Vyhodnocování dat v Google Analytics pro začátečníky

Na školení se můžeme vypravit přímo k vám do firmy. Nebo máte cestu přes Brno?

Zanechte nám svůj kontakt a vybereme spolu správný termín!

Co se dozvíte

Vysvětlíme si základní pojmy v Google Analytics (Universal Analytics), nastavování jednotlivých metrik i to, jak ze všech dat udělat přehledný report.

Co si ze školení odnesete?

  • Budete umět ověřit, zda máte Google Analytics správně nastaveny, abyste měli všechna data pod kontrolou.

  • Naučíte se, která data sledovat a jak je interpretovat.

  • Zjistíte, k čemu se vám hodí Google Tag Manager a Google Tag Assistant.

  • Budete vědět, jaké reporty lze v Google Data Studio definovat na míru dle vašich potřeb.

  • Ve svém GA účtu si vyzkoušíte nastavit vlastní metriky.

Pro koho je školení vhodné

Rozhodně nepropásněte toto školení, jestliže:

  • jste marketingový specialista nebo majitel firmy s B2B i B2C zaměřením,

  • chcete v online prostoru podpořit svůj byznys na maximum,

  • chcete mít nad přínosy marketingu maximální přehled,

  • rádi byste měli kompletní přehled o rozpočtech z různých kampaní na jednom místě,

  • jste začátečník nebo mírně pokročilý správce Google Analytics (stačí mít kód GA nasazený na webu a znát přihlašovací údaje).

Kdo vás bude školit

Michal Bureš.jpg

Michal Bureš

Analytik

Žádné pocity a dojmy. Odhalit slabá místa, navrhnout řešení a vše vyladit k dokonalosti lze pouze na základě tvrdých dat. Abyste ze svého marketingového rozpočtu vytěžili maximum, o to se postará Michal, ostřílený analytik a PPC specialista. Chcete taky růst o 130 % ročně jako někteří jeho klienti?

Máte zájem?

Školení trvá cca 4 hodiny a je vhodné max pro 10 lidí. Může se uskutečnit v našich brněnských kancelářích, nebo se rádi vypravíme přímo za vámi

Máte-li o školení zájem, zanechte nám prosím kontakt. Doladíme individuální nabídku dle vašich potřeb a přizpůsobíme školení na míru vaší firmě.

 

Ukázková kalkulace školení:

Školení se zúčastní 3 až 5 lidí z vaší firmy a proběhne u nás v In creative v Brně. Po školení trvajícím 3 hodiny vám budeme k dispozici také v rámci další konzultace na 30 minut.

Cena takového školení je pak 9 000 Kč + DPH.

Formulář

Co dalšího školíme?

Bez analýzy by to nešlo. Stejně tak bez dalších marketingových nástrojů. Ovládněte je všechny!

 
Líbí se návštěvníkům- 100.svg

Brand snadno a rychle a jak jej propsat do sociálních sítí

Na školení se naučíme, jak odlišt svou značku od konkurence a postavit ji tak, aby si vás lidé zapamatovali.

 
 
více
Líbí se návštěvníkům- 100.svg

Brand snadno a rychle a jak jej propsat do sociálních sítí

více
Vidíte jasná čísla100.svg

Jak strategicky přemýšlet nad reklamou

V rámci školení proniknete do světa PPC reklamy ze strategického nadhledu. Tedy tak, jak by měl nad PPC reklamou uvažovat majitel či manažer firmy.

 
více
Vidíte jasná čísla100.svg

Jak strategicky přemýšlet nad reklamou

více
3. linkedin.svg

Úspěšná komunikace na LinkedIn

 V našem kurzu se dozvíte, jak tuto síť může využít vaše firma, aby jí přinášela ovoce.

 
více
3. linkedin.svg

Úspěšná komunikace na LinkedIn

více
Máte přehled100.svg

Jak vyhodnocovat data z kampaní a správně v nich číst

Ukážeme si, jak data správně interpretovat z Google Analytics a jak s nimi pracovat, aby se váš byznys ubíral správným směrem.

 
více
Máte přehled100.svg

Jak vyhodnocovat data z kampaní a správně v nich číst

více
statistics (2).png

Využijte data o vaší konkurenci a zvyšte prodeje

Co vaši firmu brzdí v online prostoru? A jak se daří vaší konkurenci? Ukážeme vám nástroje a naučíme vás metody analýzy konkrutence, díky kterým budete o krok napřed.

více
statistics (2).png

Využijte data o vaší konkurenci a zvyšte prodeje

více
1.brand.svg

[Akademie] Brand není jen logo aneb Jak nastavit marketing, aby přinášel výsledky

Termín přednášky chystáme na podzim.

Stavte se za námi do Brna!

více
1.brand.svg

[Akademie] Brand není jen logo aneb Jak nastavit marketing, aby přinášel výsledky

více
statistics (2).png

Využijte data o vaší konkurenci a zvyšte prodeje

Co vaši firmu brzdí v online prostoru? A jak se daří vaší konkurenci? Ukážeme vám nástroje a naučíme vás metody analýzy konkrutence, díky kterým budete o krok napřed.

více
statistics (2).png

Využijte data o vaší konkurenci a zvyšte prodeje

více
2.krček.svg

Úvod do online marketingové strategie: začátečníci v online světě

Teoreticky i prakticky nahlédneme pod pokličku možností, jak nakopnout vás byznys!

více
2.krček.svg

Úvod do online marketingové strategie: začátečníci v online světě

více
5.contentI..svg

Facebook content a sociální sítě I. pro začátečníky

Dozvíte se, jak tvořit obsah na sociálních sítích, který vaši firmu prokazatelně podpoří.

více
5.contentI..svg

Facebook content a sociální sítě I. pro začátečníky

více
6.fbads.svg

Základy reklamy na Facebooku a Instagramu

Naučíme vás, jak ovládat základní nástroje pro správu reklam, pracovat s rozpočtem i analytikou.

 

více
6.fbads.svg

Základy reklamy na Facebooku a Instagramu

více
8.ppcI..svg

PPC reklama I.: základy Google Ads a Skliku

Dopodrobna projdeme reklamní systémy Google Ads a Sklik.

 

více
8.ppcI..svg

PPC reklama I.: základy Google Ads a Skliku

více

Naše kompetence