Google Tag Manager pro fajnšmekry: jak jsme si užili školení?

Na konci loňského roku u nás probíhalo školení pro Digisemestr a abychom neusnuli na vavřínech, rozhodli jsme se i my rozšířit naše znalosti. Proto jsme se v lednu zúčastnili školení Google Tag Manager pro fajnšmekry od společnosti Medio. Školením nás prováděl André Heller, který je držitelem certifikátu Google Analytics Individual Qualification a je také oficiální Google Partners Certified Trainer. Že je to odborník na slovo vzatý, nám dokazoval po celou dobu školení. To probíhalo na půdě školícího střediska EDU 2000, které je pro podobné účely skvěle zařízené.

Jak je pochopitelné už z názvu školení, bylo určeno hlavně pro ty, kteří už mají s Google Tag Managerem nějaké zkušenosti, jsou schopni v něm pracovat, ale chtějí si své znalosti ještě více prohloubit. Měli jsme se naučit efektivně nastavit jakékoliv měřící kódy, využívat všechny funkcionality a mnoho dalšího potřebného k tomu, aby se každý z nás mohl označit za „GTM guru”.

logo GTM (1)

Jak to probíhalo

Po krátkém představení všech účastníků bylo školení zahájeno prezentací nových možností a funkcí v rozhraní Google Tag Manageru. Rozebírali jsme například “workspace” neboli pracovní plochu, jejímž využíváním se řeší problémy s týmovou prací, která do té doby byla poměrně komplikovaná a mohla způsobit hodně škody.

Po ukázce dalších nových funkcí jsme se věnovali velmi důležitému tématu, a to dataLayeru. Toto téma dostalo během školení velký prostor, což bylo zcela opodstatněné. Pro pokročilejší nastavování kódů se totiž bez dataLayeru neobejdete, a proto je důležité pochopit princip fungování a naučit se s ním efektivně pracovat.

Poté jsme se věnovali situacím, jak řešit problémy, když něco nefunguje, různým vychytávkám, které můžeme v praxi využívat a také pokročilým funkcím. Školení bylo zakončeno praktickými radami, díky kterým si můžeme značně zjednodušit a zefektivnit naši práci.

Knowledge

 

A jak se nám na školení líbilo?

Celkově hodnotíme školení velmi pozitivně, dozvěděli jsme se mnoho užitečných rad a informací, ke kterým bychom se jinak těžko dostávali. Dostali jsme i tištěnou verzi prezentace a certifikát o absolvování. Součástí školení je i následná bezplatná e-mailová konzultace s lektorem a odkazy na další zdroje pro samostudium.

Proto pokud máte nějaké základní znalosti s Google Tag Managerem a rádi byste se posunuli v jeho používání, toto školení můžeme vřele doporučit. Pokud je však pro vás pojem Google Tag Manager velkou neznámou, a přesto byste ho rádi využívali na svých stránkách, můžete nás kontaktovat a my vám jej rádi efektivně nastavíme. Umí toho opravdu hodně!

 

Tomáš

Marketing Analyst

    Proč píšeme tento blog

    Rádi  se dělíme o dění v In creative a také o své znalosti a zkušenosti. A toto místo je pro to jako stvořené.

    Poslat poptávku

    V tomto blogu najdete mnoho zajímavých informací. Mnohdy však nemusí přesně odpovědět na vaše dotazy. Proto pokud máte nějaké dotazy nebo si chcete objednat nějakou službu od nás, neváhejte se na nás obrátit.

    Další zajímavé příspěvky

    Podívat se na všechny