Využijte naplno záložky ve firemním profilu na Facebooku

Dne 4. 5. 2016 Social

Chtěli byste přidat nové funkce do své facebookové stránky? Trochu oživit svůj profil a potěšit své fanoušky? Usnadnit zákazníkům hledání vaší prodejny, nebo nabízet produkty přímo na Facebooku? Pak čtěte dále.

Standardní záložky facebookové stránky, jako jsou Timeline, Informace a Videa, je možné rozšířit o vlastní záložky s unikátním obsahem, které jsou pro návštěvníky stránky relevantní. Můžeme například propagovat zboží, nabízené služby, dát zákazníkům možnost vyjádřit svůj názor, nebo třeba vytvářet facebookové soutěže. V následujícím článku se zaměříme na záložky, které aktivně tvoříme a spravujeme pro naše klienty.

Naše společnost má bohaté zkušenosti s focením virtuálních prohlídek pro klienty z nejrůznějších oborů. Můžeme se pyšnit oceněním Google Street View Trusted Agency. Tato skutečnost nás předurčuje k tomu, že na facebookových profilech našich klientů nesmí chybět virtuální prohlídka napojená na Google mapy. Vaši potenciální zákazníci si tak mohou prohlédnout interiér provozovny dříve, než ji navštíví. Nepotřebují k tomu ani pátrat v mapách, stačí, že jsou fanoušky vaší stránky na Facebooku.

 

blog - záložky ve firemním profilu na Facebooku.jpg

Zdroj: facebookový profil VISTA car - Škoda

Představte si, že se vaše provozovna nachází na těžko přístupném místě a je obtížné informovat zákazníky, kudy přesně se k vám dostanou, nebo kde mají zaparkovat. Jak zákazníkovi jednoduše vysvětlit, jaký vchod či cestu má využít? Ideálním způsobem je vložení Street View přímo do facebookového profilu. Můžete si vybrat, jaký pohled bude v mapě vybrán a tento výřez vložit jako záložku na facebookový profil. Samozřejmostí je opět napojení na Google mapy, takže zákazník se v okně se Street View může svobodně pohybovat a poznat okolí vaší provozovny.

 

blog - záložky ve firemním profilu na Facebooku 2.jpg

Zdroj: facebookový profil AZ Pneu

Máte e-shop nebo jste třeba prodejcem aut a máte na stránkách nabídku skladových vozů? Proč byste neposkytli produkty i fanouškům na Facebooku? V dnešní době je mnohem pravděpodobnější, že si vás zákazník všimne na sociální síti, než že navštíví vaši webovou stránku. Ideální je vložení iframe vaší stránky přímo jako facebookové záložky. Zákazník si vybere konkrétní produkt a kontaktuje vás přímo přes váš firemní profil na sociální síti Facebook.

 

blog - záložky ve firemním profilu na Facebooku 3.jpg

Zdroj: facebookový profil VISTA car - Škoda

Existuje mnoho různých variant použitého obsahu v záložkách na Facebooku. Použitý obsah vždy přizpůsobíme potřebám daného klienta. Ke spravování záložek nám často slouží komerční profesionální nástroje, které využíváme při správě firemních profilů. Jedná se například o služby jako Pagemodo nebo Woobox. Díky těmto nástrojům můžeme v profilech vytvářet různé druhy obsahu. Například propojení s další sociální sítí klienta, soutěže a mnohem více.

Denně pomáháme našim klientům k tomu, aby byli na sociálních sítích více vidět a nabízeli svým zákazníkům stále něco navíc. Rádi podpoříme i vás, tak se nám ozvěte!

 

Libor Minařík

ZPĚT NA VÝPIS BLOGU chci nezávaznou konzultaci

Naše kompetence