Vyhodnocování dat v Google Analytics pro začátečníky

Na školení se můžeme vypravit přímo k vám do firmy. Nebo máte cestu přes Brno?

Zanechte nám svůj kontakt a vybereme spolu správný termín!

Co se dozvíte

Vysvětlíme si základní pojmy v Google Analytics (Universal Analytics), nastavování jednotlivých metrik i to, jak ze všech dat udělat přehledný report.

Co si ze školení odnesete?

  • Budete umět ověřit, zda máte Google Analytics správně nastaveny, abyste měli všechna data pod kontrolou.

  • Naučíte se, která data sledovat a jak je interpretovat.

  • Zjistíte, k čemu se vám hodí Google Tag Manager a Google Tag Assistant.

  • Budete vědět, jaké reporty lze v Google Data Studio definovat na míru dle vašich potřeb.

  • Ve svém GA účtu si vyzkoušíte nastavit vlastní metriky.

Pro koho je školení vhodné

Rozhodně nepropásněte toto školení, jestliže:

  • jste marketingový specialista nebo majitel firmy s B2B i B2C zaměřením,

  • chcete v online prostoru podpořit svůj byznys na maximum,

  • chcete mít nad přínosy marketingu maximální přehled,

  • rádi byste měli kompletní přehled o rozpočtech z různých kampaní na jednom místě,

  • jste začátečník nebo mírně pokročilý správce Google Analytics (stačí mít kód GA nasazený na webu a znát přihlašovací údaje).

Kdo vás bude školit

Michal Bureš.jpg

Michal Bureš

Analytik

Žádné pocity a dojmy. Odhalit slabá místa, navrhnout řešení a vše vyladit k dokonalosti lze pouze na základě tvrdých dat. Abyste ze svého marketingového rozpočtu vytěžili maximum, o to se postará Michal, ostřílený analytik a PPC specialista. Chcete taky růst o 130 % ročně jako někteří jeho klienti?

Máte zájem?

Školení trvá cca 4 hodiny a je vhodné max pro 10 lidí. Může se uskutečnit v našich brněnských kancelářích, nebo se rádi vypravíme přímo za vámi

Máte-li o školení zájem, zanechte nám prosím kontakt. Doladíme individuální nabídku dle vašich potřeb a přizpůsobíme školení na míru vaší firmě.

Formulář

Co dalšího školíme?

Bez analýzy by to nešlo. Stejně tak bez dalších marketingových nástrojů. Ovládněte je všechny!

 
1.brand.svg

[Akademie] Brand není jen logo aneb Jak nastavit marketing, aby přinášel výsledky

Termín přednášky chystáme na podzim.

Stavte se za námi do Brna!

více
1.brand.svg

[Akademie] Brand není jen logo aneb Jak nastavit marketing, aby přinášel výsledky

více
2.krček.svg

Úvod do online marketingové strategie: začátečníci v online světě

Teoreticky i prakticky nahlédneme pod pokličku možností, jak nakopnout vás byznys!

více
2.krček.svg

Úvod do online marketingové strategie: začátečníci v online světě

více
4.pux.svg

Jak rozběhnout úspěšný e‑shop

Jak založit úspěšný e-shop a přimět zákazníky k nákupu? Vše vám povíme.

více
4.pux.svg

Jak rozběhnout úspěšný e‑shop

více
5.contentI..svg

Facebook content a sociální sítě I. pro začátečníky

Dozvíte se, jak tvořit obsah na sociálních sítích, který vaši firmu prokazatelně podpoří.

více
5.contentI..svg

Facebook content a sociální sítě I. pro začátečníky

více
6.fbads.svg

Základy reklamy na Facebooku a Instagramu

Naučíme vás, jak ovládat základní nástroje pro správu reklam, pracovat s rozpočtem i analytikou.

 

více
6.fbads.svg

Základy reklamy na Facebooku a Instagramu

více
8.ppcI..svg

PPC reklama I.: základy Google Ads a Skliku

Dopodrobna projdeme reklamní systémy Google Ads a Sklik.

 

více
8.ppcI..svg

PPC reklama I.: základy Google Ads a Skliku

více
9.ppcII.svg

PPC reklama II.: Google Ads a Sklik pro pokročilé

Na Google Ads a Sklik nahlédneme z širší perspektivy.

 
více
9.ppcII.svg

PPC reklama II.: Google Ads a Sklik pro pokročilé

více

Naše kompetence