Zanechte nám svůj kontakt a vybereme spolu správný termín!
Společně se podíváme na to, jak začít se SEO, a jak na jeho správné reportování a kontrolu. Na konci tohoto školení budete schopni si lépe hlídat práci specialistů, umět webařům zadat konkrétní požadavky a hledat problémy na webech.
Co si ze školení odnesete?
Řekneme si, co vlastně může SEO přinést, jak k němu přistoupit, a kdy se vyplatí.
Jak vypadá vhodné nastavení cílů s agentrou a jejich sledování.
Zjistíte, jak kontrolovat, zda je vše v pořádku, a kolik má co zabrat času (tzv. SEO check).
Reálná očekávání a znalost principů.
Vhled do toho, jak má vypadat efektivní spolupráce SEO a PPC.
Rozhodně nepropásněte toto školení, jestliže:
jste marketingový specialista spolupracující s webaři nebo komunikující SEO s agenturami či freelancery,
jste ředitel či majitel firmy, pro kterou se řeší SEO externě,
zadáváte nebo spravujete web,
chcete začít s optimalizací webu,
byste rádi měli základní znalost SEO.
Marketing research, CEO, Evolution Marketing
Lukášova práce obnáší především strategické poradenství v SEO. Na oboru ho nejvíce baví rozmanitost, nutnost logicky myslet a nacházení nejvhodnějších řešení vzhledem k požadavkům a rozpočtům klientů. Už když v roce 2020 zakládal svou vlastní marketingovou agenturu, věděl, že na vývoji klientů závisí i jeho vlastní úspěch. Proto je nejvíce pyšný na dlouhodobý růst klientů a agentury.
Školení trvá cca 4 hodiny a je vhodné max pro 10 lidí. Může se uskutečnit v našich brněnských kancelářích, nebo se rádi vypravíme přímo za vámi.
Máte-li o školení zájem, zanechte nám prosím kontakt. Doladíme individuální nabídku dle vašich potřeb a přizpůsobíme školení na míru vaší firmě.
Ukázková kalkulace školení:
Školení se zúčastní 3 až 5 lidí z vaší firmy a proběhne u nás v In creative v Brně. Po školení trvajícím 4 hodiny vám budeme k dispozici také v rámci další konzultace na 30 minut.
Cena takového školení je pak 9 000 Kč + DPH.
Sociální sítě nejsou vše. Online marketing toho nabízí mnohem víc a stejně tak naše školení.
Na školení se naučíme, jak odlišt svou značku od konkurence a postavit ji tak, aby si vás lidé zapamatovali.
V rámci školení proniknete do světa PPC reklamy ze strategického nadhledu. Tedy tak, jak by měl nad PPC reklamou uvažovat majitel či manažer firmy.
V našem kurzu se dozvíte, jak tuto síť může využít vaše firma, aby jí přinášela ovoce.
Ukážeme si, jak data správně interpretovat z Google Analytics a jak s nimi pracovat, aby se váš byznys ubíral správným směrem.
Co vaši firmu brzdí v online prostoru? A jak se daří vaší konkurenci? Ukážeme vám nástroje a naučíme vás metody analýzy konkrutence, díky kterým budete o krok napřed.
víceTeoreticky i prakticky nahlédneme pod pokličku možností, jak nakopnout vás byznys!
víceDozvíte se, jak tvořit obsah na sociálních sítích, který vaši firmu prokazatelně podpoří.
víceNaučíme vás, jak ovládat základní nástroje pro správu reklam, pracovat s rozpočtem i analytikou.
více
Dopodrobna projdeme reklamní systémy Google Ads a Sklik.
více
Vysvětlíme si základní pojmy v Google Analytics, nastavování jednotlivých metrik i to, jak ze všech dat udělat přehledný report.
Termín přednášky chystáme na podzim.
Stavte se za námi do Brna!
více