Zanechte nám svůj kontakt a vybereme spolu správný termín!
Naučíte se ovládat základní nástroje pro správu reklam, pracovat s rozpočtem i analytikou. Tak, aby váš byznys jen vzkvétal.
Co si ze školení odnesete?
Budete vědět, k čemu slouží Business Manager, Business Suite a Správce kampaní.
Budete umět nastavit účet pro reklamu, pixel i cílové skupiny pro akvizici a remarketing.
Zvládnete nastavit rozpočet a komplexně o něm přemýšlet.
Naučíte se vyhodnocovat data z reklam.
Pracovní sešit s poznámkami, ke kterým se budete v budoucnu vracet.
Vše si vyzkoušíte na místě pomocí praktických cvičení.
Rozhodně nepropásněte toto školení, jestliže:
nechcete, aby vám konkurence přebírala potenciální zákazníky,
jste (věčný) začátečník a chcete se reklamu na internetu naučit nastavovat konečně efektivně,
chcete vědět, jak oslovit stávající zákazníky, aby u vás znovu nakoupili,
nevíte, jak si stanovit rozpočet a jak cílit na zákazníky.
Social Media Girl & tvůrkyně reklam na sociálních sítích
Jana pomáhá firmám s nastavováním online strategií a reklam pro e-shopy, služby, konference a veletrhy. Když v roce 2014 začínala s online marketingem, byl její náplní především obsahový marketing. Záhy ale pochopila důležitost reklamy na internetu, které se nyní věnuje naplno. Její vysněnou misí je správa reklam pro NASA/ESA.
Školení trvá cca 4 hodiny a je vhodné max pro 10 lidí. Může se uskutečnit v našich brněnských kancelářích, nebo se rádi vypravíme přímo za vámi.
Máte-li o školení zájem, zanechte nám prosím kontakt. Doladíme individuální nabídku dle vašich potřeb a přizpůsobíme školení na míru vaší firmě.
Ukázková kalkulace školení:
Školení se zúčastní 3 až 5 lidí z vaší firmy a proběhne u nás v In creative v Brně. Po školení trvajícím 4 hodiny vám budeme k dispozici také v rámci další konzultace na 30 minut.
Cena takového školení je pak 9 000 Kč + DPH.
Bez reklamy na sociálních sítích by to nešlo. Ale ani bez dalších marketingových kanálů – zjistěte, jak z nich vytěžit maximum.
Na školení se naučíme, jak odlišt svou značku od konkurence a postavit ji tak, aby si vás lidé zapamatovali.
V našem kurzu se dozvíte, jak tuto síť může využít vaše firma, aby jí přinášela ovoce.
V rámci školení proniknete do světa PPC reklamy ze strategického nadhledu. Tedy tak, jak by měl nad PPC reklamou uvažovat majitel či manažer firmy.
Ukážeme si, jak data správně interpretovat z Google Analytics a jak s nimi pracovat, aby se váš byznys ubíral správným směrem.
Co vaši firmu brzdí v online prostoru? A jak se daří vaší konkurenci? Ukážeme vám nástroje a naučíme vás metody analýzy konkrutence, díky kterým budete o krok napřed.
víceTermín přednášky chystáme na podzim.
Stavte se za námi do Brna!
víceTeoreticky i prakticky nahlédneme pod pokličku možností, jak nakopnout vás byznys!
víceDozvíte se, jak tvořit obsah na sociálních sítích, který vaši firmu prokazatelně podpoří.
víceDopodrobna projdeme reklamní systémy Google Ads a Sklik.
více
Vysvětlíme si základní pojmy v Google Analytics, nastavování jednotlivých metrik i to, jak ze všech dat udělat přehledný report.
Společně se podíváme na to, jak začít se SEO, a jak na jeho správné reportování a kontrolu.
více
Naučíme vás, jak ovládat základní nástroje pro správu reklam, pracovat s rozpočtem i analytikou.
více