již proběhlo
Vysvětlíme si základní pojmy v Google Analytics (Universal Analytics), nastavování jednotlivých metrik i to, jak ze všech dat udělat přehledný report.
Co si ze školení odnesete?
Budete umět ověřit, zda máte Google Analytics správně nastaveny, abyste měli všechna data pod kontrolou.
Naučíte se, která data sledovat a jak je interpretovat.
Zjistíte, k čemu se vám hodí Google Tag Manager a Google Tag Assistant.
Budete vědět, jaké reporty lze v Google Data Studio definovat na míru dle vašich potřeb.
Ve svém GA účtu si vyzkoušíte nastavit vlastní metriky.
Rozhodně nepropásněte toto školení, jestliže:
jste marketingový specialista nebo majitel firmy s B2B i B2C zaměřením,
chcete v online prostoru podpořit svůj byznys na maximum,
chcete mít nad přínosy marketingu maximální přehled,
rádi byste měli kompletní přehled o rozpočtech z různých kampaní na jednom místě,
jste začátečník nebo mírně pokročilý správce Google Analytics (stačí mít kód GA nasazený na webu a znát přihlašovací údaje).
Analytik
Žádné pocity a dojmy. Odhalit slabá místa, navrhnout řešení a vše vyladit k dokonalosti lze pouze na základě tvrdých dat. Abyste ze svého marketingového rozpočtu vytěžili maximum, o to se postará Michal, ostřílený analytik a PPC specialista. Chcete taky růst o 130 % ročně jako někteří jeho klienti?
Nevyhovuje vám datum školení? I tak se nám ozvěte, navrhneme vám jinou alternativu.
Termín: 25. 5. 2022
Jak dlouho bude školení trvat: 9:00 – 13:00 hod
Místo konání: kanceláře In creative, Bratislavská 22, Brno
Počet účastníků: max. 10
Cena: 3.200 Kč + DPH, sleva 15 % pro klienty a členy RHK
Co je v ceně: prezentace, podklady ze školení, certifikát o dosažených znalostech, 30 minut konzultace do 14 dnů po školení, skvělý catering
Co si vzít s sebou: notebook
Bez analýzy by to nešlo. Stejně tak bez dalších marketingových nástrojů. Ovládněte je všechny!
již proběhlo
Termín školení:
již proběhlo
vícejiž proběhlo
již proběhlo
vícejiž proběhlo
již proběhlo
již proběhlo