již proběhlo
Dopodrobna projdeme reklamní systémy Google Ads a Sklik, ve kterých se naučíte kampaně nastavovat, optimalizovat i vyhodnocovat.
Co si ze školení odnesete?
Budete vědět, jaké typy a formáty reklam můžete v Google Ads a Skliku spustit.
Zjistíte, jakých fatálních chyb se v nastavení kampaní vyvarovat.
Naučíte se specifika jednotlivých klíčových slov a jejich analýzu.
Zvládnete optimalizovat kampaně a vyhodnocovat jejich úspěšnost.
Řekneme vám, bez jakých nástrojů a metrik se neobejdete.
Zjistíte, jak vytvořit automatická pravidla a skripty, které vám ušetří čas.
Vše si vyzkoušíte na praktických cvičeních.
Rozhodně nepropásněte toto školení, jestliže:
jste marketingový specialista nebo majitel firmy s B2B i B2C zaměřením,
chcete podpořit svůj web nebo e-shop v online prostoru na maximum,
hledáte možnosti, jak výdaje na marketing plánovat efektivně,
chcete využívat nástroje online marketingu, které umí měřit výsledky kampaní,
jste začátečník či mírně pokročilý tvůrce PPC reklam.
Team Leader oddělení PPC
Jak vylepšit i to, co šlape fakt dobře? Na to je tady Víťa. Zodpovídá za kampaně našich nejvýznamnějších klientů a se svým týmem dokáže divy. Neunikne mu žádná novinka, vše okamžitě implementuje do svých řešení a klientům se to okamžitě vyplácí. Máte PPC dotaz? Tak to jste u něj správně.
Nevyhovuje vám datum školení? I tak se nám ozvěte, navrhneme vám jinou alternativu.
Termín: 26. 5. 2022
Jak dlouho bude školení trvat: 9:00 – 12:00 hod
Místo konání: kanceláře In creative, Bratislavská 22, Brno
Počet účastníků: max. 10
Cena: 2.950 Kč + DPH, sleva 15 % pro klienty a členy RHK
Co je v ceně: prezentace, podklady ze školení, certifikát o dosažených znalostech, 30 minut konzultace do 14 dnů po školení, skvělý catering
Co si vzít s sebou: notebook
S výkonem uvidíte výsledky hned. Nezapomeňte ale ani na další oblasti online marketingu a budujte i brand.
již proběhlo
Termín školení:
již proběhlo
vícejiž proběhlo
již proběhlo
vícejiž proběhlo
již proběhlo
již proběhlo
již proběhlo