Chystáme...
Na Google Ads a Sklik nahlédneme z širší perspektivy. Řekneme si, jak ještě lépe pracovat s feedy, rozpočtem, i jak si můžete raketově urychlit svou práci.
Co si ze školení odnesete?
Tipy a vychytávky, jak lépe optimalizovat kampaně.
Naučíte se pracovat s publiky ve vyhledávací síti.
Zvládnete efektivně rozdělovat a alokovat rozpočty.
Pro měření výsledků dokážete použít data z Google Analytics.
Budete vědět, jak sledovat pozici konkurence v Google Ads.
Vše si vyzkoušíte na praktických cvičeních.
Rozhodně nepropásněte toto školení, jestliže:
jste marketingový specialista nebo majitel firmy s B2B i B2C zaměřením,
chcete optimalizovat své kampaně k lepším výsledkům,
víte, že můžete potenciál reklamních systémů využít mnohem víc, ale nevíte, jak na to,
chcete zjistit, jak nad PPC reklamou přemýšlet v širším kontextu.
Team Leader oddělení PPC
Jak vylepšit i to, co šlape fakt dobře? Na to je tady Víťa. Zodpovídá za kampaně našich nejvýznamnějších klientů a se svým týmem dokáže divy. Neunikne mu žádná novinka, vše okamžitě implementuje do svých řešení a klientům se to okamžitě vyplácí. Máte PPC dotaz? Tak to jste u něj správně.
Nevyhovuje vám datum školení? I tak se nám ozvěte, navrhneme vám jinou alternativu.
Termín: již proběhlo
Jak dlouho bude školení trvat: 9:00 – 12:00 hod
Místo konání: kanceláře In creative, Bratislavská 22, Brno
Počet účastníků: max. 10
Cena: 2.950 Kč + DPH, sleva 15 % pro klienty a členy RHK
Co je v ceně: prezentace, podklady ze školení, certifikát o dosažených znalostech, 30 minut konzultace do 14 dnů po školení, skvělý catering
Co si vzít s sebou: notebook
PPC reklamy nejsou vše. Co dalšího se vám při online prezentaci může hodit? Máme pár tipů!
již proběhlo
Termín školení:
již proběhlo
vícejiž proběhlo
již proběhlo
vícejiž proběhlo
již proběhlo
již proběhlo
již proběhlo