PPC restart 2018: Co nás nejvíc zaujalo?

On je ve čtvrtek PPC Restart? Tak to jedem! Nějak tak vznikl nápad jet do Prahy na PPC Restart, který se konal den po oslavě 4. narozenin In creative. Brzké ranní vstávání ani dvouapůlhodinová jízda vlakem do Prahy sice nebyly zrovna tím, co by si člověk po bujaré párty představoval, ale nakonec jsme vše zvládli. Vlak nikomu neujel, na šalinu jsme také trefili a před devátou hodinou ranní jsme se již posílení kávou bez chuti a s matonkou v ruce netrpělivě vrtěli na židlích v sále Hotelu Olšanka na Žižkově. Plni očekávání, jaký letošní PPC restart bude.

In creative tým

Ranní vstávání nám náladu rozhodně nezkazilo!

Zdroj: Increative.cz

Úvodním slovem nás přivítal Lukáš Jirát, který také moderoval konferenci v průběhu celého dne. Ocenili jsme, že nás nečekaly žádné zbytečné průtahy a šlo se rovnou na věc. Hned z rána začala první přednáška a po ní následovala další a další – zkrátka byla to jízda od začátku do konce.

 

Které přednášky nás letos zaujaly nejvíce?

 

1. Nepodceňujte sílu dynamických reklam, jsou efektivní

Petra Drahošová nám ve své přednášce „Jak využít dynamické reklamy na maximum” dala, podle očekávání, přesný návod „jak na to” s dynamickými reklamami. Přes nastavení pixelu, tvorbu katalogu až po dynamické šablony.

Důležitý point – dynamické reklamy jsou sice super, ale je třeba na ně hodit očko a pořádně je optimalizovat! Tomuto tématu se budeme blíže věnovat v některém z dalších článků.

 

2. Digitál není všechno!

Josef Havelka – to je speaker! Jeho česko-anglická přednáška na téma „Jsou značky v zajetí digitálu?” zvedla ze stolu nejednu unavenou hlavu. Jsme v digitálu ponoření natolik, že zapomínáme na klasický marketing, strategie, zákazníky a řešíme jen prodej? Ideální téma na zamyšlení se v nadcházejících podzimních večerech.

Josef Havelka na PPC Restartu

Jiří Havelka – Jsou značky v zajetí digitálu?

Zdroj foto: alesco.cz

3. Co nekontroluji, to neřídím

Jak si udělat v marketingu pořádek? Pomocí marketingové mapy, se kterou nás blíže seznámil Michal Kurtiš. Je potřeba si určit zralost projektu, priority, udělat seznam dalších úkolů. Propojit PPC s ostatními nástroji a vytvořit z toho jednu ucelenou strategii. A marketingový ředitel tak bude mít přehled o nástrojích a činnostech, které se v nich dělají aby mohl vše řídit.

S pomocí přehledné marketingové mapy budete mít vždy přehled o všech používaných nástrojích.

Zdroj: Kurtis.com

Závěrečné dojmy z PPC Restartu 2018?

Odcházeli jsme přepití (matonkou) a plni dojmů (převážně pozitivních), takže se bylo ještě dlouhou dobu o čem bavit. A co v následujícím roce? Jet či nejet? Odpověď je jasná – už teď se těšíme na příští ročník PPC Restartu, na kterém určitě nebudeme chybět!

 

Eva

Social Media Specialist

    Proč píšeme tento blog

    Rádi  se dělíme o dění v In creative a také o své znalosti a zkušenosti. A toto místo je pro to jako stvořené.

    Poslat poptávku

    V tomto blogu najdete mnoho zajímavých informací. Mnohdy však nemusí přesně odpovědět na vaše dotazy. Proto pokud máte nějaké dotazy nebo si chcete objednat nějakou službu od nás, neváhejte se na nás obrátit.

    Další zajímavé příspěvky

    Podívat se na všechny