Jsi účetní profík, který se nechce omezovat na pouhé hrabání v papírech a mechanické počítání? Vidíš širší souvislosti a máš ambice podílet se na finančním řízení firmy? Tvé vysněné místo na tebe čeká u nás!
Děláme online marketing, od toho výkonnostního přes sociální sítě až po obsah webů. Rosteme, máme stabilní klienty, ale nejsme korporát, proto si užíváme uvolněnou a přátelskou firemní kulturu. Záleží nám na tom, aby se u nás každý profesně rozvíjel a rádi se vídáme jak v našich moderních kancelářích v centru, tak na nejrůznějších akcích.
Hledáme super účetního/účetní, co není „jen“ účetní, vidí daleko za desky účetních knih a přichází s nápady, kam je možné firmu finančně posunout. U nás nebudeš jen účtovat, ale budeš v úzkém kontaktu s vedením a budeš mít možnost ze své pozice ovlivňovat vývoj. U nás najdeš prestiž, kterou si zasloužíš a korporát ti ji nenabídne, stejně jako odpovědnou spolupráci ze strany vedení a konzultace… protože přece jde o naši společnou práci.
potřebnou kvalifikaci a praxi na pozici účetní/ho min. 2–3 roky
znalost podvojného účetnictví, účetních a daňových předpisů
orientaci v mzdové legislativě a zákoníku práce
minimalizaci byrokracie a umění prioritizovat práci pro tým
práci s Google tabulkami
ochotu vzdělávat se a sledovat legislativní změny v oboru
schopnost nabízet funkční a efektivní finanční řešení
samostatnost, pečlivost, diskrétnost, cit pro přesnost a schopnost hledat souvislosti
zodpovědné zaujetí oborem
znalost účetního systému Pohoda
vzdělání ekonomického směru
zkušenost s automatizací účetnictví (uvítáme vlastní návrhy)
jakákoli další kvalifikace, přesah a rozhled
nekonfliktní a vstřícná povaha
komplexní vedení účetnictví s plnou odpovědností
zpracování přiznání k silniční dani, DPH, KH a SH
zpracování účetní závěrky, DPPO
kompletní měsíční zpracování mezd, ročního zúčtování daní, ELDP
zasílání měsíčních přehledů, přihlášek a odhlášek zaměstnanců, výstupních dokumentů
support pro zaměstnance i externisty (OSVČ), vyúčtování cestovních příkazů
komunikace s úřady a institucemi
řízení cash flow
úzká spolupráce s vedením společnosti, příprava finančních reportů
Čtyřdenní pracovní týden! Pokud máš vše splněno, tvůj víkend začíná už ve čtvrtek odpoledne!
Svoboda. Práci si můžeš plánovat tak, aby tvoje rodina byla v pohodě: home office není problém a v případě potřeby si můžeš vybrat sick day. Věříme si, ale očekáváme od sebe zodpovědnost a profesionalitu.
Prostor pro tvůj růst. Tak, aby ses mohl/a systematicky rozvíjet a posouvat.
Dokážeme tě ocenit. Kromě zajímavých peněz od nás dostaneš kartičku MultiSport, nebo Flexi Pass na volnočasové aktivity.
Nové moderní kanceláře v centru Brna. A taky máme zahrádku, takže můžeš pracovat, kde ti to vyhovuje.
Mrkni na náš Instagram, Facebook nebo blog. Jestli jsme ti padli do oka, ozvi se nám a pošli portfolio svých prací! Dáme vědět a můžeme dát kafe v našem kanclu v centru Brna. Těšíme se na tebe!