Seniorní webový analytik, který rozumí číslům i lidem

 

 

Miluješ logiku, čísla a systém. Zároveň ale dobře víš, že lidi se často chovají naprosto nelogicky. A podle toho interpretuješ data. Sedí to? Pak hledáme přesně tebe.

Jsme In creative

A děláme online marketing. Od toho výkonnostního přes sociální sítě až po obsah webů. U každého klienta tudíž jdeme pořádně do hloubky, abychom pro něj z rozlehlých planin internetu vytáhli maximum. Kombinujeme, propojujeme, ladíme.

Jsme certifikovaným partnerem Google, máme stabilní klienty, poladěné produktové portfolio i procesy. Práce nás baví, proto (nebo spíš protože?) se v ní neustále zlepšujeme a vzděláváme.


Co bys měl/a umět?

  • Jsi jako doma v nástrojích Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio nebo Google Search Console a nejsou ti cizí ani GA4. Vždycky ale za čísly, procenty a grafy vidíš chování lidí z masa a kostí. Zkrátka chápeš věci v širších souvislostech.

  • Máš v malíčku úvodní nastavení měření i audity nastavení měření k datové vrstvě, umíš navrhnout její strukturu a finálně ji předat k implementaci developerovi.

  • Proto se taky vyznáš v atribučních modelech, problematice asistovaných konverzí a víš, jak si jednotlivé zdroje návštěvnosti (organic, e-mailing nebo sociální sítě) mohou vzájemně pomoci

  • Adjektivum „efektivní“ patří mezi tvých 10 nejpoužívanějších slov.

  • Dokážeš vyhmátnout podstatu problému a srozumitelně předat návrh na řešení klientům i kolegům. Svůj názor umíš vysvětlit, vyargumentovat a obhájit

  • Zvládneš interpretovat měřená data a srozumitelně vypíchnout to nejdůležitější, aby to pochopil i nezkušený klient.


Čím nás potěšíš?

  • Pokud máš navíc zkušenosti s nástroji, které používají ostatní disciplíny online marketingu (Smartlook, HotJar, Business Manager, Screaming Frog, Collabim, Google Ads, Sklik...), budeme jedině rádi – čím větší rozhled, tím líp.

  • Orientuješ se v základech programování? Výborně! Máš další bonusové plus. 

  • Umíš pracovat s raw daty a specifikovat klientovi, jaká transakční data od něj potřebuješ.

  • Zvládneš i audit webu pomocí Smartlooku.

  • Nedělá ti problémy předávat know-how, případně máš zkušenosti se školením – pořádáme totiž vzdělávací kurzy pro klienty.

  • Neboj, pokud těmito schopnostmi neoplýváš, ale zaujala tě náplň práce (mrkni níže), i tak se ozvi. Vše tě naučíme.

 

Co budeš dělat?

  • Spravovat Google Analytics a posléze GA4 (nastavovat cíle, události, filtry apod.).

  • Vkládat měřicí a analytické kódy do webu, nastavovat události o chování uživatelů a informací o transakcích do Google Analytics, to vše přes Google Tag Manager.

  • Průběžně kontrolovat nastavení a vyhodnocovat jednotlivé klientské účty.

  • Tvořit automatizované reporty a dashboardy pro klienty a specialisty v GDS (Google Data Studio).

  • Zpracovávat UX analýzy.

  • Provádět interpretaci dat a další datové analýzy.

  • Spolupracovat s dalšími odděleními (projektové řízení, PPC, FB, copy oddělení...).

  • Případně spolupracovat s IT/web developerem klienta v souvislosti s datovou vrstvou

  • Podílet se na rozvoji oddělení analytiky – zavádět nové vychytávky a automatizace.
     

Co za to od nás dostaneš?

  • Čtyřdenní pracovní týden. Máš hotovo? Pak tvůj víkend může začínat už ve čtvrtek odpoledne!

  • Ohodnocenízkušenost a úsilí umíme ocenit. Dostaneš taky firemní notebook (můžeš si vybrat Maca či Windows) a telefon.

  • Moderní kancelář v centru Brna.

  • Příležitost pracovat na sobě jako profík i jako člověk. K dispozici ti bude bohatá databáze interních i externích školení, workshopů a kurzů, knihovna a pravidelný sharing z oddělení.

  • In creative je živoucí organismus, do jehož podoby můžeš zasáhnout. Pokud něco nefunguje, řešíme to.

  • Kromě toho nabízíme i klasiku, jako jsou sick days, stravenky, multisport karta, home office nebo pružná pracovní doba. Napadl tě nějaký jiný benefit, který bys využil/a? Klidně ho navrhni.

  • Máme se rádi i jako lidi. Jinak to nejde. Občas spolu zajdeme na snídani, dáme si turnaj ve stolním fotbálku, užíváme si teambuilding, PiPi (neformální pokec pivo & pizza) a další akce. Jak to u nás chodí, zjistíš na našem blogu, Instagramu nebo Facebooku.

Pokud jsi dočetl/a až sem, s vysokou pravděpodobností (89,6 %) se hodíš na tuto pozici i k nám do firmy. Takže nám rovnou pošli svoje CV a napiš i pár slov o tom, proč bys chtěl/a dělat analytika zrovna u nás. Dáme u nás v kanclu kafe a třeba si vzájemně kápneme do noty!

Zajímá mě tato nabídka

Naše kompetence