Reklama na Facebooku 1: základy efektivních kampaní

16. 4. 2020, Brno

Přestávají vám stačit možnosti tlačítka „Propagovat příspěvek”? Anebo jen hledáte způsob, jak najít zákazníky tam, kde se lidé baví? Přijďte se naučit, jak reklamou na Facebooku dosahovat hmatatelných výsledků.

 

Co se dozvíte

Společně postavíme nezbytné základy, které potřebujete pro úspěšný start do výkonnostního marketingu na Facebooku. Školení bude rozděleno do dvou bloků.

Dopoledne vám povíme:

  • Jak funguje Business Manager a jak v něm správně nastavit profil firmy. 

  • Co vše potřebujete k rozběhnutí kampaní a jaké nástroje budete využívat k jejich správě.

  • Jak zajistit správné měření kampaní, abyste měli přehled nad jejich přínosy.

 

A po obědě v některé z přilehlých restaurací se vrhneme na: 

  • Různé formáty reklam podle účelu, za kterým je tvoříte.

  • Samotnou tvorbu reklamních kampaní včetně sponzorování příspěvků.

  • Vyhodnocení kampaní - podíváme se na to, co která čísla znamenají, a přihodíme pár tipů z praxe.

 

Na toto školení bude později navazovat druhý díl, ve kterém se pustíme hlouběji do odhalení tajů výkonnostního marketingu na Facebooku.

Pro koho je školení vhodné

Toto školení byste neměli propásnout, jestliže:

 

Nestagnuješ3.png
  • jste marketingový specialista nebo majitel firmy s B2B i B2C zaměřením, 

  • chcete využít sociální sítě pro maximální podporu vašeho businessu, 

  • hledáte možnosti, jak výdaje na marketing plánovat efektivně a s rozmyslem, 

  • nechcete sázet na tiskoviny a billboardy, jejichž účinnost nemůžete nijak změřit,

  • chcete smysluplně a systematicky zvýšit povědomí o značce, 

  • jste začátečník či mírně pokročilý tvůrce reklamních kampaní – bude stačit, pokud jste už nějaké příspěvky na Facebook vytvořili a máte základní zkušenost s reklamním účtem.

Co budete potřebovat?

  • vlastní notebook

  • osobní profil na Facebooku a přístup do něj

  • vlastní e-mail a heslo k němu

O všechno ostatní se postaráme my.

Kdo vás bude školit?

Sabina Šmehlíková.jpg

Sabina Šmehlíková

Sabina je jednou z našich nejzkušenějších specialistek na Social Media Ads. Je zodpovědná za výkonnostní i brandové kampaně našich klíčových klientů. Umí propojit přísně analytické myšlení s komplexním pohledem na business klienta. Její ruku vede snaha o efektivitu a dlouhodobý přínos marketingu.

Kristýna Mlynářová.jpg

Kristýna Mlynářová

Vedoucí kreativního týmu, guru našeho Instagramu

Kristýna svým záběrem překračuje hranice několika oborů. Je specialistkou na sociální sítě, Facebook Ads a chatboty. Jakožto idea maker vede kreativní tým při tvorbě kreativ pro klíčové klienty a také se v rámci tvorby strategií zajímá o dlouhodobou hodnotu zákazníka (CLV).

Přihlaste se

Nevyhovuje vám datum školení? I tak se nám ozvěte, navrhneme vám jinou alternativu.

Termín: 16. 4. 2020, 9:00 – 16:00

Místo: In creative, Křenová 69, Brno

Počet účastníků: max. 8 

Cena: 4 500 Kč bez DPH. Když s sebou vezmete kolegu, zaplatí jen 50 % ze základní ceny

Co je v ceně: prezentace v elektronické formě, certifikát o účasti, drobné občerstvení 

 


Naše kompetence