Marketing nejde dělat nahodile a od boku. Naučte se pracovat s daty v Google Analytics a plánujte rozpočty podle toho, co vám který marketingový nástroj přinese.
Začneme u Google Analytics a přesuneme se k plánování celého marketingu. Od výběru nástrojů a tvorby rozpočtů až po vyhodnocování a reporting. Konkrétně zjistíte:
jak nastavit Google Analytics, abyste všechna data zachytili správně,
která data sledovat a jak je interpretovat,
jak vytvořit oficiální report,
do kterých marketingových kanálů investovat,
jak sestavit budget marketingu na celý rok.
Toto školení byste si neměli nechat ujít, jestliže:
jste marketingový specialista nebo majitel firmy s B2B i B2C zaměřením,
chcete v online prostoru podpořit svůj byznys na maximum,
chcete mít nad přínosy marketingu maximální přehled,
rádi byste začali plánovat marketing strategicky,
láká vás automatizace a efektivita při vynakládání marketingových prostředků,
jste začátečník či mírně pokročilý správce Google Analytics – postačí, že máte GA nasazená na webu a znáte přihlašovací údaje.
Vizionář, analytik a ředitel In creative
Za 14 let jeho marketingového působení mu rukama prošly stovky klientů. V současnosti Michal s klíčovými klienty řeší různé pohledy na jejich podnikání od interpretace dat přes tvorbu strategií až po finanční řízení.
Nevyhovuje vám datum školení? I tak se nám ozvěte, navrhneme vám jinou alternativu.
Termín: 14. 11. 2019, 9:00 – 12:00
Místo: In creative, Křenová 69, Brno
Počet účastníků: max. 8
Cena: 2 390 Kč bez DPH, pro členy RHK sleva 20 %. Když s sebou vezmete kolegu, zaplatí jen 50 % ze základní ceny
Co je v ceně: prezentace v elektronické formě, certifikát o účasti, drobné občerstvení
Poučenou analýzou celý marketing začíná a končí. Jeho fungování však ovlivňuje řada nástrojů. V naší Akademii pro firmy najdete další školení, která vám v tom udělají jasno. Přečtěte si o nich více.
10. 10. 2019, Brno (již proběhlo)
Toto školení je už za námi. Zmeškali jste ho a chcete, abychom jej pro vás uspořádali zase? Ozvěte se!
7. 11. 2019, Brno (již proběhlo)
Pochopíte, jak spolu obsah a SEO souvisí. Naučíte se kvalitní a fungující obsah sami tvořit.
17. 10. 2019, Brno (již proběhlo)
Toto školení je už za námi. Zmeškali jste ho a chcete, abychom jej pro vás uspořádali zase? Ozvěte se!