Hledá se účetní s přesahem do finančního řízení

Jsi účetní profík, který se nechce omezovat na pouhé hrabání v papírech a mechanické počítání? Vidíš širší souvislosti a máš ambice podílet se na finančním řízení firmy? Tvé vysněné místo na tebe čeká u nás!

Jsme In creative… a nejsme korporát

 

Děláme online marketing, od toho výkonnostního přes sociální sítě až po obsah webů. Rosteme, máme stabilní klienty, ale nejsme korporát, proto si užíváme uvolněnou a přátelskou firemní kulturu. Záleží nám na tom, aby se u nás každý profesně rozvíjel a rádi se vídáme jak v našich moderních kancelářích v centru, tak na nejrůznějších akcích. 

Hledáme super účetního/účetní, co není „jen“ účetní, vidí daleko za desky účetních knih a přichází s nápady, kam je možné firmu finančně posunout. U nás nebudeš jen účtovat, ale budeš v úzkém kontaktu s vedením a budeš mít možnost ze své pozice ovlivňovat vývoj. U nás najdeš prestiž, kterou si zasloužíš a korporát ti ji nenabídne, stejně jako odpovědnou spolupráci ze strany vedení a konzultace… protože přece jde o naši společnou práci.

 

 

 

Co od tebe čekáme?

  • potřebnou kvalifikaci a praxi na pozici účetní/ho min. 2–3 roky

  • znalost podvojného účetnictví, účetních a daňových předpisů

  • orientaci v mzdové legislativě a zákoníku práce

  • minimalizaci byrokracie a umění prioritizovat práci pro tým

  • práci s Google tabulkami

  • ochotu vzdělávat se a sledovat legislativní změny v oboru

  • schopnost nabízet funkční a efektivní finanční řešení

  • samostatnost, pečlivost, diskrétnost, cit pro přesnost a schopnost hledat souvislosti 

  • zodpovědné zaujetí oborem 

 

Co ti získá body navíc?

  • znalost účetního systému Pohoda

  • vzdělání ekonomického směru

  • zkušenost s automatizací účetnictví (uvítáme vlastní návrhy)

  • jakákoli další kvalifikace, přesah a rozhled

  • nekonfliktní a vstřícná povaha

 

Co u nás budeš dělat

  • komplexní vedení účetnictví s plnou odpovědností

  • zpracování přiznání k silniční dani, DPH, KH a SH

  • zpracování účetní závěrky, DPPO

  • kompletní měsíční zpracování mezd, ročního zúčtování daní, ELDP

  • zasílání měsíčních přehledů, přihlášek a odhlášek zaměstnanců, výstupních dokumentů

  • support pro zaměstnance i externisty (OSVČ), vyúčtování cestovních příkazů

  • komunikace s úřady a institucemi

  • řízení cash flow

  • úzká spolupráce s vedením společnosti, příprava finančních reportů

 

A teď pár důvodů proč se Ti u nás bude líbit

  • Čtyřdenní pracovní týden! Pokud máš vše splněno, tvůj víkend začíná už ve čtvrtek odpoledne! 

  • Svoboda. Práci si můžeš plánovat tak, aby tvoje rodina byla v pohodě: home office není problém a v případě potřeby si můžeš vybrat sick day. Věříme si, ale očekáváme od sebe zodpovědnost a profesionalitu. 

  • Prostor pro tvůj růst. Tak, aby ses mohl/a systematicky rozvíjet a posouvat.

  • Dokážeme tě ocenit. Kromě zajímavých peněz od nás dostaneš kartičku MultiSport, nebo Flexi Pass na volnočasové aktivity.

  • Nové moderní kanceláře v centru Brna. A taky máme zahrádku, takže můžeš pracovat, kde ti to vyhovuje.

  • Máme se rádi a trávíme spolu čas i mimo práci – pořádáme firemní snídaně, turnaje ve stolním fotbálku a občas spolu zajdeme i na pivo.

 

Mrkni na náš InstagramFacebook nebo blog. Jestli jsme ti padli do oka, ozvi se nám a pošli portfolio svých prací! Dáme vědět a můžeme dát kafe v našem kanclu v centru Brna. Těšíme se na tebe!

Zajímá mě tato pozice

Naše kompetence