Nastartujte své prodeje díky Adwords a Skliku

Dne 8. 6. 2016 PPC

Reklamy v Nákupech Google a produktové reklamy na Skliku často patří k nejvýdělečnějším kampaním s vysokým objemem nákupů. Na rozdíl od tradičních textových reklam totiž uživateli zobrazují produkt – obrázky a fotografie jsou nejdůležitějším prvkem emocionální reklamy, a v jedné reklamě mu poskytují poměrně hodně důležitých informací.

 

Potenciál Google nákupů

Reklamy v Nákupech Google na rozdíl od tradičních textových PPC reklam uživateli zobrazují fotografii, název produktu a další informace, díky čemu má spotřebitel poměrně přesnou informaci o propagovaném produktu ještě před kliknutím na samotnou reklamu. Máte tak šanci oslovit zákazníky, u kterých je větší šance, že produkt koupí.

 

Blog-GN-pračky.png

Zdroj: Google.cz

K tomu, abyste mohli začít inzerovat v Nákupech Google, je potřeba vytvořit kvalitní XML feed s produktovými informacemi ve službě Merchant Center. Reklamy v Nákupech Google jsou pak spravovány v Adwords, jdou spustit po pár kliknutích a dokáží pokrýt celou produktovou nabídku.

Vaše reklamy se pak budou zobrazovat na Google top pozicích (nad textovými reklamami), kde může být umístněných nejvíce 5 produktů a také v pravém sloupci, kde mohou zákazníci vidět až 8 produktů.

Reklamy v Nákupech Google v kombinaci s textovými PPC reklamami, vám umožňují širší zásah cílové skupiny, jelikož na jeden vyhledávací dotaz se může zobrazit více reklam v Nákupech Google  a také relevantní textová reklama. Díky zobrazovaným fotografiím, ceně a dalším informacím, získávají vaše reklamy kvalifikovanější návštěvníky s větší pravděpodobností konverze. Tyto reklamy dlouhodobě zaznamenávají vetší návštěvnost a vyšší míru prokliku.

Potenciálním zákazníkům můžete prostřednictvím reklamy sdělit důležité informace o ceně, dostupnosti, ale také nákladech na dopravu, které bývají nejčastějším důvodem, odrazujícím zákazníky od nákupu. Inzerovat můžete sezónní produkty, novinky, bestsellery, produkty v akci, nebo produkty s nejlepší marží.

 

Produktové reklamy Nákupů Google ve vyhledávání obrázků

Google nedávno představil novinku, kterou je zobrazování produktových reklam Nákupů Google ve vyhledávání obrázků. Hlavním impulzem byl rostoucí podíl on-line nákupů z mobilních zařízení a snaha usnadnit nákupní proces pro mobilního uživatele (o významu mobilních zařízení se dočtete v článku Jste připraveni na mobilní zařízení?). Reklamy budou v karuselovém formátu, budou se skládat z obrázku, názvu produktu, ceny a názvu e-shopu. Zobrazovány budou na prvních místech, nad nalezenými obrázky ve vyhledávání, prozatím jen v mobilních zařízeních. Dostupné by měly být ve všech zemích.

Blog-GN-mobil.png

Zdroj: Google.cz

Na Skliku to jde taky

Produktové inzeráty jsou druhem kampaní v Skliku, které jako zdroj dat využívají databázi Zboží.cz. K jejich spuštění postačí propojení účtu v Skliku se Zbožím.cz. Využívají se produktová data z nabídkového feedu Zboží.cz, čím je zabezpečená neustálá aktualizace produktových informací a není nutné zadávat klíčová slova a inzeráty. Reklamy se zobrazují vedle top pozic Skliku, přičemž můžou být zobrazeny až 4 reklamy od jednoho inzerenta. Kritériem pro zobrazení produktového inzerátu je maximální cena za proklik, CTR a relevance, do které se promítá kvalitní nastavení feedu a využití všech podporovaných parametrů.

 

Blog-Sklik-kabelka-1024x424.jpg

Zdroj: Seznam.cz

Chcete také zvýšit svoje prodeje pomocí kampaní v Nákupech Google a produktových kampaní na Skliku? Tak se nám ozvěte, rádi vám pomůžeme.

 

Monika Krajčová

ZPĚT NA VÝPIS BLOGU chci nezávaznou konzultaci

Naše kompetence