po vyhledání informací na chytrém telefonu. Díky rozšíření o lokalitu se vaše reklama může zobrazovat také přímo v mapách Google, čím získáte pozornost uživatele a odlišíte se od konkurence.

In creative | Vyhledávání přes Google Mapy
Zdroj: google.cz

Rozšíření o volání nebo tzv. ,,call only as” – reklamy cílené jen na volání, umožní zákazníkům zkontaktovat se s vámi ihned po kliknutí, přičemž můžete nastavit, v jakém časovém rozmezí jste k dispozici na telefonu. Díky číslům pro přesměrování Google dokáže konverze z volání měřit a vyhodnocovat jejich přínos.

Tohle jsou jen některé z možností, které vám přinesou mobilní reklamy, neváhejte nás kontaktovat a my vám ušijeme mobilní strategii na míru.

 

Monika

PPC Specialist

    Proč píšeme tento blog

    Rádi  se dělíme o dění v In creative a také o své znalosti a zkušenosti. A toto místo je pro to jako stvořené.

    Poslat poptávku

    V tomto blogu najdete mnoho zajímavých informací. Mnohdy však nemusí přesně odpovědět na vaše dotazy. Proto pokud máte nějaké dotazy nebo si chcete objednat nějakou službu od nás, neváhejte se na nás obrátit.

    Další zajímavé příspěvky

    Podívat se na všechny