Miluješ logiku, čísla a systém. Zároveň ale dobře víš, že lidi se často chovají naprosto nelogicky. A podle toho interpretuješ data. Sedí to? Pak hledáme přesně tebe.
A děláme online marketing. Od toho výkonnostního přes sociální sítě až po obsah webů. U každého klienta tudíž jdeme pořádně do hloubky, abychom pro něj z rozlehlých planin internetu vytáhli maximum. Kombinujeme, propojujeme, ladíme.
Jsme certifikovaným partnerem Google, máme stabilní klienty, poladěné produktové portfolio i procesy. Práce nás baví, proto (nebo spíš protože?) se v ní neustále zlepšujeme a vzděláváme.
Jsi jako doma v nástrojích Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio nebo Google Search Console a nejsou ti cizí ani GA4. Vždycky ale za čísly, procenty a grafy vidíš chování lidí z masa a kostí. Zkrátka chápeš věci v širších souvislostech.
Máš v malíčku úvodní nastavení měření i audity nastavení měření k datové vrstvě, umíš navrhnout její strukturu a finálně ji předat k implementaci developerovi.
Proto se taky vyznáš v atribučních modelech, problematice asistovaných konverzí a víš, jak si jednotlivé zdroje návštěvnosti (organic, e-mailing nebo sociální sítě) mohou vzájemně pomoci.
Adjektivum „efektivní“ patří mezi tvých 10 nejpoužívanějších slov.
Dokážeš vyhmátnout podstatu problému a srozumitelně předat návrh na řešení klientům i kolegům. Svůj názor umíš vysvětlit, vyargumentovat a obhájit.
Zvládneš interpretovat měřená data a srozumitelně vypíchnout to nejdůležitější, aby to pochopil i nezkušený klient.
Pokud máš navíc zkušenosti s nástroji, které používají ostatní disciplíny online marketingu (Smartlook, HotJar, Business Manager, Screaming Frog, Collabim, Google Ads, Sklik...), budeme jedině rádi – čím větší rozhled, tím líp.
Orientuješ se v základech programování? Výborně! Máš další bonusové plus.
Umíš pracovat s raw daty a specifikovat klientovi, jaká transakční data od něj potřebuješ.
Zvládneš i audit webu pomocí Smartlooku.
Nedělá ti problémy předávat know-how, případně máš zkušenosti se školením – pořádáme totiž vzdělávací kurzy pro klienty.
Neboj, pokud těmito schopnostmi neoplýváš, ale zaujala tě náplň práce (mrkni níže), i tak se ozvi. Vše tě naučíme.
Spravovat Google Analytics a posléze GA4 (nastavovat cíle, události, filtry apod.).
Vkládat měřicí a analytické kódy do webu, nastavovat události o chování uživatelů a informací o transakcích do Google Analytics, to vše přes Google Tag Manager.
Průběžně kontrolovat nastavení a vyhodnocovat jednotlivé klientské účty.
Tvořit automatizované reporty a dashboardy pro klienty a specialisty v GDS (Google Data Studio).
Zpracovávat UX analýzy.
Provádět interpretaci dat a další datové analýzy.
Spolupracovat s dalšími odděleními (projektové řízení, PPC, FB, copy oddělení...).
Případně spolupracovat s IT/web developerem klienta v souvislosti s datovou vrstvou
Čtyřdenní pracovní týden. Máš hotovo? Pak tvůj víkend může začínat už ve čtvrtek odpoledne!
Ohodnocení – zkušenost a úsilí umíme ocenit. Dostaneš taky firemní notebook (můžeš si vybrat Maca či Windows) a telefon.
Moderní kancelář v centru Brna.
Příležitost pracovat na sobě jako profík i jako člověk. K dispozici ti bude bohatá databáze interních i externích školení, workshopů a kurzů, knihovna a pravidelný sharing z oddělení.
In creative je živoucí organismus, do jehož podoby můžeš zasáhnout. Pokud něco nefunguje, řešíme to.
Kromě toho nabízíme i klasiku, jako jsou sick days, stravenky, multisport karta, home office nebo pružná pracovní doba. Napadl tě nějaký jiný benefit, který bys využil/a? Klidně ho navrhni.
Máme se rádi i jako lidi. Jinak to nejde. Občas spolu zajdeme na snídani, dáme si turnaj ve stolním fotbálku, užíváme si teambuilding, PiPi (neformální pokec pivo & pizza) a další akce. Jak to u nás chodí, zjistíš na našem blogu, Instagramu nebo Facebooku.
Pokud jsi dočetl/a až sem, s vysokou pravděpodobností (89,6 %) se hodíš na tuto pozici i k nám do firmy. Takže nám rovnou pošli svoje CV a napiš i pár slov o tom, proč bys chtěl/a dělat analytika zrovna u nás. Dáme u nás v kanclu kafe a třeba si vzájemně kápneme do noty!