Vyhodnocování dat v Google Analytics pro začátečníky

Termín školení:

již proběhlo

 

Co se dozvíte

Vysvětlíme si základní pojmy v Google Analytics (Universal Analytics), nastavování jednotlivých metrik i to, jak ze všech dat udělat přehledný report.

Co si ze školení odnesete?

  • Budete umět ověřit, zda máte Google Analytics správně nastaveny, abyste měli všechna data pod kontrolou.

  • Naučíte se, která data sledovat a jak je interpretovat.

  • Zjistíte, k čemu se vám hodí Google Tag Manager a Google Tag Assistant.

  • Budete vědět, jaké reporty lze v Google Data Studio definovat na míru dle vašich potřeb.

  • Ve svém GA účtu si vyzkoušíte nastavit vlastní metriky.

Pro koho je školení vhodné

Rozhodně nepropásněte toto školení, jestliže:

  • jste marketingový specialista nebo majitel firmy s B2B i B2C zaměřením,

  • chcete v online prostoru podpořit svůj byznys na maximum,

  • chcete mít nad přínosy marketingu maximální přehled,

  • rádi byste měli kompletní přehled o rozpočtech z různých kampaní na jednom místě,

  • jste začátečník nebo mírně pokročilý správce Google Analytics (stačí mít kód GA nasazený na webu a znát přihlašovací údaje).

Kdo vás bude školit

Michal Bureš.jpg

Michal Bureš

Analytik

Žádné pocity a dojmy. Odhalit slabá místa, navrhnout řešení a vše vyladit k dokonalosti lze pouze na základě tvrdých dat. Abyste ze svého marketingového rozpočtu vytěžili maximum, o to se postará Michal, ostřílený analytik a PPC specialista. Chcete taky růst o 130 % ročně jako někteří jeho klienti?

Přihlaste se

Nevyhovuje vám datum školení? I tak se nám ozvěte, navrhneme vám jinou alternativu.

Termín: 25. 5. 2022

Jak dlouho bude školení trvat: 9:00 – 13:00 hod

Místo konání: kanceláře In creative, Bratislavská 22, Brno

Počet účastníků: max. 10

Cena: 3.200 Kč + DPH, sleva 15 % pro klienty a členy RHK

Co je v ceně: prezentace, podklady ze školení, certifikát o dosažených znalostech, 30 minut konzultace do 14 dnů po školení, skvělý catering

Co si vzít s sebou: notebook

Formulář


Další kurzy v Akademii

Bez analýzy by to nešlo. Stejně tak bez dalších marketingových nástrojů. Ovládněte je všechny!

 
1.brand.svg

Brand není jen logo aneb Jak nastavit marketing, aby přinášel výsledky

Termín přednášky:

již proběhlo

 
více
1.brand.svg

Brand není jen logo aneb Jak nastavit marketing, aby přinášel výsledky

více
2.krček.svg

Úvod do online marketingové strategie: začátečníci v online světě

Termín školení:

již proběhlo

více
2.krček.svg

Úvod do online marketingové strategie: začátečníci v online světě

více
4.pux.svg

Jak rozběhnout úspěšný e‑shop

Termíny školení:

již proběhlo

 
 
více
4.pux.svg

Jak rozběhnout úspěšný e‑shop

více
5.contentI..svg

Facebook content a sociální sítě I. pro začátečníky

Termín školení:

již proběhlo

více
5.contentI..svg

Facebook content a sociální sítě I. pro začátečníky

více
6.fbads.svg

Základy reklamy na Facebooku a Instagramu

Termín školení:

již proběhlo

 
více
6.fbads.svg

Základy reklamy na Facebooku a Instagramu

více
8.ppcI..svg

PPC reklama I.: základy Google Ads a Skliku

Termíny školení:

již proběhlo

 
více
8.ppcI..svg

PPC reklama I.: základy Google Ads a Skliku

více
9.ppcII.svg

PPC reklama II.: Google Ads a Sklik pro pokročilé

Termíny školení:

již proběhlo

 
 
více
9.ppcII.svg

PPC reklama II.: Google Ads a Sklik pro pokročilé

více

Naše kompetence