Pořádáme Marketingovou akademii pro RHK – a vy na ní nesmíte chybět!

Čeká vás 7 informacemi nabitých přednášek. Seznámíte se s nástroji digitálního marketingu a jejich využitím v praxi. Ať je vás v onlinu vidět!



Pro Regionální hospodářskou komoru Brno pořádáme školení, které vás seznámí se všemi zákoutími digitálního marketingu. Nenechte si ho ujít a přihlaste se také! Dozvíte se, jak přistupovat k marketingové strategii a bez čeho se dnes na poli online marketingu neobejdete. Také pro vás máme připravené konkrétní příklady úspěšných kampaní z praxe, abyste viděli, že to opravdu funguje.

Přednášky budou rozděleny na dopolední a odpolední blok s delší pauzou na oběd, mezi jednotlivými přednáškami bude vždy coffee break. Vrtá vám něco hlavou a chcete poradit? Neváhejte naše přednášející oslovit a pobavit se s nimi o problémech, které aktuálně řešíte.

Na jaký program se můžete těšit?

Kristýna Mlynářová.jpg

Brand není jen logo

Kristýna Mlynářová, idea maker a vedoucí kreativního týmu

Brand není jen logo. Je to pocit, který vzniká při setkání z vaší značkou. Čím se liší úspěšné značky od těch neúspěšných? Jaké jsou nejčastější chyby v komunikaci značek? A co znamená, že klíčem ke správné komunikaci je poznání? O tom všem uslyšíte od Kristýny Mlynářové, naší idea makerky a vedoucí kreativního týmu.

ales-skoupy

Marketingová strategie v online prostoru

Aleš Skoupý, COO In creative

Jaké jsou fáze marketingové strategie od prvního kontaktu se značkou až po splnění cíle a jak do sebe jednotlivé nástroje zapadají, o tom pohovoří Aleš Skoupý, provozní ředitel In creative. Tato úvodní přednáška vám pomůže získat vhled do problematiky a lépe vstřebat a zasadit si do kontextu ostatní témata dne.

Team_040.jpg

Sociální sítě: dostaňte jejich výhody na svou stranu

Michal Šíma, vedoucí oddělení sociálních sítí

Jaké jsou aktuální trendy na jednotlivých sociálních sítích (Facebook, LinkedIn, Instagram), jak na nich s uživateli komunikovat, proč pořádat soutěže a jak tvořit atraktivní obsah. Je krátkodobá kampaň víc než kontinuální obsah? O tom se rozpovídá Michal Šíma, zkušený praktik, který zvládá správu sociálních sítí prodejce dámské módy i firmy zaměřené na vstřikování plastů. Chybět nebudou ani úspěšné příklady z praxe.

Sabina Šmehlíková.jpg

Co všechno dokáže Facebook reklama

Sabina Šmehlíková, vedoucí oddělení FB PPC

Facebooková reklama skýtá možnosti, o kterých se vám ani nesnilo! Sabina Šmehlíková, zkušená specialistka na facebookovou reklamu, vám odhalí, jak na sociálních sítích efektivně oslovit lidi, kteří na vašem webu klikli na tlačítko “To mě zajímá”, ale také jak najít úplně nové zákazníky. Řeč bude i o konkrétních formátech reklam, o možnostech jejich cílení a měření kampaní.

ivan-jasek

Obsah a SEO: co všechno (ne)umí blog?

Ivan Jašek, Chief Copywriter

Co je to SEO a jak funguje? A blog? Co výborně umí a jaké věci od něj naopak nemůžete čekat? Blog může podpořit váš byznys a na našem školení se dozvíte, jak na něj. Ivan Jašek, zkušený seniorní copywriter, vám poví mimo jiné o analýze klíčových slov, tvorbě strategie a publikačním plánu, ale také o technických náležitostech tvorby blogu a jeho pravidelném měření a optimalizaci. Buďte ve vyhledávačích konečně vidět!

Michal Bureš.jpg

PPC reklama v Google Ads a Skliku

Michal Bureš, vedoucí oddělení PPC a analytiky

Ať už s PPC reklamou začínáte od nuly, nebo vám již kampaně běží, Michal Bureš, ostřílený „pépécéčkař” a vedoucí týmu PPC specialistů, vám udělá jasno. Odhalí vám zásadní rozdíly mezi rozhraními Google Ads a Sklik, prozradí vám, jaké typy a formáty reklam existují a jak potenciál PPC naplno využít. Nebudou chybět konkrétní úspěšné příklady z praxe.

IMG_1263.JPG

Analytika: proč ji nepodceňovat

Dominika Čamajová, hlavní analytička

Dominika vám odkryje tajemství analytiky. Dozvíte se, proč je měření na webu zásadní, jaká data můžete v Google Analytics sbírat, jak je vyhodnocovat a co všechno z nich můžete zjistit. Ukáže také, jaké další analytické nástroje můžete pro získávání dat využívat. Po přednášce budete mít jasno, v čem tkví důležitost analytiky pro vaše rozhodování v byznysu.

Jak se účastnit?

Hlásit se můžete do pátku 18. září 2020 do 12:00. Těšíme se na vás.

Termín školení: 23. září 2020, 9:00 - 16:00
Místo školení:
RHK Brno, Výstaviště 3 (areál BVV), Brno
Cena: 590 Kč

Naše kompetence