Hledáme Team leadera výkonnostního marketingu

Umíš PPC a cítíš se na vedení vlastního PPC a FB Ads týmu? Pokud tě láká vidět, jak se pod tebou vyvíjí tvoje vlastní oddělení, pojď to zkusit u nás. Hledáme leadera, který se nespokojí s málem, nepodporuje stagnaci a chce rozvíjet sebe, svoje lidi i kampaně.

 

Jsme In creative

 

Tvoříme online výkonnostní a obsahové marketingové kampaně pro řadu velkých i menších stabilních klientů. Vidíme marketing komplexně a vedeme tak své klienty k úspěchu. Budujeme kolem sebe komunitu agentur a společně tak kontinuálně rosteme. Ve firmě si vzájemně kryjeme záda a tvoříme to nejlepší pracovní prostředí a kulturu. Tvoříme z talentů profesionály.
 

 

Co od Tebe očekáváme

  • Chápeš rozdílné role Google Ads a FB Ads. Povedeš oba týmy a musíš vědět, jak na ně.

  • Máš přehled na úrovni seniora. Nepotřebujeme seniorní dovednosti, ale znalosti. Nepřehlédneš chybějící CTA či velké písmo na banneru. Baví tě analýzy v Google Analytics a zvládneš základní nastavení Data Studia.

  • Víš, že brand není jen logo v reklamě. Rozumíš návaznosti SEO, obsahu a dalších kanálů a dokážeš se vcítit do strany klienta a jeho hodnot, na kterých se budeš podílet. Inovace tě nevystraší, naopak bude pro tebe výzvou, kterou rád přijmeš.

  • Zkušenosti z manažerské pozice nebo vedení týmu. Organizovanost a strukturovanost je must-have. Budeš řídit finance, sestavovat a vést tým asi 10 lidí, které dotáhneš k plnění KPI nastavováním jejich workflow.

  • Strategické, koncepční a komplexní myšlení. Tvoje mise nekončí vyplněním tabulek a už vůbec ne naboostováním kampaně. Zvládneš dávat i přijímat konstruktivní feedback, odhalovat chyby a nacházet jejich řešení.

 

Jak získáš body navíc

  • Máš hlubší vhled do konkrétních nástrojů. Ovládáš PPC a FB Ads na úrovni seniora a dokážeš se tak v případě nutnosti prakticky podílet na zvýšení výkonu.

  • Máš zkušenosti se zahraničními trhy. Kolik trhů znáš, tolikrát jsi PPCčkařem.

  • Umíš propojovat strategie napříč odděleními. Chápeš, jak jednotlivá oddělení fungují a jak je provázat.

  • Nebojíš se přednášet. Dobrý řečník se nám vždycky hodí.

  • Rozumíš psaní skriptů, jejich možnostem a limitům.

  • Znáš další zbožáky, jako jsou Biano, Glami, apod.

  • Víš, která bije, když se řekne Bing Ads.

 

Co u nás budeš dělat

  • Organizace výkonu oddělení a s tím spjatá zodpovědnost za ziskovost. Budeš garant kvality výstupů, u kterých se zajistíš za jejich zlepšování.

  • Zodpovědnost za rozvoj specialistů a oddělení. Víš, jakým směrem se tvoje oddělení a jeho jednotlivci právě ubírají a dokážeš to podpořit. 

  • Vedení týmu internistů i externistů a spolupráce s dalšími odděleními. Plánování bude tvůj denní chléb. Časové dotace a finance musíš mít pod palcem právě ty. 

  • Přímá spojka specialistů s vedením. Čeká tě přímá komunikace (nejen) s obchodním ředitelem, se kterým se ladí postupy vývoje, i podpora nastavování strategií a směru klientů.

  • Opora projekťákům a obchodu. Ne vždy může všechno směřovat na specialisty, některé věci vezmeš do svých rukou ty.

  • Akvizice nových klientů. Budeš stát jako opora svému týmu při vypracovávání úkolů pro nábor nových klientů a nenecháš uniknout žádný důležitý prvek.

  • Interní a externí školení. Sem tam školíme, a to kolegy, veřejnost i klienty.

 

A teď pár důvodů, proč je to u nás super

  • Plný úvazek a odpovídající finanční ohodnocení – zkušenosti a nasazení umíme ocenit.

  • Čtyřdenní pracovní týden. Máš splněno? Pak tvůj víkend začíná ve čtvrtek odpoledne!

  • Možnost rozvíjet své schopnosti i v dalších oborech, které tě lákají.

  • Příležitost profesního růstu v silné, stabilní agentuře.

  • Moderní kanceláře v centru Brna, ale i možnost práce z domu.

  • Inspirativní a přátelský kolektiv. Občas spolu zajdeme na snídani, dáme si turnaj ve stolním fotbálku nebo skočíme na pivko.

  • Sick days a celou řadu benefitů. Třeba MultiSportku, nebo Flexi Pass na volnočasové aktivity.


  •  

Novinky o naší práci najdeš na našem blogu. Na dění u nás v In creative můžeš kouknout na Facebooku a na Instagramu. A co už máme za sebou, to můžeš omrknout v referencích.

Tak co, zaujalo tě to? Ozvi se nám! Nebo si nejsi v jedné z oblastí tak úplně jistý/á? Nevadí, i tak se ozvi, třeba to nějak vymyslíme. V každém případě nám napiš a stav se na kafe. Těšíme se na setkání!

Zajímá mě tato pozice

Naše kompetence