Zanechte nám svůj kontakt a vybereme spolu správný termín!
Vysvětlíme si základní pojmy v Google Analytics (Universal Analytics), nastavování jednotlivých metrik i to, jak ze všech dat udělat přehledný report.
Co si ze školení odnesete?
Budete umět ověřit, zda máte Google Analytics správně nastaveny, abyste měli všechna data pod kontrolou.
Naučíte se, která data sledovat a jak je interpretovat.
Zjistíte, k čemu se vám hodí Google Tag Manager a Google Tag Assistant.
Budete vědět, jaké reporty lze v Google Data Studio definovat na míru dle vašich potřeb.
Ve svém GA účtu si vyzkoušíte nastavit vlastní metriky.
Rozhodně nepropásněte toto školení, jestliže:
jste marketingový specialista nebo majitel firmy s B2B i B2C zaměřením,
chcete v online prostoru podpořit svůj byznys na maximum,
chcete mít nad přínosy marketingu maximální přehled,
rádi byste měli kompletní přehled o rozpočtech z různých kampaní na jednom místě,
jste začátečník nebo mírně pokročilý správce Google Analytics (stačí mít kód GA nasazený na webu a znát přihlašovací údaje).
Analytik
Žádné pocity a dojmy. Odhalit slabá místa, navrhnout řešení a vše vyladit k dokonalosti lze pouze na základě tvrdých dat. Abyste ze svého marketingového rozpočtu vytěžili maximum, o to se postará Michal, ostřílený analytik a PPC specialista. Chcete taky růst o 130 % ročně jako někteří jeho klienti?
Školení trvá cca 4 hodiny a je vhodné max pro 10 lidí. Může se uskutečnit v našich brněnských kancelářích, nebo se rádi vypravíme přímo za vámi.
Máte-li o školení zájem, zanechte nám prosím kontakt. Doladíme individuální nabídku dle vašich potřeb a přizpůsobíme školení na míru vaší firmě.
Ukázková kalkulace školení:
Školení se zúčastní 3 až 5 lidí z vaší firmy a proběhne u nás v In creative v Brně. Po školení trvajícím 3 hodiny vám budeme k dispozici také v rámci další konzultace na 30 minut.
Cena takového školení je pak 9 000 Kč + DPH.
Bez analýzy by to nešlo. Stejně tak bez dalších marketingových nástrojů. Ovládněte je všechny!
Na školení se naučíme, jak odlišt svou značku od konkurence a postavit ji tak, aby si vás lidé zapamatovali.
V rámci školení proniknete do světa PPC reklamy ze strategického nadhledu. Tedy tak, jak by měl nad PPC reklamou uvažovat majitel či manažer firmy.
V našem kurzu se dozvíte, jak tuto síť může využít vaše firma, aby jí přinášela ovoce.
Ukážeme si, jak data správně interpretovat z Google Analytics a jak s nimi pracovat, aby se váš byznys ubíral správným směrem.
Co vaši firmu brzdí v online prostoru? A jak se daří vaší konkurenci? Ukážeme vám nástroje a naučíme vás metody analýzy konkrutence, díky kterým budete o krok napřed.
víceTermín přednášky chystáme na podzim.
Stavte se za námi do Brna!
víceCo vaši firmu brzdí v online prostoru? A jak se daří vaší konkurenci? Ukážeme vám nástroje a naučíme vás metody analýzy konkrutence, díky kterým budete o krok napřed.
víceTeoreticky i prakticky nahlédneme pod pokličku možností, jak nakopnout vás byznys!
víceDozvíte se, jak tvořit obsah na sociálních sítích, který vaši firmu prokazatelně podpoří.
víceNaučíme vás, jak ovládat základní nástroje pro správu reklam, pracovat s rozpočtem i analytikou.
více
Dopodrobna projdeme reklamní systémy Google Ads a Sklik.
více