Marketingové školení na míru

Zasekli jste se v nějakém nástroji? Nebo se v něm teprve rozkoukáváte a potřebujete to celé posadit na správnou kolej? Nechte si od nás připravit školení online marketingu na míru. A budete nás mít jen pro sebe.

Co se dozvíte

Vše, co vás zajímá. Probereme mix disciplín, které vaší firmě nejvíce pomohou, anebo se naopak ponoříme hlouběji do některé z nich. Podle toho, jak jste pokročilí a co v rámci marketingu právě řešíte. Základní okruhy jsou zhruba tyto:

skoleni
  • Sociální sítě: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn
  • PPC kampaně: Google Ads, Sklik, Facebook

  • Obsah a SEO: kvalitní obsah, který ocení i vyhledávače

  • Copywriting: texty, které chytnou za srdce 

  • Podpora brandu: nástroje, strategie, identita, tonalita

  • Analytika: přínosy marketingu a jeho plánování

Pro koho je školení vhodné

Uděláme vám jasno, ať už jste ředitel firmy, nebo marketingový specialista. Naše školení na míru vám přijde vhod, pokud:

  • vedete firmu s B2B či B2C zaměřením, 

  • uvědomujete si, že offlinové trumfy jako billboardy či tiskoviny pomalu ztrácí na síle,

  • chcete se naučit ovládat moderní marketingové nástroje tak, aby maximálně podporovaly váš byznys,

  • přemýšlíte nad automatizací a efektivitou při vynakládání marketingových prostředků, 

  • láká vás zjednodušení komunikace s vašimi zákazníky,

  • chcete se dostat do pozice leadera v oboru,

  • jste začátečník či mírně pokročilý uživatel nástrojů online marketingu (obsah, sociální sítě, PPC kampaně).

Kdo vás bude školit

Michal Baturko Olbert.jpg

Michal Baturko Olbert

Vizionář, analytik a ředitel In creative

Za 14 let jeho marketingového působení mu rukama prošly stovky klientů. V současnosti Michal s klíčovými klienty řeší různé pohledy na jejich podnikání od interpretace dat přes tvorbu strategií až po finanční řízení. 

Kristýna Mlynářová.jpg

Kristýna Mlynářová

Vedoucí kreativního týmu, guru našeho Instagramu

Kristýna svým záběrem překračuje hranice několika oborů. Je specialistkou na sociální sítě, Facebook Ads a chatboty. Jakožto idea maker vede kreativní tým při tvorbě kreativ pro klíčové klienty a také se v rámci tvorby strategií zajímá o dlouhodobou hodnotu zákazníka (CLV).

Martin Klusoň.jpg

Martin Klusoň

Copywriter a koordinátor obsahu

Náš ústřední obsahový stratég. Zodpovídá za to, že obsah našich klientů plní stanovené cíle, dohlíží na kvalitu textů a pomáhá s tvorbou brandů. U klíčových klientů se mu daří dosahovat meziročního nárůstu organické návštěvnosti v průměru o 120 %. 

Michal Šíma.jpg

Michal Šíma

Vedoucí oddělení sociálních sítí

Zkušený praktik, který zvládne správu sociálních sítí prodejce dámské módy i Facebook firmy na vstřikování plastů. Náš firemní Twitter se pod jeho vedením pravidelně umisťuje na čelních pozicích v pomyslné soutěži serveru ZoomSphere o měsíční počty interakcí.

 

 
Michal Bureš.jpg

Michal Bureš

Teamleader oddělení PPC a analytiky

Zkušený specialista na PPC reklamu. Majk zodpovídá za výsledky PPC kampaní u našich nejvýznamějších klientů. Hraje například zásadní roli v rámci péče o klienta, u kterého dosahujeme meziročního růstu obratu o 130 %. Máte PPC dotaz? Majk je člověk, se kterým ho chcete probrat.

Proč jít na náš workshop

Ostřílení specialisté

O své know-how se s vámi podělí profesionálové s bohatými zkušenostmi z oblasti online marketingu.

Reálné situace i čísla

Každou disciplínu si vyzkoušíte na vlastní kůži. Na reálných stránkách, profilech, kampaních i textech.

Odpovíme na vše

Máte šanci zeptat se na detaily z daného oboru, ale i na online věci, na které odpověď marně hledáte.

Materiály na doma

Vybavíme vás chytrou složkou, abyste se mohli k těm nejdůležitějším informacím pravidelně vracet.

Ozvěte se

Napište nám a dohodneme vše potřebné. Obsah školení, termín i cenu.

Místo všech školení: In creative, Křenová 69, Brno
Počet účastníků: max. 8
Cena: dle obsahu kurzu
Co je v ceně: prezentace v elektronické formě, certifikát o účasti, drobné občerstvení
 


Naše kompetence