Zasáhněte vaši cílovou skupinu na milimetr přesně a mějte dokonalý přehled o každé koruně. Na základní PPC kampaně nepotřebujete externího dodavatele. Začněte své reklamy plánovat s přehledem.
Důkladně probereme reklamní systémy Google Ads a Sklik. Naučíte se kampaně nastavit, optimalizovat i vyhodnocovat. Konkrétně zjistíte:
jak reklamní kampaň vytvořit a optimalizovat,
kterým fatálním chybám v nastavení byste se měli vyhnout,
jak úspěšnost kampaní vyhodnotit – jaké nástroje budete potřebovat a jaké metriky je třeba sledovat,
jak vytvořit automatická pravidla a scripty, které vám ušetří čas.
Toto školení byste si neměli nechat ujít, jestliže:
chcete, aby váš web nebo e-shop podpořil váš byznys na maximum,
hledáte možnosti, jak výdaje na marketing plánovat efektivně,
nechcete sázet na tiskoviny a billboardy, jejichž účinnost nemůžete změřit,
jste začátečník či mírně pokročilý tvůrce reklamních kampaní – bude stačit, že znáte přístupové údaje ke svým účtům v Google Ads a Skliku.
Teamleader oddělení PPC a analytiky
Zkušený specialista na PPC reklamu. Majk zodpovídá za výsledky PPC kampaní u našich nejvýznamějších klientů. Hraje například zásadní roli v rámci péče o klienta, u kterého dosahujeme meziročního růstu obratu o 130 %. Máte PPC dotaz? Majk je člověk, se kterým ho chcete probrat.
Nevyhovuje vám datum školení? I tak se nám ozvěte, navrhneme vám jinou alternativu.
Termín: 17. 10. 2019, 9:00 – 12:00
Místo: In creative, Křenová 69, Brno
Počet účastníků: max. 8
Cena: 2 390 Kč bez DPH, pro členy RHK sleva 20 %. Když s sebou vezmete kolegu, zaplatí jen 50 % ze základní ceny
Co je v ceně: prezentace v elektronické formě, certifikát o účasti, drobné občerstvení
PPC reklama je jen část celého příběhu. V naší Akademii pro firmy najdete další 3 školení, díky kterým úroveň vašeho marketingu posunete o level výš. Přijďte si udělat jasno.
7. 11. 2019, Brno (již proběhlo)
Pochopíte, jak spolu obsah a SEO souvisí. Naučíte se kvalitní a fungující obsah sami tvořit.
10. 10. 2019, Brno (již proběhlo)
Toto školení je už za námi. Zmeškali jste ho a chcete, abychom jej pro vás uspořádali zase? Ozvěte se!
14. 11. 2019, Brno (již proběhlo)
Mějte přehled nad přínosy svého marketingu a plánujte jej s rozmyslem. Naučíte se pracovat s Google Analytics a nastavovat rozpočty strategicky.