PPC reklama II.: Google Ads a Sklik pro pokročilé

Termíny školení:

Chystáme...

 

Co se dozvíte

Na Google Ads a Sklik nahlédneme z širší perspektivy. Řekneme si, jak ještě lépe pracovat s feedy, rozpočtem, i jak si můžete raketově urychlit svou práci.

Co si ze školení odnesete?

  • Tipy a vychytávky, jak lépe optimalizovat kampaně.

  • Naučíte se pracovat s publiky ve vyhledávací síti.

  • Zvládnete efektivně rozdělovat a alokovat rozpočty.

  • Pro měření výsledků dokážete použít data z Google Analytics.

  • Budete vědět, jak sledovat pozici konkurence v Google Ads.

  • Vše si vyzkoušíte na praktických cvičeních.

Pro koho je školení vhodné

Rozhodně nepropásněte toto školení, jestliže:

  • jste marketingový specialista nebo majitel firmy s B2B i B2C zaměřením,

  • chcete optimalizovat své kampaně k lepším výsledkům,

  • víte, že můžete potenciál reklamních systémů využít mnohem víc, ale nevíte, jak na to,

  • chcete zjistit, jak nad PPC reklamou přemýšlet v širším kontextu.

Kdo vás bude školit

Vincek.jpg

Vít Mačuda

Team Leader oddělení PPC

Jak vylepšit i to, co šlape fakt dobře? Na to je tady Víťa. Zodpovídá za kampaně našich nejvýznamnějších klientů a se svým týmem dokáže divy. Neunikne mu žádná novinka, vše okamžitě implementuje do svých řešení a klientům se to okamžitě vyplácí. Máte PPC dotaz? Tak to jste u něj správně.

Přihlaste se

Nevyhovuje vám datum školení? I tak se nám ozvěte, navrhneme vám jinou alternativu.

Termín: již proběhlo

Jak dlouho bude školení trvat: 9:00 – 12:00 hod

Místo konání: kanceláře In creative, Bratislavská 22, Brno

Počet účastníků: max. 10

Cena: 2.950 Kč + DPH, sleva 15 % pro klienty a členy RHK

Co je v ceně: prezentace, podklady ze školení, certifikát o dosažených znalostech, 30 minut konzultace do 14 dnů po školení, skvělý catering

Co si vzít s sebou: notebook

Formulář


Další kurzy v Akademii

PPC reklamy nejsou vše. Co dalšího se vám při online prezentaci může hodit? Máme pár tipů!

1.brand.svg

Brand není jen logo aneb Jak nastavit marketing, aby přinášel výsledky

Termín přednášky:

již proběhlo

 
více
1.brand.svg

Brand není jen logo aneb Jak nastavit marketing, aby přinášel výsledky

více
2.krček.svg

Úvod do online marketingové strategie: začátečníci v online světě

Termín školení:

již proběhlo

více
2.krček.svg

Úvod do online marketingové strategie: začátečníci v online světě

více
4.pux.svg

Jak rozběhnout úspěšný e‑shop

Termíny školení:

již proběhlo

 
 
více
4.pux.svg

Jak rozběhnout úspěšný e‑shop

více
5.contentI..svg

Facebook content a sociální sítě I. pro začátečníky

Termín školení:

již proběhlo

více
5.contentI..svg

Facebook content a sociální sítě I. pro začátečníky

více
6.fbads.svg

Základy reklamy na Facebooku a Instagramu

Termín školení:

již proběhlo

 
více
6.fbads.svg

Základy reklamy na Facebooku a Instagramu

více
8.ppcI..svg

PPC reklama I.: základy Google Ads a Skliku

Termíny školení:

již proběhlo

 
více
8.ppcI..svg

PPC reklama I.: základy Google Ads a Skliku

více
10.analytika.svg

Vyhodnocování dat v Google Analytics pro začátečníky

Termín školení:

již proběhlo

 
více
10.analytika.svg

Vyhodnocování dat v Google Analytics pro začátečníky

více
Budete vidět100.svg

Posuňte svůj web na přední příčky vyhledávačů aneb jak začít se SEO

Termíny školení:

již proběhlo

 
 
více
Budete vidět100.svg

Posuňte svůj web na přední příčky vyhledávačů aneb jak začít se SEO

více

Naše kompetence