Marketingová analytika: od Google Analytics po plánování rozpočtů

14. 11. 2019, Brno

Marketing nejde dělat nahodile a od boku. Naučte se pracovat s daty v Google Analytics a plánujte rozpočty podle toho, co vám který marketingový nástroj přinese. 

 

Co se dozvíte

Začneme u Google Analytics a přesuneme se k plánování celého marketingu. Od výběru nástrojů a tvorby rozpočtů až po vyhodnocování a reporting. Konkrétně zjistíte:

  • jak nastavit Google Analytics, abyste všechna data zachytili správně,

  • která data sledovat a jak je interpretovat​,

  • jak vytvořit oficiální report,

  • do kterých marketingových kanálů investovat​,

  • jak sestavit budget marketingu na celý rok.

Pro koho je školení vhodné

Toto školení byste si neměli nechat ujít, jestliže:

 

Co si o tom myslíš3.png
  • jste marketingový specialista nebo majitel firmy s B2B i B2C zaměřením, 

  • chcete v online prostoru podpořit svůj byznys na maximum,

  • chcete mít nad přínosy marketingu maximální přehled, 

  • rádi byste začali plánovat marketing strategicky,

  • láká vás automatizace a efektivita při vynakládání marketingových prostředků,

  • jste začátečník či mírně pokročilý správce Google Analytics – postačí, že máte GA nasazená na webu a znáte přihlašovací údaje.

Kdo vás bude školit?

Michal Baturko Olbert.jpg

Michal Baturko Olbert

Vizionář, analytik a ředitel In creative

Za 14 let jeho marketingového působení mu rukama prošly stovky klientů. V současnosti Michal s klíčovými klienty řeší různé pohledy na jejich podnikání od interpretace dat přes tvorbu strategií až po finanční řízení. 

Přihlaste se

Nevyhovuje vám datum školení? I tak se nám ozvěte, navrhneme vám jinou alternativu.

Termín: 14. 11. 2019, 9:00 – 12:00

Místo: In creative, Křenová 69, Brno

Počet účastníků: max. 8

Cena: 2 390 Kč bez DPH, pro členy RHK sleva 20 %. Když s sebou vezmete kolegu, zaplatí jen 50 % ze základní ceny

Co je v ceně: prezentace v elektronické formě, certifikát o účasti, drobné občerstvení

 

Naše další školení

Poučenou analýzou celý marketing začíná a končí. Jeho fungování však ovlivňuje řada nástrojů. V naší Akademii pro firmy najdete další školení, která vám v tom udělají jasno. Přečtěte si o nich více.

najít zaměstnance100.svg

Sociální sítě: spravujte je s přehledem profesionála

10. 10. 2019, Brno
Přestaňte své sociální sítě plnit nahodilým obsahem. Naučte se o ně starat systematicky a s výsledky.

více
najít zaměstnance100.svg

Sociální sítě: spravujte je s přehledem profesionála

více
Jde váš web najít-100.svg

Obsah a SEO: proč je vždy řešit zároveň?

7. 11. 2019, Brno
Pochopíte, jak spolu obsah a SEO souvisí. Naučíte se kvalitní a fungující obsah sami tvořit.

více
Jde váš web najít-100.svg

Obsah a SEO: proč je vždy řešit zároveň?

více
Máte přehled100.svg

PPC reklama 1: základní kampaně v Google Ads a Skliku

17. 10. 2019, Brno
Naučte se plánovat základní kampaně. Ukážeme vám, jak používat nástroj, který je přesný, efektivní a průkazný.

více
Máte přehled100.svg

PPC reklama 1: základní kampaně v Google Ads a Skliku

více

Naše kompetence