Základy reklamy na Facebooku a Instagramu

Termín školení:

již proběhlo

 

 

Co se dozvíte

Naučíte se ovládat základní nástroje pro správu reklam, pracovat s rozpočtem i analytikou. Tak, aby váš byznys jen vzkvétal.

Co si ze školení odnesete?

  • Budete vědět, k čemu slouží Business Manager, Business Suite a Správce kampaní.

  • Budete umět nastavit účet pro reklamu, pixel i cílové skupiny pro akvizici a remarketing.

  • Zvládnete nastavit rozpočet a komplexně o něm přemýšlet.

  • Naučíte se vyhodnocovat data z reklam.

  • Pracovní sešit s poznámkami, ke kterým se budete v budoucnu vracet.

  • Vše si vyzkoušíte na místě pomocí praktických cvičení.

Pro koho je školení vhodné

Rozhodně nepropásněte toto školení, jestliže:

  • nechcete, aby vám konkurence přebírala potenciální zákazníky,

  • jste (věčný) začátečník a chcete se reklamu na internetu naučit nastavovat konečně efektivně,

  • chcete vědět, jak oslovit stávající zákazníky, aby u vás znovu nakoupili,

  • nevíte, jak si stanovit rozpočet a jak cílit na zákazníky.

Kdo vás bude školit

Jana Skalkova 1.png

Jana Skalková

Social Media Girl & tvůrkyně reklam na sociálních sítích

Jana pomáhá firmám s nastavováním online strategií a reklam pro e-shopy, služby, konference a veletrhy. Když v roce 2014 začínala s online marketingem, byl její náplní především obsahový marketing. Záhy ale pochopila důležitost reklamy na internetu, které se nyní věnuje naplno. Její vysněnou misí je správa reklam pro NASA/ESA.

Přihlaste se

Nevyhovuje vám datum školení? I tak se nám ozvěte, navrhneme vám jinou alternativu.

Termín: 19. 5. 2022

Jak dlouho bude školení trvat: 9:00 – 13:30 hod

Místo konání: kanceláře In creative, Bratislavská 22, Brno

Počet účastníků: max. 10

Cena: 3.200 Kč + DPH, sleva 15 % pro klienty a členy RHK

Co je v ceně: prezentace, podklady ze školení, certifikát o dosažených znalostech, skvělý catering

Co si vzít s sebou: notebook

Formulář


Další kurzy v Akademii

Bez reklamy na sociálních sítích by to nešlo. Ale ani bez dalších marketingových kanálů – zjistěte, jak z nich vytěžit maximum.

1.brand.svg

Brand není jen logo aneb Jak nastavit marketing, aby přinášel výsledky

Termín přednášky:

již proběhlo

 
více
1.brand.svg

Brand není jen logo aneb Jak nastavit marketing, aby přinášel výsledky

více
2.krček.svg

Úvod do online marketingové strategie: začátečníci v online světě

Termín školení:

již proběhlo

více
2.krček.svg

Úvod do online marketingové strategie: začátečníci v online světě

více
4.pux.svg

Jak rozběhnout úspěšný e‑shop

Termíny školení:

již proběhlo

 
 
více
4.pux.svg

Jak rozběhnout úspěšný e‑shop

více
5.contentI..svg

Facebook content a sociální sítě I. pro začátečníky

Termín školení:

již proběhlo

více
5.contentI..svg

Facebook content a sociální sítě I. pro začátečníky

více
8.ppcI..svg

PPC reklama I.: základy Google Ads a Skliku

Termíny školení:

již proběhlo

 
více
8.ppcI..svg

PPC reklama I.: základy Google Ads a Skliku

více
9.ppcII.svg

PPC reklama II.: Google Ads a Sklik pro pokročilé

Termíny školení:

již proběhlo

 
 
více
9.ppcII.svg

PPC reklama II.: Google Ads a Sklik pro pokročilé

více
10.analytika.svg

Vyhodnocování dat v Google Analytics pro začátečníky

Termín školení:

již proběhlo

 
více
10.analytika.svg

Vyhodnocování dat v Google Analytics pro začátečníky

více
Budete vidět100.svg

Posuňte svůj web na přední příčky vyhledávačů aneb jak začít se SEO

Termíny školení:

již proběhlo

 
 
více
Budete vidět100.svg

Posuňte svůj web na přední příčky vyhledávačů aneb jak začít se SEO

více

Naše kompetence